Archief - Chief + Mass Effect 3, waar blijft m'n game?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zurkylicious

Legacy Member
15mintg.gif


This is going to be good !

Teknohol1c

Legacy Member
Bon, ge onderbouwt uw frustraties goed maar kheb geen zin meer om hier nog veel woorden aan vuil te maken. Want ge begint een beetje te overdrijven.
Ik begrijp uw punt, maar het is wat het is en ofwel leer je der mee leven en zal je in uw later leven zo geen dingen meer doen. Zelfde telt ook voor mij ze, kheb ooit 1x zo'n abbo gekocht met gratis game en 't was dan nog bij GUNK :$
Kheb 2.5maand mogen wachten op mijn game. (is wel al verschillende jaren geleden)
Ofwel span je die mannen een proces aan e

ClayDavis

Legacy Member
ice_rabbit zei:
en door hier te wene gaat ge het sneller krijgen?

Bedoeling is om andere mensen te waarschuwen dat als ze een abbo game kopen dat er een kans bestaat dat ze lang gaan mogen wachten. Ik klaag hier iets aan, als dat voor u wenen is, ok dan hebben we blijkbaar een andere definitie voor dat woord.

De meerderheid is er hier van overtuigd dat ik overdrijf en mezelf beter had moeten informeren. Ik ga daar niet met akkoord en ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken gezien dat toch niks opbrengt. Ik zal wel de pc versie "aanschaffen".

Innocence

Legacy Member
ClayDavis zei:
De meerderheid is er hier van overtuigd dat ik overdrijf en mezelf beter had moeten informeren. Ik ga daar niet met akkoord en ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken gezien dat toch niks opbrengt. Ik zal wel de pc versie "aanschaffen".

Ik had ook geen flauw benul dat ge daar drie maanden op moest wachten ze :sad:

Goldrusher

Legacy Member
ClayDavis heeft nochtans overschot van gelijk. Als je zo'n abonnement neemt, met een game die reeds verschenen is, zou je toch verwachten dat het met het eerst(volgend)e nummer van het magazine meegestuurd wordt, en geen 3 maand later ?

Innocence

Legacy Member
Goldrusher zei:
ClayDavis heeft nochtans overschot van gelijk. Als je zo'n abonnement neemt, met een game die reeds verschenen is, zou je toch verwachten dat het met het eerst(volgend)e nummer van het magazine meegestuurd wordt, en geen 3 maand later ?

EINDELIJK :applause::applause::applause::applause:

rafbanaan

Legacy Member
Wel toen ik vroeger men Gunk abo nam, mocht ik ook langer dan een maand wachten :/

Had een abo in april genomen en kreeg de game begin juni.

JC-1

Legacy Member
En terecht dat je erover klaagt! Als ze het niet bij het eerste tijdschrift kunnen leveren zou het zeker bij het 2de tijdschrift moeten zijn.
Over het feit dat er geen termijn vermeld staat: moet de topicstarter wachten op de Platinium versie misschien?
Als het tijdschrift abonnees wil lokken met nieuwe games moeten ze deze maar leveren als ze nog nieuw zijn!

Darius Craven

Legacy Member
2 voorbije jaren heb ik zowel bij OPM als Chief geen klagen gehad, games kwamen rond de release en waren volledige exemplaren. Dit jaar was het plots een promo-copy bij OPM en +/- 1 maand na de release dat ik deze ontving...

Ik begrijp je frustratie maar bij mijn weten staat het volgende al een hele tijd in de OPM:

Hou voor de game rekening met een levertijd van minstens 4 weken. Wij sturen het spel op van zodra wij het onvangen van onze leveranciers. Bla bla bla... Je ontvangt een volledige versie van de game, maar niet in de originele verpakking en zonder handleiding. bla bla bla


Dus je wist perfect waar je je aan kon verwachten... 09/03 was de release van ME3, dus 09/04 was ten vroegste de ontvangst... Op 13/03 je betaling uitgevoerd dan had je tot minstens 13/04 moeten wachten in uw geval. Vind langs de andere kant wel dat de abo service toch een indicatie mag geven.

Klart

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ik zie het probleem niet. Ze vermelden nergens een deadline waar ge de game zou moeten krijgen, dus op welke basis wilt gij hun aanklagen?

Als ge perse een game op release wilt dan koopt ge hem in de winkel.

Ik heb het niet over aanklagen, maar het is gewoon een praktijk die op niks trekt en helemaal niet klantvriendelijk is.

Je denkt een goede deal te hebben, maar komt er alleen maar gefrustreerd uit. Je hebt de game verdomme weken voor release besteld, ondertussen zie je hem maanden in de winkel liggen en kan jij maar wachten. Hoe moeilijk kan dat zijn om die game deftig op tijd aan te leveren? Trekt op de kl*te.

napke

Legacy Member
ClayDavis zei:
Bedoeling is om andere mensen te waarschuwen dat als ze een abbo game kopen dat er een kans bestaat dat ze lang gaan mogen wachten. Ik klaag hier iets aan, als dat voor u wenen is, ok dan hebben we blijkbaar een andere definitie voor dat woord.

De meerderheid is er hier van overtuigd dat ik overdrijf en mezelf beter had moeten informeren. Ik ga daar niet met akkoord en ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken gezien dat toch niks opbrengt. Ik zal wel de pc versie "aanschaffen".

Lol... en dan nog insinueren dat em het gaat downloaden. Gij zijt ne blèter zalle.
Get over yourself en heb geduld. Zoals wrs al vaker gezegd, ge krijgt de game er GRATIS bij! Dus zijt blij dat ze zo'n actie doen.

Jonas89

Legacy Member
Met alle respect maar verkopen die soort-magazine's nu nog ? Als ik een Preview, Review, Special, enz... wil lezen zoek ik dat op internet. Er zijn massa's te vinden :-)

& trouwens die boek'skes kosten veel te veel, als ik iets MOET lezen dan lees ik dat ter plaatste snel wel :p

Vroeger kocht ik dat (en had abo.) maar na welgeteld 1x doorbladeren/lezen lag het daar 'stof' te vangen :)

rafbanaan

Legacy Member
Kan je bij alles zeggen dan hé. Waarom de krant kopen ? op hun site staat meer.

Jerre Muesli

Legacy Member
Het grappige van deze zaak is dat het magazine blijkbaar vollédig bijkomstig is.
Het zit als extraatje "in het koopje van €57 voor een nieuw spel". :lol:

ClayDavis

Legacy Member
napke zei:
Lol... en dan nog insinueren dat em het gaat downloaden. Gij zijt ne blèter zalle.
Get over yourself en heb geduld. Zoals wrs al vaker gezegd, ge krijgt de game er GRATIS bij! Dus zijt blij dat ze zo'n actie doen.


Dus als een bedrijf een promotie voert dan moet ik maar blij zijn dat het "promotie" gedeelte na een te lange tijd (ooit) eens komt.

Darius Craven zei:
2 voorbije jaren heb ik zowel bij OPM als Chief geen klagen gehad, games kwamen rond de release en waren volledige exemplaren. Dit jaar was het plots een promo-copy bij OPM en +/- 1 maand na de release dat ik deze ontving...

Ik begrijp je frustratie maar bij mijn weten staat het volgende al een hele tijd in de OPM:

Hou voor de game rekening met een levertijd van minstens 4 weken. Wij sturen het spel op van zodra wij het onvangen van onze leveranciers. Bla bla bla... Je ontvangt een volledige versie van de game, maar niet in de originele verpakking en zonder handleiding. bla bla bla


Dus je wist perfect waar je je aan kon verwachten... 09/03 was de release van ME3, dus 09/04 was ten vroegste de ontvangst... Op 13/03 je betaling uitgevoerd dan had je tot minstens 13/04 moeten wachten in uw geval. Vind langs de andere kant wel dat de abo service toch een indicatie mag geven.

Jammer genoeg heb ik CHIEF gekocht (niet OPM), waar ik dat nergens heb zien staan. Niet bij de bestellings e-mail, niet door hun contactpersoon, niet op de website bij de bestelling zelf. Als het ergens staat, mag je mij gerust linken.

Voor de leut ben ik nog eens door hun algemene voorwaarden gaan kijken,
1) levering binnen 30 dagen, indien niet geleverd binnen 45 dagen mag je u geld terugvragen
2) Bla bla niet aansprakelijk voor niet levering door derden. Achja

Hun FAQ is under construction.
Op de bestelpagina staat ook niks over levertermijnen (Mannenblad.be)


Daar staat ook niks, voor je verklaart dat ik perfect wist waar ik aan begon. Toon me alstublief hoe?


Jonas89 zei:
Met alle respect maar verkopen die soort-magazine's nu nog ? Als ik een Preview, Review, Special, enz... wil lezen zoek ik dat op internet. Er zijn massa's te vinden :-)

& trouwens die boek'skes kosten veel te veel, als ik iets MOET lezen dan lees ik dat ter plaatste snel wel :p

Vroeger kocht ik dat (en had abo.) maar na welgeteld 1x doorbladeren/lezen lag het daar 'stof' te vangen :)

Ik klaag hier niet de kwaliteit van Chief aan, gewoon hun manier van promotie voeren.

Het magazine is inderdaad hoofdzakelijk aangeschaft voor ME3.

Ondertussen zitten we ongeveer aan dag 40, morgen maar eens een poging ondernemen om men geld terug te vragen voor de resterende nummers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan