Archief - chronicles of riddick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chronic

Legacy Member
Zeg hier waar je hem hebt gevonde ,want normaal zou em vandaag uit zijn.
Je mag grust beeke commentz geve op game als ge em hebt gespeeld.
pz

fixer187

Legacy Member
fuck ik had m al besteld in de GM en is nog altijd maar voor den 13de gepland :sad:

Chronic

Legacy Member
in mechelen ben ik alle winkels afgeweest en hij komt normaal gezien morgen terug binnen in frs.. Ik kon ni wachten dus ben ik maar naar de frs van leuven geweest klein tripje maar kga nu is ffe gamen op riddick ffe een afwisseling want doom 3 gaat anders te snel uitgespeeld zijn

Mr.DarK

Legacy Member
Chronic zei:
in mechelen ben ik alle winkels afgeweest en hij komt normaal gezien morgen terug binnen in frs.. Ik kon ni wachten dus ben ik maar naar de frs van leuven geweest klein tripje maar kga nu is ffe gamen op riddick ffe een afwisseling want doom 3 gaat anders te snel uitgespeeld zijn


lolz ik was ook in de frs maar ze hadden em ook nimeer

...ik zal nog een paar daagjes moette wachte dan :sad:

Chronic

Legacy Member
idd in mechelen was em overal uitvekocht gistere ,ma vandaag kwame ze daar trug binne?en doom 3 natuurlijk late invoeren uit de states :baard:

gStar

Legacy Member
Damn , Dit spel of CS : Condition zero om CS : Source te beta testen ?

Mike Ty$on

Legacy Member
heeft iemand hem hier al gespeeld? in de Gm staat hij pas voor den 13 de :sad: maar hij zou in frs liggen

hij zou wel heel kort zijn +- 10 uurtjes, maar de replaywaarde zou wel hoog liggen :cool: en de sfeer zou geweldig moeten zijn :love:

Ulukai5

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Damn , Dit spel of CS : Condition zero om CS : Source te beta testen ?

CoR natuurlijk, Voor HL2 zult ge ni zo heel lang meer moeten wachten en CS2 zou er dan al bijzitten...

gStar

Legacy Member
Ulukai5 zei:
CoR natuurlijk, Voor HL2 zult ge ni zo heel lang meer moeten wachten en CS2 zou er dan al bijzitten...

't is ni CS 2 maar CS : Source ;)

Laten we hierover verder praten in de 500 thread ;)

Mr.DarK

Legacy Member
post jullie mening hier :) :p (ik weet nog ni da ik het ga kopen maar wss wel)

komaan vertel........

fixer187

Legacy Member
Ik gaan m dinsdag halen in de GM, zal die avond of woensdag een eerste mening geven

Mike Ty$on

Legacy Member
fixer187 zei:
Ik gaan m dinsdag halen in de GM, zal die avond of woensdag een eerste mening geven

vrijdag is pas de release :eek: hij zou al uit zijn, maar nog niet bij Gm :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan