CD-Key in use! Volgende stappen:
1. Neem het boekje ( of doosje ) waar uw cd-key opstaat en de cd van cs/half life en leg die onder een scanner. ( heb je geen scanner ga naar de dichtsbijzijnde krantenwinkel )
2. Scannen maar

3. Foto als .jpeg opslaan
4. Hotmail openen
5. Foto als bijlage zetten
6. sturen naar
[email protected]
na een weekje / 2 weken krijg je een email in met een nieuwe key
Ik heb het voorgehad -> gedaan -> ben nu een blije cser
Nu stop the flaming en nieuwe threads maken over cd key in use ! ( put it in a sticky anders

)