Archief - cd-key

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NiticgeaR

Legacy Member
ik snap dus niet maar ik ben gebanned van alle servers :O
de vraag is hoe change ik een cdkey? zonder reïnstal

das bij regedit, i know ma verder?

exo

Legacy Member
dunno for sure myself, mer met de nodige search en faq zulde da wel vinden...
ze hebbe da nen tijd trug hier nog is gevraagd denk ;)

NiticgeaR

Legacy Member
echt raar
gisterenavond met wookies speel ik nog pcw, dan ga ik slapen nu vandaag kwil spelen en kben gebanned

FrG

Legacy Member
Op 1.5 werd mijn key ook geband wegens cheatte ( en voor de flamers nee ik heb nie gecheat) maar da was een ander verhaal, nu heb ik laatst gelezen dat Valve, accounts is aant banne van dgene die cs:s en of cs:z illegaal hebben gespeeld.

Als ge dit nie hebt gedaan kunt ge best op steampowered troubleshooter gaan zien daar staat ergens iets over dit want das al bij meerdere gebeurt ;)
grtz

vortex12

Legacy Member
NiticgeaR zei:
echt raar
gisterenavond met wookies speel ik nog pcw, dan ga ik slapen nu vandaag kwil spelen en kben gebanned

Bij mij juist hetzelfde gebeurt :s
Dus nu ben ik eigenlijk verplicht een nieuwe HL cd-key te kopen ? of kan er nog iets anders aan gedaan worden ?

evR'

Legacy Member
Mja valve bant me delays e. As ge een maand geleden me nen detected hack ebt gespeeld kan da goe zijn da ge nu pas gebant zijt terwijl ge clean bezig zijt.
^^ ni dak u verwijt van cheater ze.

vortex12

Legacy Member
evR' zei:
Mja valve bant me delays e. As ge een maand geleden me nen detected hack ebt gespeeld kan da goe zijn da ge nu pas gebant zijt terwijl ge clean bezig zijt.
^^ ni dak u verwijt van cheater ze.

Dus nieuwe HL cd-key kopen best ?

thooW!

Legacy Member
FrG zei:
Op 1.5 werd mijn key ook geband wegens cheatte ( en voor de flamers nee ik heb nie gecheat) maar da was een ander verhaal, nu heb ik laatst gelezen dat Valve, accounts is aant banne van dgene die cs:s en of cs:z illegaal hebben gespeeld.

Als ge dit nie hebt gedaan kunt ge best op steampowered troubleshooter gaan zien daar staat ergens iets over dit want das al bij meerdere gebeurt ;)
grtz


Oké

/me is deleting

thooW!

Legacy Member
vortex12 zei:
lol ? hoe kan da nu komt toch uit de winkel dan ?

Net nie ; Game Mania Kortrijk ; neemt geen Half-Life, HL:Generation, ... meer binnen omwille van de vele klachten dat de key al in use is ... da komt dus wel veel voor !

Lemmichi

Legacy Member
kheb net halflife gekocht bij bartsmit en die key was zelf ook al gebruikt,gelukkig mag je daar 1 x omruilen ...

nu heb ik gevraagd die key te veranderen aan valve en de nodige fotos gestuurt...

Fix0r

Legacy Member
stuur een foto van u aankoop van u cd + key en bewijs van aankoop naar steam, en dan krijgde nen andere :p, bij mij toch zo ^^

Najdo

Legacy Member
koopt da in zo een oude pc winkel, die hebben soms spelletjes en die verkopen ni zo goe :niceone:

Lemmichi

Legacy Member
vandaag nieuwe key ontvangen ... en hij werkt THANK YOU VALVE !! kheb zelf maar 1 dag erop moeten wachten lol

Desperadoooo

Legacy Member
NiticgeaR zei:
echt raar
gisterenavond met wookies speel ik nog pcw, dan ga ik slapen nu vandaag kwil spelen en kben gebanned


CZ willen kopen met fake visa ? :p

Zo is mijn acount toch banned geweest week geleden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan