Archief - Bloodline Champions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deefees

Legacy Member
Aangezien ik geen threads vind over dit spel (die niet meer dan een half jaar oud zijn), maak ik even een nieuwe aan!

Voor mensen die het niet kennen, zie hun site.

Zijn er hier nog die dit af en toe spelen? Ik heb het sinds gisteren op mijn pc staan en vind het wel nog boeiend, zou enkel nog leuker zijn als ik een team kon vormen met andere spelers.

Mijn nickname in het spel is deefees, voeg me maar toe. Ik speel meestal Glutton momenteel.

el shorty

Legacy Member
Ik kende het spel nog niet tot nu. Lijkt me een beetje in de trend van dota, lol en hon te liggen, dus ik heb het even gemoved naar dat forum. Als ik me vergis: laat me maar weten

The Monopoly Guy

Legacy Member
Ja is een dota like spel
Behalve dat je geen items etc moet kopen en alles gaat om skillshots
Veel meer weet ik er ni van aangezien ik het maar ff heb gespeeld

pinoken

Legacy Member
'k Heb het denk ik een maand gespeeld en van wat ik er van gezien heb is dat je jezelf echt moet beperken tot het masteren van 1 bloodline wat ik erg jammer vind. I stick to LoL, daar heb ik ten minste alle champions op, zo hoef ik niet alles op nieuw te leren. Toen ik speelde waren er ook nog maar een stuk of 20.000 spelers, nooit meer als 5.000 tegelijk online.

Deefees

Legacy Member
Ik vond het toch vrij verschillend van de doorsnee moba's. Omdat je geen base hebt, geen creeps, geen items, geen levels etc. Daarom had ik het bij strategie gezet. Maar het is inderdaad een vage grens.

Ik zou het ook niet zien als competitie met HoN of Lol. Ik speel ook HoN, maar vind dit ook wel leuk. Je kan een spelletje spelen binnen de 30 seconden en dat is alweer afgelopen na 4/5 minuten. Dus als je even minder tijd hebt is dit ideaal.

Je richt je inderdaad best op 1 bloodline, maar naar mijn mening kan je evengoed elke bloodline spelen die je wil. Het probleem is misschien de traits en medallions die je moet kopen. Daar krijg je natuurlijk wel meer vrijheid in als je het volledige spel koopt. Ik denk dat je in LoL of HoN sowieso ook een voorkeur hebt, support of carry, etc.

Ik heb geen cijfers over het aantal mensen dat online is, maar als ik nu een spel wil spelen moet ik alvast nooit langer dan 5 seconden wachten.

Boemkool

Legacy Member
Bloodline Champions is een goed spel, maar echt veel te onbekend... er zijn meestal rond de 500-1000 mensen online. Het probleem is dat de instap moeilijkheid veel te moeilijk is, het spel is pure skill based en is dus makkelijk één van de moeilijkste games die er is, het is zoals WoW arena eigenlijk maar alles met skillshots, zelfs de heals. Nu met die toevoeging van de medaillons en traits is het instappen jammer genoeg nog moeilijker geworden.
Ik ben ondertussen gestopt met BLC maar op mijn hoogtepunt was ik de winnaar van een pro-am cup met de alchemist! ^^

pinoken

Legacy Member
100% true, instapdrempel ligt bij moba-games sowieso ,relatief gezien, al gigantisch hoog. Bloodline champions trekt die meet nog eens extra hoog door alles player-based te maken.

Boemkool

Legacy Member
En de matchmaking die op niets trekt, aleja, er zijn alleszins te weinig spelers om die matchmaking deftig te doen werken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan