Archief - bloodlines?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xeon?

Legacy Member
Miche zei:
ik noem het een beta omdat het spel nog niet gereleased is.

hoeft daarvoor geen beta te zijn he, kan even goed een RC zijn of zelfs een GOLD copy...

Holy Paladin

Legacy Member
Miche zei:
Ma lol wa kunt gij nu zeggen over het dialoog en over de engine, hoe the fuck weet jij dat ze er het uiterste hebben uitgehaald en dat het dialoog NIET te link is, hoe the fuck weet jij dat het een hogere score verdient. Het is niet omdat JIJ (en nog duizenden anderen) helemaal fan zijn van dit spel dat het 100/100 moet halen hé. En ivm die beta, whatever het is, ik noem het een beta omdat het spel nog niet gereleased is. Hoe noem jij het anders?
hoe de fuck weet ik of ze et uiterste eruit gehaald hebben? OMG TIS EEN RPG HE, een 2D ENGINE is genoeg ffs, waarom moeten ze et uiterste uit source halen??
EN WTF IS ER MIS MET LINK DIALOOG (en wtf is link?)

stfu he, da moet juist nikske 100 halen van mij ma FFS da ze is deftige argumenten gebruiken, en die ook BESPREKEN in de review!

ivm met die beta, da bewijst weeral hoeveel GIJ van games weet...
Anyway, heb nog nooit het boekske gunk gekocht, maar ik denk toch dat de mensen die de reviews schrijven er toch iets meer verstand van hebben dan de gemiddelde lezer hier.. Ik denk wel dat ze mensen in "dienst" hebben die reviews voor hun schrijven, tis niet dat ze alles zelf schrijven, of ben ik fout?
riiiight, omdat zij ervoor betaalt worden zijn ze alwetend enzo
doe nog is wa research over de molnar enzo, en kom dan terug
ik heb al veel te veel verschrikkelijke reviews gelezen van mensen die er GEEN REET van kennen (omg morrowind heeft geen save functie, ik moet altijd opnieuw beginnen! fyi, save staat 1 cm onder new game, om maar te zeggen dat reviewschrijvers daarom NIET beter zijn)
Anyway, tsal ongeveer wel kloppen zeker? Maar wat maakt het uit? Als het spel uitkomt zijt gij nog altijd de persoon die het graag moet spelen, no mather wat de reviews zeggen, tis uw gedacht dat telt. Maar doe zo geen domme replies.
idd ik moet et graag hebben, ma kmag hier geen review bekritiseren want ik schrijf zelf geen reviews, zij zijn dus slimmer en ook al schrijven ze bs mag ik dat niet zeggen :ironic:
n/o offcourse :)
beetje te laat kerel

Raukaris

Legacy Member
Miche zei:
Ze kunnen u toch al een idee & een mening geven, tis beter dan niets. Als die mensen hun mening nu gewoon geven, wa is daar mis mee?
da ze dan zeker geen score opplakken ma zeggen update..of preview..

en gunk kan hun mening in hun **** stoppen
een review weken zelfs maanden voordat het uitkomt :wtf: en gij vertrouwt da :wtf:

en dan nog een rpg moet men toch zeker niet op graphics beoordelen??
da zullen de meeste mensen hier ook wel vinden

en ik denk dat de gemiddelde lezer hier even goeie of betere reviews kan schrijven want het grootste deel hier heeft gamen als hobby en is daar ook redelijk intensief mee bezig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan