Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Nicske91 zei:Scheelt het ana mij, maar crasht die beta een beetje te veel soms.
coldvinc zei:Caspian border gaat verrassend bijna even vlot als metro
Nouja, de lag daar gelaten, die is belachelijk gewoon, op welke EU server ik ook ga, maar ja dat zeiden ze al van te voren dat dit zou gebeuren, 't is dan ook om ze te testen.
Sapermun zei:temps van gfx kaart(en)/cpu in de gaten houden..
Nicske91 zei:Hij zit maar aan 67 graden. Niet zo overdreven...