Archief - BF3 Movie- & Screenshotthread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacewide

Legacy Member
Hier nog iets tof gevonden op conquest map... ook zoiets zielig tegemoet gekomen?

[youtube]ykCubzWNpk4[/youtube]

Woodster

Legacy Member
Mijn eerste eerste plaats op Caspian Border :)

Yeah-1.png

Psy

Legacy Member
A Caspian Border Jet Round (incl. Laser Guided) - YouTube

[youtube]2MYrJw4TbVQ[/youtube]

M'n laatste ronde van de beta met de SU35-BM Flanker.

Paar puntjes:

- Eerste paar minuten zijn vrij saai, was de eerste ronde dat ik omwille van weinig AA eens kon switchen naar Laser Guided ipv Heatseekers (customisation, kunt niet beide gebruiken) dus probeerde ik vooral mij daar op te focusen ipv beide aspecten van de jets.
Meeste rondes dat ik speelde was er gewoonweg teveel AA & had ge de tijd niet om een lock te krijgen alvorens ge flares moest afvuren & wegdraaien, zelf met Beamscanning unlock (sneller locken).

- Gebruik Joystick, heb er redelijk wat werk/onderzoek in gestoken om hem ietwat deftig aan de praat te krijgen aangezien joystick support quasi onbestaande is, de downside ervan is dat ik dus niet uit m'n raam kan kijken zoals mouseusers & veel meer afhang van het geluid rond me heen.
Als ge in de vid dus "rare" bewegingen ziet is het dus omwille van het feit dat ik een jet in de buurt van me hoorde & probeer af te gaan op het geluid waar hij zich bevind, werkt meestal wel deftig, maar is belange niet zo efficiënt als uit het raam kijken.

- Al in al was het een rustig rondje, maar was plezant om toch eens deftig mij gewoon wat kunnen focusen op hoe laser guided net werkt, wat voor damage het echt doet & hoe de impact op de ronde is voor groundtroops.
Andere persoon in de 2de Flanker was zich meer aan't focusen op de Jets dus kon me meer toeleggen op bombing.

Vind het persoonlijk wel vrij balanced, doet 51% damage aan vehicles (zelf buggies, wat toch wel ietwat idioot is), dus met een engineer maakt ge een stuk minder slaagkans om hem ooit kapot te krijgen, in de eerste paar minuten heb ik mij continue zitten focusen om een tank neer te krijgen en is me dus nooit gelukt, ook al waren de intervals tussen m'n bombs wel vrij kort vond ik.

Anyway, is een volle ronde met quasi geen edits om toch de mensen hier die niet vliegen een idee'tje te geven, zitten tweetal edits in om onder de 15min limiet van YouTube te geraken, en aangezien ik tweemaal als een idioot gecrasht ben omwille van verkeerde inschatting kwam dat goed uit. :p

MegaMentor

Legacy Member
Mijn jet gameplay:

[youtube]dQ3IFcosisw[/youtube]

Wel niet veel kills :unsure: Om niet te zeggen geen. Vliegen met muis tot daar aan toe, maar vliegen en mikken met muis, damn, simpel is anders. Heb dan ook nog eens geen flares of missiles.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan