Archief - Cfg Go Insane !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1pz

Legacy Member
hi
OKe dus heb een paar problems met ET de laatste tijd, jha iedereen heeft dat wel eens maar een fps van 15 op radar met een 2.8 ghz :naughty: , ik dacht eerst iets vergeten te installeren ofzo maar alles staat erop alle updates enz... videocard cpu directx .blalba alles erop en eraan, en het heeft eens lang geleden goed gegaan. Ok dus ik load mijn etconfig ( standaard) en alles ging beter :confused: dus jha nu is er wel iets verkeerd eh , heb zelf een beetje cfg prutswerk gedaan dus denk wel dat er iets verkeerd in is, sommige knoppen werken niet meer :ironic: zoals limbo enz . Dus CFG kenners aub eens bekijken.
* nvidia gforce4 FX 5200 ==amd 2.8Ghz==512 ddr ram==moederbord A7v8X-X ( heb gehoord dat de laatste update voor fx slecht was voor ET :confused: ) ??? heb nog geen updates gedaan voor cpu bios :help: :help: :help:
THX =>>> http://www.mijncfg.bravehost.com

pyRomAni@c

Legacy Member
chipset drivers moet je echt installeren dat ben je prolly wel vergeten. heb ik laats ook gehad ik had op sommige delen van een leven 30fps waar ik normaal makkelijk 100 haal.

MaTi

Legacy Member
Eens proberen op de laptop, mss haal ik dan fatsoenlijke FPS om te gamen door de week...

The Pigfather

Legacy Member
Waarom je lage fps haalt weet ik niet... indien je zonder tweaks betere resultaten haalde dan nu zou ik gewoon voorstellen dat je eens /cvar_restart doet en je dan gewoon beperkt tot het verhogen van je gamma en mapoverbrightbits want tweaken heeft niet altijd een hogere framerate tot gevolg, integendeel.
't Feit dat je je limbo niet openkrijgt is gewoon omdat er geen knop aan gebind staat :) Kijk eens in u optie scherm ingame bij controls of schrijf bind l "openlimbomenu" in u cfg'tje, dan zal 't wel werken.
Een paar threads geleden vroeg er nog iemand waar je cfg's kan downloaden, ga anders eens op die sites kijken en probeer er een paar, je weet nooit dat er ergens eentje inzit die u problemen verhelpt.
bb

Dark Prophecy

Legacy Member
kem zelfde probleem 3ghz 1gigram radeon 9800 laaste drivers laaste windows service pak bios updates van hier tot in japan en dan nog 15 fps halen jeezzes
:(

Berjan

Legacy Member
Met de laatste catalyst zulde minder FPS hebben... Ma bon ik denk niet dat da het probleem kan zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan