Archief - Catherine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TearsfLuna

Legacy Member
Heb zelf de Strap Sheep Edition in huis gehaald.
Had lang er naar uitgekeken en de verwachtingen waren hoog, maar het is nog beter dan verwacht! Het story gedeelte is een leuke afwisseling tussen de nightmare levels in; zeker naar het einde toe.. Was zo blij als 'k eindelijk boven was geraakt en op m'n gemak wa in de Stray Sheep kon gaan zitten!
Ik heb het op normal uitgespeeld, ik vond het persoonlijk al een hele uitdaging..
Ben nu begonnen op hard maar de tweede nightmare was al absurd moeilijk :p
Dit spel is echt een uitdaging..
En dan die Babel Tower..
Leuk concept dat de blokken altijd random zijn, anders hangt het ervan af wie het parcours het beste van buiten zou leren :) Ik heb de andere levels van Babel nog niet geprobeerd, maar die Altar is al moeilijk genoeg...
Ik ben tot step 105 geraakt maar ik zie mij niet meteen hoger geraken..

Meningen over het spel of personal babel records post em here! :niceone:

Spandi

Legacy Member
Staat zeker op het verlanglijstje, maar ik wacht tot de prijs zakt. En ik ben er vrij zeker van dat dat niet lang gaat duren.

TearsfLuna

Legacy Member
Spandi zei:
Staat zeker op het verlanglijstje, maar ik wacht tot de prijs zakt. En ik ben er vrij zeker van dat dat niet lang gaat duren.

Veel mensen onderschatten de game denk ik; Hij stond toch in de top 20 meest gespeelde games van vorige week; en dat nadat het spel maar 2 dagen oud was EN de supplier over heel Europa grandioos gefaald heeft en duizenden mensen hun copy nog altijd niet hebben.. Veel mensen laten zich ook afschrikken door de moeilijkheidsgraad :/ Hij zal wel in prijs zakken, maar of dat snel en veel is I dont know.. 60 € voor een limited edition is geen geld imo..

Vlad Tepes

Legacy Member
tot 105 ?????? djeezes ik dacht dat het mss na 20 gedaan zou zijn !

Nice
ik ben echt aant genieten van de game, echt uitdagend en mooi uitgevonden

Duc1n0

Legacy Member
Zelf heb ik ook de Strap Sheep Edition in huis gehaald.
Die shirt is best wel smooth. ^^ Alleen jammer dat het een large is en geen small.
Ook nog een bonustrack & artbook extra bij gekregen maar ik neem aan dat je die ook hebt gekregen?


Ik zit momenteel aan Stage 9-5 op Normal.

Inmiddels gold kunnen halen op Stage 1,2,3,7 & 8 normal.
Mede mogelijk dankzij de back toets, "undo" dus.
Ik heb gehoord dat deze functie op hard weg valt? Dan is het voor mij bijna onmogelijk om gold op hard te halen. :p Maar ik wil op dit spel zo graag 1000/1000 halen!

En verhaal.. echt wauw! :love: Ik raad dit spel zowat aan iedereen die een console in huis heeft staan aan. Dit verhaal moet je echt 'meegemaakt' hebben. Dit speel je met plezier over & over.

De babel tower heb ik nog maar één keer geprobeerd, ergens tussen 40-50 geraakt!

TearsfLuna

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
tot 105 ?????? djeezes ik dacht dat het mss na 20 gedaan zou zijn !

Nice
ik ben echt aant genieten van de game, echt uitdagend en mooi uitgevonden

Altar Babel gaat tot 150 :p
Ik geraak nu vrij vlot tot 90 bijna elkes keer en dan begint het kloten om nog hoger te gaan, meestal net over de 100 heb ik al wa verkeerde blokken gestampt of getrokken en is het onmogelijk om verder te geraken :(
Ik heb eens een filmke op youtube gezocht van iemand die de toren volledig doet en doet mij echt lijken op een snul; gelijk die gast naar boven peert is abnormaal :D

Duc1n0 zei:
Zelf heb ik ook de Strap Sheep Edition in huis gehaald.
Die shirt is best wel smooth. ^^ Alleen jammer dat het een large is en geen small.
Ook nog een bonustrack & artbook extra bij gekregen maar ik neem aan dat je die ook hebt gekregen?


Ik zit momenteel aan Stage 9-5 op Normal.

Inmiddels gold kunnen halen op Stage 1,2,3,7 & 8 normal.
Mede mogelijk dankzij de back toets, "undo" dus.
Ik heb gehoord dat deze functie op hard weg valt? Dan is het voor mij bijna onmogelijk om gold op hard te halen. :p Maar ik wil op dit spel zo graag 1000/1000 halen!

En verhaal.. echt wauw! :love: Ik raad dit spel zowat aan iedereen die een console in huis heeft staan aan. Dit verhaal moet je echt 'meegemaakt' hebben. Dit speel je met plezier over & over.

De babel tower heb ik nog maar één keer geprobeerd, ergens tussen 40-50 geraakt!

Ik was net blij dat die T-shirt in XL was en niet in iets anders :p En ja, de artbooklet en soundtrack heb ik er ook bij gekregen, denk bijna iedereen die gepre-ordered had.. Er zijn zoveel mensen die hebben moeten wachten omdat de leverancier keihard gefaald had.. blij dat gamemania zijn ding had ^^
En klopt, op hard is geen undo meer.. ik kan u verzekeren daar heb ik al serieus om gevloekt in stage 2 hard lol.. gewoon alleen omdat ge soms een verkeerde blok grijpt en die beweegt.. Dan kunde ni meer undo doen en zijt ge gewoon gepeerd... hard gaat echt overdreven zijn om los in ene keer naar boven te gaan zonder uw stepchain te breaken :/ Maar iig die kunde oefenen, die Babeltoren niet.. die is random en is een echte motherf*cker..
Wil deze game echt 1000/1000 halen, gaat serieus zweten worden :unsure:

/edit ik had beter ook gold gepakt op 7/8 maar elkes keer in de fout gegaan bij die laatste en geen goesting om opnieuw nog eens te gaan :p

Had verwacht dat meer mensen hier de game in huis zouden gehaald hebben... ipv een nieuwe update for COD eens een echte game, iets anders met een degelijke uitdaging ;)

TearsfLuna

Legacy Member
FUCK MY LIFE
Was Altar aan het doen en ik duw per ongeluk verkeerde knop en val naar beneden -.-
Ik zag het begin van het eindstuk (die easy blokken gelijk ge rond 40-60 ook hebt)
3- steps verwijderd en ik kon er geraken met mijn huidige blokken
Record nu 129; rank 7 op de leaderbords
FAK

TearsfLuna

Legacy Member
Tot 124 geraakt en verkeerde kant gekozen en m'n eigen gekloot :p
Voor mijn eigen gezondheid en die van mijn xbox ga ik nu even een pauze nemen :D

Amaryliss

Legacy Member
Als 'k binnenkort terug wat meer budget heb, zal ik deze game zeker proberen :).

Ik ben echt nog een beginneling op consoles (nog maar net Xbox gekocht). Is deze game te spelen als noob?

TearsfLuna

Legacy Member
Amaryliss zei:
Als 'k binnenkort terug wat meer budget heb, zal ik deze game zeker proberen :).

Ik ben echt nog een beginneling op consoles (nog maar net Xbox gekocht). Is deze game te spelen als noob?

Het is een serieuze uitdaging op normal, maar je kan het op easy zetten en dan zou het wel moeten lukken! En in het slechtste geval zet je het op very easy :D
Very easy/easy is als je voornamelijk van de story wil genieten, dan is nightmare mode bijlange niet zo moeilijk! Catherine is zeker een aanrader voor elke gamer! Ik denk niet dat er snel nog zo eens iets "anders" gaat uitkomen!
Imo deze game mag niet ontbreken ;)
Als je van plan bent 1000/1000 GS te halen bereid je dan maar voor op een serieuze uitdaging :D

Duc1n0

Legacy Member
Even mijn voorlopige Babel records posten :

Altar : 115 steps ( 22ste op de leaderboard )
Menhir : 51 steps ( 12 op de leaderboard )
Obelisk : 71 steps ( 3de op de leaderboard )

TearsfLuna

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Even mijn voorlopige Babel records posten :

Altar : 115 steps ( 22ste op de leaderboard )
Menhir : 51 steps ( 12 op de leaderboard )
Obelisk : 71 steps ( 3de op de leaderboard )

Nice :D Ik heb die ander ne keer geprobeerd om te zien wat het was, maar heb verder niet meer geprobeerd.. Ik werd wakker en vanuit bed zie ik het dooske van Catherine liggen en moest onmiddelijk weer denkel aan mijn Babel fail :D
Sffs nog eens wat tijd van mijn leven aan Babel vergooien ^^

Hebt ge trouwens al eens de game op hard gespeeld? Had gewoon eens ff op hard gespeeld en stage 2 was mij al aan het afmaken :unsure:

Trouwens het kan toch niet zijn dat wij de enige 2 hier zijn die deze awesome game spelen he :$

BiZi

Legacy Member
Game is de max, net zoals de Stray Sheep Edition!

En wat een verhaal. Dit is echt een game dat ik LANG ga onthouden.

Heb nu één run gedaan en had 'normal lover' ending.
Nog niet bezig gehouden met Babel stuff though.

Anyway, 60 €'s well spent!

TearsfLuna

Legacy Member
BiZi zei:
Game is de max, net zoals de Stray Sheep Edition!

En wat een verhaal. Dit is echt een game dat ik LANG ga onthouden.

Heb nu één run gedaan en had 'normal lover' ending.
Nog niet bezig gehouden met Babel stuff though.

Anyway, 60 €'s well spent!

Zo hoor ik het graag :niceone:
Ik heb ook maar 1 run gedaan en had het 'true lover' einde! (schoon ze :') )
Ben dan wat begonnen met gold te halen op de normal stages en babel runs...
Het vervelende aan Babel is ik faal nu ongeveer elkes keer rond de 110 ofzo, maar het duurt wel 7-8 minuten eer ik daar ben... na 50 keer hebde al serieus wat tijd daar in gestoken :p

En agreed, de Stray Sheep Edition was de 60 € zeker waard! Had ik een USA console dan zou ik mij de 'love is over deluxe edition" importeren!

Duc1n0

Legacy Member
Ik heb 'Normal Cheater' ending gekregen. Leuk einde met een snufje 'humor'! :)
I luv Catherine, zo cute! :love:
Heb wel helaas niet iedereen kunnen 'redden' in de bar & kwam net 1 verzonden smsje te kort voor die sms achievement. :(

TearsfLuna zei:
Sffs nog eens wat tijd van mijn leven aan Babel vergooien ^^

Hebt ge trouwens al eens de game op hard gespeeld? Had gewoon eens ff op hard gespeeld en stage 2 was mij al aan het afmaken :unsure:

Trouwens het kan toch niet zijn dat wij de enige 2 hier zijn die deze awesome game spelen he :$
Ik ga zometeen ook nog wat tijd aan Babel vergooien. ^^

Ik ga eerst 'Gold' in alle levels op 'Normal' halen voor ik mij aan 'Hard' waag. :p Nog 2 levels te gaan & het is binnen.

TearsfLuna

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ik heb 'Normal Cheater' ending gekregen. Leuk einde met een snufje 'humor'! :)
I luv Catherine, zo cute! :love:
Heb wel helaas niet iedereen kunnen 'redden' in de bar & kwam net 1 verzonden smsje te kort voor die sms achievement. :(


Ik ga zometeen ook nog wat tijd aan Babel vergooien. ^^

Ik ga eerst 'Gold' in alle levels op 'Normal' halen voor ik mij aan 'Hard' waag. :p Nog 2 levels te gaan & het is binnen.

Ik had wel iedereen kunnen redden in de bar :) Maar die text junkie achievement had ik ook niet :( Die belden mij gewoon constant ipv een sms te sturen!
Ik had hard eens opgezet gewoon om te zien wat het verschil eigenlijk was met normal.. ge merkt echt wel dat hard nog van de originele Catherine is van Japan!
Ik was bezig met gold te halen op de normals tot ik zag dat ik ze ook allemaal moest op hard, dus was ik er maar even meegestopt en wat gebabeld :)
Het zou wel handig geweest moest ge bijv. op Altar kunnen beginnen aan step 50-60; Da zou toch al 3 minuten uitsparen en daar klimt ge toch los voorbij! Had gisteren wel iets speciaals gedaan, khad een deel blokken naar beneden gestampt en ineens vielen daar echt 20-30 steps naar beneden en was er niks meer boven en zag ik zo de nieuwe stukken komen en ook naar beneden vallen.. Break the house down :cool:

TearsfLuna

Legacy Member
BAM
Altar has been conquered :tettn:
9lives represented #5 leaderbords
Het suckt dat g geen screenshots kunt nemen :(
Doet wel iets, 5e in europa zijn die de top haalt \o/

TearsfLuna

Legacy Member
Heb net de Menhir Babel stage single uitgespeeld!
Wederom 5e die het haalt :p
ksta nu #3 leaderboards voor menhir.
Nu Obelisk -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan