Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shaddix zei:Anno vind ik persoonlijk een van de leukste, kan daar echt aan verslaafd zijn met momenten
Ikkie zei:Ik mis echt een nieuwe Caesar of Pharaoh. Ik vind geen betere citybuilders dan deze games, elke week ga ik volle hoop naar de game mania en ik keer telkens ontchoogeld terug![]()
knight801 zei:Als je toevallig Cities XL 2011 zoekt, die is momenteel idd een merde voor ons om aan te geraken. Eventueel kijk je best voor Tropico, Caesar of een Anno.
Eind september/ begin oktober komt wel Cities XL 2012 uit, die zullen ze dan wel zeker binnen hebben.
