Archief - Caspian Border Servers Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

REDNIK

Legacy Member
kheb al 20minuutjes van de 30 echt deftig kunnen spelen! :) jets zijn awesome, vooral de geluidseffecten heerlijk!

Psy

Legacy Member
Battlelog / Sign in to the Open Beta
Top Gun baby! :p

Zou een pak meer kills gehad hebbe als mense nie telkens zoude baile ;/

Negeer die frankfurt servers trouwens, zijn er een ganse hoop, en ze lagge allemaal gelijk de pest, de rest speelt wel vrij goed

u4ea

Legacy Member
Vindet ma lame eigenlijk. Staan ze zo me 15 man aan de jet/heli spawn inplaats van ne kloot te doen.

En heb ne keer in nen heli kunne kruipen omdak op squad spawnde die op jet stond te wachten. Niemand ging naar de heli.:p

Geen idee wa der gebeurde ma vanaf dak 10 meter in de lucht was maakt ik nen barrel roll in minder dan ne second en crashte.

Kdenk aan friendly fire me rpg ofzo want van zo'n licht tikje tegen de muis slaagt ge gene heli om denkek.

Sapermun

Legacy Member
Caspian border op ultra en fraps op is net iets teveel voor mn peeceetje -_-

Nicske91

Legacy Member
Scheelt het ana mij, maar crasht die beta een beetje te veel soms.

coldvinc

Legacy Member
Caspian border gaat verrassend bijna even vlot als metro :unsure:

Nouja, de lag daar gelaten, die is belachelijk gewoon, op welke EU server ik ook ga, maar ja dat zeiden ze al van te voren dat dit zou gebeuren, 't is dan ook om ze te testen.

Psy

Legacy Member
coldvinc zei:
Caspian border gaat verrassend bijna even vlot als metro :unsure:

Nouja, de lag daar gelaten, die is belachelijk gewoon, op welke EU server ik ook ga, maar ja dat zeiden ze al van te voren dat dit zou gebeuren, 't is dan ook om ze te testen.

speel op de DE NGZ (of zoiets) servers, daar hebbek nooit iets van lag.

Trebby

Legacy Member
caspian draait echt wel crap vgl met metro :D te begrijpen natuurlijk op zo'n oud beestje

paar rondjes caspian achter de rug. Lovin it. moet echt zalig zijn met een squad of 2 mensen die je kent en altijd bij elkaar blijven

KoOkiE

Legacy Member
servers van ngz-server.de opzoeken. dit zijn heerlijke lagvrije servers, ook de toekomstige hosting van de 9livesclan server btw. gisteren op mijn low end systeem zitten spelen zonder lag, was heerlijk. spel ruled! (eindelijk)

amdr

Legacy Member
Das niks voor een GPU, AMD kaarten dat ik heb gehad draaien op hun standaard profiel zoveel graden terwijl ze idle zijn

Plorex

Legacy Member
Welk programma heb ik nodig om mijn temperaturen in het oog te houden ?

u4ea

Legacy Member
Als je ATI hebt kun ge da zien in CCC (rechterklik op bureaublad, bovenste dingske) bij prestaties.
DEnk da der van Nvidia ook zoiets is. Anders speedfan ofzo eens downloaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan