Deefees
Legacy Member
Aangezien ik geen threads vind over dit spel (die niet meer dan een half jaar oud zijn), maak ik even een nieuwe aan!
Voor mensen die het niet kennen, zie hun site.
Zijn er hier nog die dit af en toe spelen? Ik heb het sinds gisteren op mijn pc staan en vind het wel nog boeiend, zou enkel nog leuker zijn als ik een team kon vormen met andere spelers.
Mijn nickname in het spel is deefees, voeg me maar toe. Ik speel meestal Glutton momenteel.
Voor mensen die het niet kennen, zie hun site.
Zijn er hier nog die dit af en toe spelen? Ik heb het sinds gisteren op mijn pc staan en vind het wel nog boeiend, zou enkel nog leuker zijn als ik een team kon vormen met andere spelers.
Mijn nickname in het spel is deefees, voeg me maar toe. Ik speel meestal Glutton momenteel.