Archief - Bt Nc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$eNs3i

Legacy Member
conz eeft et in zijne kop gekrege om een BT NC aan te vrage as hosted cup en tis em nog gelukt ook (desondanks da cb ons geen 1v1 bt cup wou geve :o)
as co-sup ist ook ewa mijn taak om initiatief te neme en dus benk ook kandidaat voo BE captain
nu tprobleem is, ik ken in feite maar 4 man die genoeg ervaring ebbe in BT en dan voornamelijk custom maps
ma ik weet da er meer zen dus laat maa iet van u hore

btw as iemand zich meer geroepe voelt om BE captain te zen, be my guest :)

#BT.NC
http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1721

Ertai

Legacy Member
denk da der nog wel wa meer zijn zalle :p

kkan der ook wel iets van, en thagroov :love:

$eNs3i

Legacy Member
eenmaal dak eventueel team captain zen zalk wel iedereen die zich geroepe voelt ewa teste op custom maps enzo

ma ondertusse moogde mij altijd pm'e me de zin 'i support SeNs3i for BE UT BT NC CL' :p
ge vindt mij in #bt.nc

Tyfius

Legacy Member
omda marv ne fries is en gene hollander, vind ik da diene belg moet worden, wa da ge diene in bt allemaal ziet doen ...

Metochke

Legacy Member
gl BT'ers :)

fijne mod.. maar om daar ne nations cup voor te spelen.. kzou te hard stressen + ik suck :P

thagroov rox wel. lnx aswell. van de rest zie ik nei zoveel tbh

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
"Once upon a time.. =)

BunnyTrack™ is something new in the UT scene. It’s quite an old idea, created by STeaLTH.
Now, a year later, a small group of gamers thought that it was time for a new challenge in the UT scene.
With only 3 dedicated and motivated editors we began with something which would grow till a very populair ‘mod’.
The idea behind BunnyTrack is no shooting, but all the other skills.
Moving, timing, dodging, jumping, etc.
The maps consist out of 2 halfs (red and blue) and are played in the CTF mod. Both teams need to conquer all obstacles and challenges without a mistake.
So they have to survive the whole map in order to cap the flag and score a point.


Current situation of BunnyTrack™!
The whole idea was made by FEB (Fluffy Evil Bunnies), and untill now every map is made by a FEB player.
The team consists out of 3 members: KaPLaN, Drazic and STeaLTH.
Especially the first 2 are quite active with creating maps.
Completing a BunnyTrack™ map takes about 1-2 months normally.
The first ones were made quickly, but inspiration wasn’t a problem yet by then.
Now, after 8 maps, new challenges are hard to think of.
BunnyTrack™ is active for about 5 months.
At all times the new UT challenge is spammed in known channels and especially in our home channel #BunnyTrack and #[FEB].
Well known clans and a lot of different people discovered it and are addicted to the best ‘mod’ in times.
The reason why we haven’t really worked out the idea yet, is the low amount of maps, some bugs in the map and the time we have to spend for creating new maps.
With the amount of 8 maps now, we want to organize a test version of a BunnyTrack™-tourney!"

Rombo

Legacy Member
ik denk dat Azz daar vrij goed in is (kweet het nie zeker)

ma er zijn enkele TA'ers die daar hunne weg wel in vinde :)

$yntexjE

Legacy Member
BT r000x
bolle rox
me rox

:woohoo:
kan nie meedoen, geen ut meer :sad: keb geen cd :cry:

$eNs3i

Legacy Member
as ge u geroepe voelt voo et BE team, moogde altijd es langskome in #bt.be

$yntexjE

Legacy Member
ik cap bijna alle maps
ik wil wel BT-team joinen tbh :woohoo:
wie is er cl ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan