TearsfLuna
Legacy Member
Heb zelf de Strap Sheep Edition in huis gehaald.
Had lang er naar uitgekeken en de verwachtingen waren hoog, maar het is nog beter dan verwacht! Het story gedeelte is een leuke afwisseling tussen de nightmare levels in; zeker naar het einde toe.. Was zo blij als 'k eindelijk boven was geraakt en op m'n gemak wa in de Stray Sheep kon gaan zitten!
Ik heb het op normal uitgespeeld, ik vond het persoonlijk al een hele uitdaging..
Ben nu begonnen op hard maar de tweede nightmare was al absurd moeilijk
Dit spel is echt een uitdaging..
En dan die Babel Tower..
Leuk concept dat de blokken altijd random zijn, anders hangt het ervan af wie het parcours het beste van buiten zou leren
Ik heb de andere levels van Babel nog niet geprobeerd, maar die Altar is al moeilijk genoeg...
Ik ben tot step 105 geraakt maar ik zie mij niet meteen hoger geraken..
Meningen over het spel of personal babel records post em here!
Had lang er naar uitgekeken en de verwachtingen waren hoog, maar het is nog beter dan verwacht! Het story gedeelte is een leuke afwisseling tussen de nightmare levels in; zeker naar het einde toe.. Was zo blij als 'k eindelijk boven was geraakt en op m'n gemak wa in de Stray Sheep kon gaan zitten!
Ik heb het op normal uitgespeeld, ik vond het persoonlijk al een hele uitdaging..
Ben nu begonnen op hard maar de tweede nightmare was al absurd moeilijk

Dit spel is echt een uitdaging..
En dan die Babel Tower..
Leuk concept dat de blokken altijd random zijn, anders hangt het ervan af wie het parcours het beste van buiten zou leren
Ik heb de andere levels van Babel nog niet geprobeerd, maar die Altar is al moeilijk genoeg...Ik ben tot step 105 geraakt maar ik zie mij niet meteen hoger geraken..
Meningen over het spel of personal babel records post em here!
Ik raad dit spel zowat aan iedereen die een console in huis heeft staan aan. Dit verhaal moet je echt 'meegemaakt' hebben. Dit speel je met plezier over & over. 




