Archief - Catherine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShiryuX

Legacy Member
Man, Catherine heeft me verrast. Een zeer leuke game, had daarvoor niet gedacht dat het me zo zou boeien!

Zit nu aan day 5 in Stray Sheep, ik ergerde mij aan het verplichte ijs level dat in elk spel terugkomt maat het viel nog mee.

Later dan eens Babel testen!

Btw: hebben jullie ook al wat levels geprobeerd in Rapunzel? Kvind sommige echt niet simpel en zit nog maar rond level 10. :/

TearsfLuna

Legacy Member
ShiryuX zei:
Man, Catherine heeft me verrast. Een zeer leuke game, had daarvoor niet gedacht dat het me zo zou boeien!

Zit nu aan day 5 in Stray Sheep, ik ergerde mij aan het verplichte ijs level dat in elk spel terugkomt maat het viel nog mee.

Later dan eens Babel testen!

Btw: hebben jullie ook al wat levels geprobeerd in Rapunzel? Kvind sommige echt niet simpel en zit nog maar rond level 10. :/

Haha die ijsblokken zijn inderdaad vervelend :) Ge moet gewoon de reflex kweken u op ijsblokken aan de rand te hangen zodat ge niet glijdt ^
Maarja soms vergeet ik het toch nog als er een bom gaat afgaan en spring ik snel hoger en kom ik op ijs en daar vlieg ik dan weer hehe..

Ja ik heb een deel van die rapunzel levels gedaan, ik zit aan 20 ofzo denk ik.. Daar zijn er serieus moeilijk bij :/ En het feit dat ge maar een beperkt aantal moves hebt helpt uw zaak echt niet.. Ge moet het van de eerste keer juist doen want ge hebt meestal niet genoeg moves om fouten te gaan corrigeren :/ En er zijn er 128 in totaal oO (2 x 64)

ShiryuX

Legacy Member
Yep, 128 levels doe ik wel in m'n volgende playthrough. Geen zin om ze nu allemaal op te lossen :p.

Gisteren Altar geprobeerd... En twee keer tot 82 geraakt. Fffuuuuu- xD
Kheb tenminste een idee aan wat ik mij zal moeten verwachten in Hard, zonder de undo knop.

Bijna het spel uitgespeeld, nu zit ik aan day 7. Het blijft echt verslavend!

TearsfLuna

Legacy Member
ShiryuX zei:
Yep, 128 levels doe ik wel in m'n volgende playthrough. Geen zin om ze nu allemaal op te lossen :p.

Gisteren Altar geprobeerd... En twee keer tot 82 geraakt. Fffuuuuu- xD
Kheb tenminste een idee aan wat ik mij zal moeten verwachten in Hard, zonder de undo knop.

Bijna het spel uitgespeeld, nu zit ik aan day 7. Het blijft echt verslavend!

Heb al 2x door normal uitgespeeld en die rapunzel nog altijd niet gedaan :p
Da gaat echt lang duren ze al die levels -.-
En ja, die undo knop hebt ge niet in hard of altar mode en is echt wel vervelend.. Kwas ene keer op step 125 ofzo en gewoon verkeerd iets gedaan en kon de top niet meer halen... had em de blok verkeerd vast gepakt en verkeerde kant uit getrokken.. gewone undo had alles opgelost maarja.. daar stond ik dus en viel ik dus een paar seconden later :D

TearsfLuna

Legacy Member
Eindelijk :D
Ben er in geslaagd om als derde de derde Babel stage Obelisk te halen \o/
Currently ranked #2 leaderbords met 18:01
Was de eerste poging van de dag en los tot boven!
Moet wel zeggen heb gisteren en eergisteren minstens 10 uur aan pogingen gedaan haha.
Nu mij eens bezig houden met goud halen op elke nightmare stage op hard!

TearsfLuna

Legacy Member
En de 1000/1000 is binnen :)
Zonet met mijn broer de laatste Babel toren in Pair beklommen.
Zijn #5 geëindigd op de boards, niet dat veel mensen die stage gespeeld hebben..

Mijn current Babel records and leaderbord places
Babel Stage 1 #2 06:38
Babel Stage 2 #2 10:47
Babel Stage 3 #2 18:01

Een van de moeilijkste games toch wel die ik ooit gespeeld heb (toch als je alle achievements wilt) en dit zal altijd een van mijn favorieten blijven!
Heb er zeker al 75 uur ingestoken en daar gaan er nog heel wat bijkomen.
Catherine is echt een zalig spel :) Blijft jammer dat zo een spellen niet veel aandacht krijgen of alleszins snel vergeten zijn!

ShiryuX

Legacy Member
Hebde alle Babel stages in Pair gedaan? Want ik hoorde dat ze veel gemakkelijker worden in pair ^^ (handig voor de achievements maar kzal ze toch eerst veel in single testen).

Aan de andere kant, Axis Mundi ben je toch direct een half uur mee kwijt dus in pair is dat wel te begrijpen :p.

Zit zelf nu nog wat de story te doen om alle endings te zien. Daarna dan hard mode en enkel dan Rapunzel ^^.
(BTW, zonder guide alle Rapunzel's gedaan? If so, nice!)

TearsfLuna

Legacy Member
ShiryuX zei:
Hebde alle Babel stages in Pair gedaan? Want ik hoorde dat ze veel gemakkelijker worden in pair ^^ (handig voor de achievements maar kzal ze toch eerst veel in single testen).

Aan de andere kant, Axis Mundi ben je toch direct een half uur mee kwijt dus in pair is dat wel te begrijpen :p.

Zit zelf nu nog wat de story te doen om alle endings te zien. Daarna dan hard mode en enkel dan Rapunzel ^^.
(BTW, zonder guide alle Rapunzel's gedaan? If so, nice!)

Ik heb alle Babel stages Single gedaan, buiten Axis Mundi die niet mogelijk is in single! Die heb ik ik in 17 mins gedaan in Pairs! Die is gebugged in onze en in de NA versie :(
Altar en Menhir loop ik nu los dooruit meestal :D
Ik heb een tijdje #1 gestaan op Stage 1 en 2 ma die andere kon dat dus niet lijden en heeft mij terug ingehaald haha!
En in Pairs zijn de torens zelfs geen uitdaging meer :)

Rapunzel heb ik veel zonder gedaan, maar er zijn echt serieus speciale gevallen bij en die heb ik met guide gedaan.. ging anders ook nog uren duren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan