Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ice_rabbit zei:en door hier te wene gaat ge het sneller krijgen?
ClayDavis zei:De meerderheid is er hier van overtuigd dat ik overdrijf en mezelf beter had moeten informeren. Ik ga daar niet met akkoord en ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken gezien dat toch niks opbrengt. Ik zal wel de pc versie "aanschaffen".
ad:Goldrusher zei:ClayDavis heeft nochtans overschot van gelijk. Als je zo'n abonnement neemt, met een game die reeds verschenen is, zou je toch verwachten dat het met het eerst(volgend)e nummer van het magazine meegestuurd wordt, en geen 3 maand later ?
MegaMentor zei:Ik zie het probleem niet. Ze vermelden nergens een deadline waar ge de game zou moeten krijgen, dus op welke basis wilt gij hun aanklagen?
Als ge perse een game op release wilt dan koopt ge hem in de winkel.
ClayDavis zei:Bedoeling is om andere mensen te waarschuwen dat als ze een abbo game kopen dat er een kans bestaat dat ze lang gaan mogen wachten. Ik klaag hier iets aan, als dat voor u wenen is, ok dan hebben we blijkbaar een andere definitie voor dat woord.
De meerderheid is er hier van overtuigd dat ik overdrijf en mezelf beter had moeten informeren. Ik ga daar niet met akkoord en ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken gezien dat toch niks opbrengt. Ik zal wel de pc versie "aanschaffen".



rafbanaan zei:Kan je bij alles zeggen dan hé. Waarom de krant kopen ? op hun site staat meer.

napke zei:Lol... en dan nog insinueren dat em het gaat downloaden. Gij zijt ne blèter zalle.
Get over yourself en heb geduld. Zoals wrs al vaker gezegd, ge krijgt de game er GRATIS bij! Dus zijt blij dat ze zo'n actie doen.
Darius Craven zei:2 voorbije jaren heb ik zowel bij OPM als Chief geen klagen gehad, games kwamen rond de release en waren volledige exemplaren. Dit jaar was het plots een promo-copy bij OPM en +/- 1 maand na de release dat ik deze ontving...
Ik begrijp je frustratie maar bij mijn weten staat het volgende al een hele tijd in de OPM:
Hou voor de game rekening met een levertijd van minstens 4 weken. Wij sturen het spel op van zodra wij het onvangen van onze leveranciers. Bla bla bla... Je ontvangt een volledige versie van de game, maar niet in de originele verpakking en zonder handleiding. bla bla bla
Dus je wist perfect waar je je aan kon verwachten... 09/03 was de release van ME3, dus 09/04 was ten vroegste de ontvangst... Op 13/03 je betaling uitgevoerd dan had je tot minstens 13/04 moeten wachten in uw geval. Vind langs de andere kant wel dat de abo service toch een indicatie mag geven.
Jonas89 zei:Met alle respect maar verkopen die soort-magazine's nu nog ? Als ik een Preview, Review, Special, enz... wil lezen zoek ik dat op internet. Er zijn massa's te vinden
& trouwens die boek'skes kosten veel te veel, als ik iets MOET lezen dan lees ik dat ter plaatste snel wel
Vroeger kocht ik dat (en had abo.) maar na welgeteld 1x doorbladeren/lezen lag het daar 'stof' te vangen![]()
rafbanaan zei::')
Hopeloos gewoon.