Ik ben m vanmiddag gaan halen.
Even een eerste indruk is ....fucking nice!!
- beste graphics in een fps op xbox ( je kan het wat vergelijken met de kwaliteit van NG maar dan in een andere context )
- mooie intromovie
- mooie cutscenes
- goede dolby soundeffects en omgevings geluiden
- de controls voelen niet slecht aan
- invloeden van Breakdown ( hand2hand combat en nekken breken )
- invloeden van deus ex en half-life waar je tegen personages kunt babbelen
- je kan meerdere keuzes in een conversatie kiezen
- coole stem van Vin Diesel en goede andere voice acting met bekendepersonen (oa xzibit (
- je kan extra content unlocken door sigaretten pakjes te verzamelen
- je ogen hebben een zoom functie
- er is een stealth mode
- als je naar beneden kijkt zie je je benen en armen wat in vele fps games niet zo is en het gewoon vliegende armen leken ( dit vond ik persoonlijk echt irritant vb shadow ops )
- soms zijn er wat 3th person element qua camera en is er een goede animatie van de characters ( klimmen op lladders en degelijke of ergens aan gaan hangen )
- de laadtijden vallen tot nu toe goed mee
- na de eerste level krijg je zoals in de films een begintitteling in een cutscene waar in de gevangenis wordt begeleid en je om je heen kan kijken ( dit is echt een cool moment, doormede de bangelijke grafx en dolby )
Het enigste minpuntje dat ik heb gevonden tot nu toe is dat de shaduw wanneer je beweegt wat artificieel ilijkt wanneer je loopt , wanneer je je bukt is dit minder. Maar dit is eigenlijk serieus muggenziften