Archief - Bt Nc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark^Fact

Legacy Member
L.E.D. zei:
en wat houd da juist in ? mod veronderstel ik ? linkje ?

om het in LOLMAN z'n woorden te zeggen :

BUNNYTRACK IS SOEM REALLEY CRAPPEY NEW GAEMMODE FOR UNREAL TUORNAMENT, BAESED ARUOND CTF, BUT INSTAED OF ACTUALLEY SHOOTIGN PEOPLE YUO JSUT HOP ARUOND LIEK A TARD ON STEPPIGN STONES. EQUIPPED WIHT TEH INSTA RIFLE, YUO HAEV TO CAAAEERFULLEY DODGE ARUOND ON STONES ADN AVOID BIG PITS OF DOOM ADN EVENTUALLEY REACH TEH END ADN CAPTUER A FLAG FOR YUOR TAEM. AS YUO CAN SEE FROM TIHS HILARIUOS TAEMKILL, BUNNYTRACK HEAVILEY FAETURES BIG LAVA PITS ADN BASICALLEY AMAEZING TAEMKILLING LOCAETIONS, MAEKIGN IT A TAEMKILLARS HEAVEN :DDD ROFLZOZLO!L!!!11

Time

Legacy Member
Dark^Fact zei:
om het in LOLMAN z'n woorden te zeggen :

BUNNYTRACK IS SOEM REALLEY CRAPPEY NEW GAEMMODE FOR UNREAL TUORNAMENT, BAESED ARUOND CTF, BUT INSTAED OF ACTUALLEY SHOOTIGN PEOPLE YUO JSUT HOP ARUOND LIEK A TARD ON STEPPIGN STONES. EQUIPPED WIHT TEH INSTA RIFLE, YUO HAEV TO CAAAEERFULLEY DODGE ARUOND ON STONES ADN AVOID BIG PITS OF DOOM ADN EVENTUALLEY REACH TEH END ADN CAPTUER A FLAG FOR YUOR TAEM. AS YUO CAN SEE FROM TIHS HILARIUOS TAEMKILL, BUNNYTRACK HEAVILEY FAETURES BIG LAVA PITS ADN BASICALLEY AMAEZING TAEMKILLING LOCAETIONS, MAEKIGN IT A TAEMKILLARS HEAVEN :DDD ROFLZOZLO!L!!!11

eje zo nog tekstjes van dien ket? :rofl: :rofl: zalig

Ertai

Legacy Member
(BgB)Marvin zei:
Tyf bedankt voor het compliment maar ik ga nederland vertegenwoordigen ;P & @ sensei, kijk gewoon in BgB daar staat ne topteam voor u klaar ze: Thagroov, lnx, ertai, ringo en solidus moestem wa meer spelen :P (instan & cowke van TA hebben ook veel talent maar dat moet nog komen ;))

das wa onze marvin der van denkt seh

Pierreke

Legacy Member
/me votes Lnx en Ringo en onze manne van TA kunne da ook wel
vlug nen CL kieze da die zowa tryouts kan regele, voor CL maakt mij het nie veel uit dus sensei lijkt me wel een goeie keuze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan