Miche zei:
Ma lol wa kunt gij nu zeggen over het dialoog en over de engine, hoe the fuck weet jij dat ze er het uiterste hebben uitgehaald en dat het dialoog NIET te link is, hoe the fuck weet jij dat het een hogere score verdient. Het is niet omdat JIJ (en nog duizenden anderen) helemaal fan zijn van dit spel dat het 100/100 moet halen hé. En ivm die beta, whatever het is, ik noem het een beta omdat het spel nog niet gereleased is. Hoe noem jij het anders?
hoe de fuck weet ik of ze et uiterste eruit gehaald hebben? OMG TIS EEN RPG HE, een 2D ENGINE is genoeg ffs, waarom moeten ze et uiterste uit source halen??
EN WTF IS ER MIS MET LINK DIALOOG (en wtf is link?)
stfu he, da moet juist nikske 100 halen van mij ma FFS da ze is deftige argumenten gebruiken, en die ook BESPREKEN in de review!
ivm met die beta, da bewijst weeral hoeveel GIJ van games weet...
Anyway, heb nog nooit het boekske gunk gekocht, maar ik denk toch dat de mensen die de reviews schrijven er toch iets meer verstand van hebben dan de gemiddelde lezer hier.. Ik denk wel dat ze mensen in "dienst" hebben die reviews voor hun schrijven, tis niet dat ze alles zelf schrijven, of ben ik fout?
riiiight, omdat zij ervoor betaalt worden zijn ze alwetend enzo
doe nog is wa research over de molnar enzo, en kom dan terug
ik heb al veel te veel verschrikkelijke reviews gelezen van mensen die er GEEN REET van kennen (omg morrowind heeft geen save functie, ik moet altijd opnieuw beginnen! fyi, save staat 1 cm onder new game, om maar te zeggen dat reviewschrijvers daarom NIET beter zijn)
Anyway, tsal ongeveer wel kloppen zeker? Maar wat maakt het uit? Als het spel uitkomt zijt gij nog altijd de persoon die het graag moet spelen, no mather wat de reviews zeggen, tis uw gedacht dat telt. Maar doe zo geen domme replies.
idd ik moet et graag hebben, ma kmag hier geen review bekritiseren want ik schrijf zelf geen reviews, zij zijn dus slimmer en ook al schrijven ze bs mag ik dat niet zeggen :ironic:
n/o offcourse
beetje te laat kerel