Archief - bloodlines?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xeontj4h

Legacy Member
is daar al een release voor? khep net de nieuwe gunk zien ligge met review: vampires the masquerade: bloodlines...

heb hem dan ook gekocht, maar daar staat nergens een release vermeld...
zal seffes het artikel es inscanne

p!g

Legacy Member
tis te hopen want da ga echt een zalig spel worden (peins ik)
en hopelijk kommet dees week al uit nu dat ik toch in ziekenverlof ben ;)

Holy Paladin

Legacy Member
(kheb review niet gelezen)
wtf dialoog te link?
wtf engine kan meer aan?
wtf 82?

alleh nu wachten op een deftig boekske nl pcgp :p

themuslim

Legacy Member
Holy Paladin zei:
(kheb review niet gelezen)
wtf dialoog te link?
wtf engine kan meer aan?
wtf 82?

alleh nu wachten op een deftig boekske nl pcgp :p

ja, dus da MOET volgens u een hoge score krijgen ofwa?

nee, elke game moet objectief beoordeeld worden, niet wa hl2 engine fanboys die ineens een 90+ score geven.

Holy Paladin

Legacy Member
kerel, ik neem gewoon aan dat et meer verdient, is da nie zo, dan ga ik daar geen probleem van maken
tis maar dat ek die manne van gunk langs geen kanten vertrouw
kben geen "hl2enginefanboy" ofzo, ofc moet alles objectief beoordeelt worden.. ma zoals ik al zei, kwil een betrouwbare review :p

Xeon?

Legacy Member
sjah is eerste keer dak da boekske koop, maar kzag die titel staan tss de reviews en twas mer 4 €... :]

p!g

Legacy Member
kverstaan er de ballen nog van
ze hebben een revieuw en in de gameshop zeggen ze dat het een release heeft gekregen begin 2005? en dat ze zowizo moeten wachten op HL2 (alhoewel ze eerst niet moesten wachten ? ) dat pas 26nov verwacht word,man man man zot maken ze ons hier ;)

Miche

Legacy Member
blabla wrm zegt gij nu dat ge die mensen van gunk niet vertrouwt, kdenk dat het ook wel kenners zijn ze, eje gij het spel al gespeeld dagge kunt zegge dat het meer verdient? Tis niet omdat de prentjes en de verhaaltjes er mega l33t uit zien dat er niets schort in de beta

:ironic:

Holy Paladin

Legacy Member
beta? omfg die reviewen nen beta? en ge vraagt waarom ik ze nie vertrouw??

de mensen van gunk, fyi, zijn frank molnar en dien andere, redenen genoeg imo om da nie te vertrouwen
nee ik heb da nie gespeeld ma WTF heeft da hier mee te maken

Holy Paladin

Legacy Member
miche !

tzal wel geen beta zijn natuurlijk
ma die minpunten van hen trekken toch op nieveel imo
dialoog te link? echt, wa bedoelen ze daarmee? te veel et woordje fuck?
engine kan meer aan? jah waarom pakke ze nie direct unreal3 die kan nog meer aan.. :ironic:

themuslim

Legacy Member
engine kan meer aan --> ze hebben niet het potentiele uit de engine gehaald...

en van hetgene dak heb gezien op de screenshots ga ik er mee akkoord.

Raukaris

Legacy Member
o please gunk zuigt zo ongelooflijk

tuurlijk ik koop drect een boekske van molnar omdat hij gamepower zo fantastisch presenteert en reviewt enz :ironic:

Xeon?

Legacy Member
Raukaris zei:
o please gunk zuigt zo ongelooflijk

tuurlijk ik koop drect een boekske van molnar omdat hij gamepower zo fantastisch presenteert en reviewt enz :ironic:


doe ik dat?

kzag gewoon vtm: bl derop staan... kwou het gewoon es leze, tkan mij eig nie schele welk boekske da da is

Miche

Legacy Member
Ma lol wa kunt gij nu zeggen over het dialoog en over de engine, hoe the fuck weet jij dat ze er het uiterste hebben uitgehaald en dat het dialoog NIET te link is, hoe the fuck weet jij dat het een hogere score verdient. Het is niet omdat JIJ (en nog duizenden anderen) helemaal fan zijn van dit spel dat het 100/100 moet halen hé. En ivm die beta, whatever het is, ik noem het een beta omdat het spel nog niet gereleased is. Hoe noem jij het anders?

Anyway, heb nog nooit het boekske gunk gekocht, maar ik denk toch dat de mensen die de reviews schrijven er toch iets meer verstand van hebben dan de gemiddelde lezer hier.. Ik denk wel dat ze mensen in "dienst" hebben die reviews voor hun schrijven, tis niet dat ze alles zelf schrijven, of ben ik fout?

Anyway, tsal ongeveer wel kloppen zeker? Maar wat maakt het uit? Als het spel uitkomt zijt gij nog altijd de persoon die het graag moet spelen, no mather wat de reviews zeggen, tis uw gedacht dat telt. Maar doe zo geen domme replies.

n/o offcourse :)

embraced_one

Legacy Member
n/o ma gunk is brol, die zitten reviews te geven van games die nog nie eens in de komende weken/maanden uitkomen,

nog een voorbeeld is Sudeki een rpg voor xbox

een review hadden ze al ...... maar tspel was maar verscheidene maanden later pas in de winkel en ze hadden zich voor hun "review" gebaseerd op een persconferentie in parijs.....


ohh ja zeer "betrouwbaar" magazine...

Miche

Legacy Member
Ze kunnen u toch al een idee & een mening geven, tis beter dan niets. Als die mensen hun mening nu gewoon geven, wa is daar mis mee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan