Archief - Caspian Border Servers Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
MSI afterburner, kan je mee OC'n, fan speed aanpassen en temperaturen zien voor beide nvidia en amd kaarten.

devil

Legacy Member
ik heb nu een gtx 480 die op 580 speeds draaid, spel speeld vlot ma ik vrees er voor op de retail dat wat nog net iets zwaarder en ik haal nu een 40 fps +-.
ik hoop dat de nvidia rap de 6** reeks uit brengt .

MinM

Legacy Member
toffe map alleen conquest. zal aan mij liggen waarschijnlijk als BC2 speler.
Daar waar het in BC2 echt wel op skill ook voor een groot stuk aankwam/komt. Is het hier toch maar random. Ik bedoel maar loop in forest je wordt daar neergeknald van god weet waar en dan knal jij iemand af omdat die u vlak gewoon voorbij liep.
Heb je toch iets minder op metro.

maar het zal aan mij liggen zeker.

Sapermun

Legacy Member
MinM zei:
toffe map alleen conquest. zal aan mij liggen waarschijnlijk als BC2 speler.
Daar waar het in BC2 echt wel op skill ook voor een groot stuk aankwam/komt. Is het hier toch maar random. Ik bedoel maar loop in forest je wordt daar neergeknald van god weet waar en dan knal jij iemand af omdat die u vlak gewoon voorbij liep.
Heb je toch iets minder op metro.

maar het zal aan mij liggen zeker.

"Wie doet aan proning, is koning" :)

Edwardo5000

Legacy Member
Ik vind Caspian Border maar niks!!

Iedereen zit in voertuigen, het lijkt soms alsof je de enige persoon (te voet) in een deel van de map bent.

Als het al tot een persoon tegen persoon gevecht komt heetf 1 van de twee meestal geen kans. Oftewel zag jij hem eerder of andersom.

Daardoor zitten veel mensen in de bosjes, ik loop (sprint) dan dus rond opzoek naar vijanden of voertuigen en dan ben je opeens door een paar kogels of een raket dood.

Ik heb zelf ook gehad dat ik rustig op mensen kon schieten en ze geen idee hadden waar ik zat.

Het is niet dat ik een slechte speler ben, het beste wat ik had was 13 - 0 in Metro als aanvallers en we hadden alle objectives tot aan de laatste genomen.

Ik weet niet of dat normaal is, maar als ik in een jet vlieg wisselt hij telkens van first person view naar een volg camera van het vliegtuig. Erg irriterend.

thelordofpee

Legacy Member
Iedereen zit in voertuigen? Ok, er zijn redelijk wat mensen die wachten op een voertuig maar er zijn er zeker nog genoeg die als infantry spelen.

R3L4X

Legacy Member
Je kan die jetcampers platrijden door net uit je auto te springen voor je eroverrijdt, altijd leuk als je team aan het verliezen is door 10 campers.

Thallyos

Legacy Member
Het is normaal, zeker in de beta, dat er wat meer mensen campen op voertuigen. Dat zal in de retail wat minderen, maar het is een terugkerend kwaad in het spel.

R3L4X

Legacy Member
Het nadeel van dat campen is meestal dat het ene team dan een volledig team op het 'veld' heeft en het ander team met minder mensen moet proberen die punten te houden.

Bill

Legacy Member
Was Metro zo beu, vond het niet eens een leuke map, dat ik BF3 een paar dagen heb laten liggen maar Caspian Border kan me tot nu toe blijven boeien.

Ik heb ook geen crashes meer gehad of erge lag :D

coldvinc

Legacy Member
sinds eergisteren heb ik geen lag meer op de meeste caspian border servers. Ik denk dat ze het in orde hebben gekregen, daar bij EA/DICE.

t038682

Legacy Member
Ik vond het bangelijk! al enkele zware BF-momenten gehad! Tanks kapotmaken met 3 AT-gasten en heli uit de lucht snipen.... haaa :)

joriske18

Legacy Member
Heli neerschieten met tank, helemaal alleen een paar vijandige squads uitschakelen en een point capturen. Als tank geambushed worden door een squad tenmidden van bossen en rotsen en hopeloos kapot worden geschoten. Zotte ontwijk maneuvres als heli. Met parachute (uit de lucht dus) met een rpg een tank uitschakelen,...

En dat allemaal op één weekend :D

Scr1fle

Legacy Member
Conquest is veel toffer dan het te drukke rush. :D

^1 jet neergehaald , 2 gedisabled (beide met mijn eigen jet), een heli neergehaald met mijn eigen heli en nog een heli neergehaald met een tank. Dan nog veel vlaggen gecaptured en jets en heli's neergehaald met stingers daarna nog tanken kapot geschoten met me bazooka, voertuigen gerepaired , enz. :D :cool:

En dat allemaal op 1 weekend. :p

Trebby

Legacy Member
ik heb 5x ofzo met een heli opgestegen en altijd werd ik na 5 seconden al neergehaald.. nog voor ik het basiskamp uit was

joriske18

Legacy Member
Iemand met stingers die op je base camp zat te campen? Zeker nu in de beta moest je wat geluk hebben dat je niet tegen te sterke jet spelers zat.

Maar ik kreeg na een beetje vliegen met de heli al wel de 'feel' terug. En ik was al vrij snel tussen de bomen en gebouwen aan zigzaggen om locks kwijt te spelen etc. Ik heb enkel de laatste avond wat gevlogen en ik heb er toch een goed oog op. (Al kijk ik een beetje huiverig naar het feit dat je eerst van alles moet unlocken voor je deftig kan spelen)

Xtralecherus

Legacy Member
denk dat je weapons enzo sneller zult unlocken in TDM of Rush op CQ vond ik het net iets trager. Vehicle unlocks asap eerst jets en helo stuff unlocken imo :p

Reservoir_Dog

Legacy Member
Geraak er niet op, nog iemand met dit probleem?
Browser geeft een lege pagina....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan