Archief - chronicles of riddick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.DarK

Legacy Member
morge moe ik nog is naar het stad ....

dan zal ik is zien da ze hem in GM mechelen hebben en wss koop ik hem :)

W3sl3y

Legacy Member
dat is nu Game van de week bij Free Record Shop (vorige week ook al trouwens) dus ze zullen dat in elke free record shop wel hebben aan 54 euro

Praga

Legacy Member
in leuven NERGENS te vinden. vrijdag pas! dus geen fnac, bart smit, free record shop of softcity in leuven

fixer187

Legacy Member
Die van de GM zeiden dat het niet bij de leverancier zat maar dat het morgen zeker binnen was... it better be!!! :evil:

fixer187

Legacy Member
Ik ben m vanmiddag gaan halen.

Even een eerste indruk is ....fucking nice!!
- beste graphics in een fps op xbox ( je kan het wat vergelijken met de kwaliteit van NG maar dan in een andere context )
- mooie intromovie
- mooie cutscenes
- goede dolby soundeffects en omgevings geluiden
- de controls voelen niet slecht aan
- invloeden van Breakdown ( hand2hand combat en nekken breken )
- invloeden van deus ex en half-life waar je tegen personages kunt babbelen
- je kan meerdere keuzes in een conversatie kiezen
- coole stem van Vin Diesel en goede andere voice acting met bekendepersonen (oa xzibit (
- je kan extra content unlocken door sigaretten pakjes te verzamelen
- je ogen hebben een zoom functie
- er is een stealth mode
- als je naar beneden kijkt zie je je benen en armen wat in vele fps games niet zo is en het gewoon vliegende armen leken ( dit vond ik persoonlijk echt irritant vb shadow ops )
- soms zijn er wat 3th person element qua camera en is er een goede animatie van de characters ( klimmen op lladders en degelijke of ergens aan gaan hangen )
- de laadtijden vallen tot nu toe goed mee
- na de eerste level krijg je zoals in de films een begintitteling in een cutscene waar in de gevangenis wordt begeleid en je om je heen kan kijken ( dit is echt een cool moment, doormede de bangelijke grafx en dolby )

Het enigste minpuntje dat ik heb gevonden tot nu toe is dat de shaduw wanneer je beweegt wat artificieel ilijkt wanneer je loopt , wanneer je je bukt is dit minder. Maar dit is eigenlijk serieus muggenziften

lem

Legacy Member
Heb het spel gehuurd en het is indeed heel goed, goeie gfx, mooie muziek , leuke gameplay... maar net zoals bij Halo lukt het me niet om aan de controls te wennen. Ik heb echt een muis & keyboard nodig :). Ik wacht wel op de PC versie.

count3rkill3r

Legacy Member
ist spel nu echt de MOEITE om het te kopen ist zo'n zalig vet spel
want ik wil alleen nog goeie games :)

Chronic

Legacy Member
kheb em intussen al uitgespeeld en ja tis wel de moeite maar tis zeeeeer kort. Kheb er +-6u over gedaan om het uit te spelen op normal... Kverkoop hem dus ook al geintresseerden van in de buurt van mechelen mogen altijd een prijsje zeggen

count3rkill3r

Legacy Member
k ben al wa verder geraakt en ik moet zeggen dat het een meesterwerk is :woohoo:

count3rkill3r

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Nog ni uit? :unsure: Ist echt zo kort als iedereen zegt? Herspeelbaar?


ik heb het nog ni uit nee maar ik speel ni elke dag super lang he ik zit nu ergens in the pit ik weet ni of da ver is, is da ver?

Mike Ty$on

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Nog ni uit? :unsure: Ist echt zo kort als iedereen zegt? Herspeelbaar?

ik ga da nog wel eens herspelen op Hard, ik heb het gevoel dak alles nog nie gezien heb :) ik zit nu in die mijnen, in die pit killer, das nog vrij ver denk

[email protected]

Legacy Member
Tja...ik zit vast ergens in de mijnen heb net een bewaker in 2 draaiende ventilators geduwd.Heb nu stroom afgelegd om ventilators af te zetten zodat ik erlangs naar beneden kan.Probleem is nu dat ik terugben waar ik een hele poos geleden al zat en weet niet wat te doen.Kan er mij iemand helpen please?een tip ofzo?Je kan mij ook mailen [email protected] dank bij voorbaat

Mike Ty$on

Legacy Member
daar heb ik ook een poos zitten zoeken maar op een gegeven moment kom je op een plaats(met die guards boven jou) waar je links en rechts kunt gaan, jij bent waarschijnlijk naar links gegaan, ga nu eens naar rechts daar bevind zich een elevator:) hopelijk helpt dit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan