Tr1pz
Legacy Member
hi
OKe dus heb een paar problems met ET de laatste tijd, jha iedereen heeft dat wel eens maar een fps van 15 op radar met een 2.8 ghz :naughty: , ik dacht eerst iets vergeten te installeren ofzo maar alles staat erop alle updates enz... videocard cpu directx .blalba alles erop en eraan, en het heeft eens lang geleden goed gegaan. Ok dus ik load mijn etconfig ( standaard) en alles ging beter
dus jha nu is er wel iets verkeerd eh , heb zelf een beetje cfg prutswerk gedaan dus denk wel dat er iets verkeerd in is, sommige knoppen werken niet meer :ironic: zoals limbo enz . Dus CFG kenners aub eens bekijken.
* nvidia gforce4 FX 5200 ==amd 2.8Ghz==512 ddr ram==moederbord A7v8X-X ( heb gehoord dat de laatste update voor fx slecht was voor ET
) ??? heb nog geen updates gedaan voor cpu bios

THX =>>> http://www.mijncfg.bravehost.com
OKe dus heb een paar problems met ET de laatste tijd, jha iedereen heeft dat wel eens maar een fps van 15 op radar met een 2.8 ghz :naughty: , ik dacht eerst iets vergeten te installeren ofzo maar alles staat erop alle updates enz... videocard cpu directx .blalba alles erop en eraan, en het heeft eens lang geleden goed gegaan. Ok dus ik load mijn etconfig ( standaard) en alles ging beter
dus jha nu is er wel iets verkeerd eh , heb zelf een beetje cfg prutswerk gedaan dus denk wel dat er iets verkeerd in is, sommige knoppen werken niet meer :ironic: zoals limbo enz . Dus CFG kenners aub eens bekijken.* nvidia gforce4 FX 5200 ==amd 2.8Ghz==512 ddr ram==moederbord A7v8X-X ( heb gehoord dat de laatste update voor fx slecht was voor ET
) ??? heb nog geen updates gedaan voor cpu bios

THX =>>> http://www.mijncfg.bravehost.com

Kijk eens in u optie scherm ingame bij controls of schrijf bind l "openlimbomenu" in u cfg'tje, dan zal 't wel werken.