Archief - BF3 Movie- & Screenshotthread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ILIQUID

Legacy Member
mentor0 zei:
Klein stukske gameplay, stelt ni veel voor. Puur om fraps is te testen met BF3 :p

NOOB!

+ hoe geraken jullie aan die volledige versie van fraps?

Boemkool

Legacy Member
Ik heb iemand op youtube horen vertellen over de damage van een sniper:
headshot = kill
boddy = 2 shots TENZIJ ze aan het lopen zijn, dan is het een kill

Misschien is dit een bug oftewel wil Dice snipers awarden die moving targets kunnen neerschieten

.eX3

Legacy Member
Woodster zei:
Mooi filmpje, maar dit bewijst nogmaals dat snipers echt overpowered zijn. Ze 1-hitten alles... Zelfs op close range.

Hij raakt ze nochtans meestal mooi op hun hoofd imo

Spacewide

Legacy Member
seg, trekt Fraps de fps nog serieus omlaag als je aan het opnemen bent?
Zo was het vroeger toch.. heb net de nieuwe versie gekocht voor 27euro. Nekeer testen se.

Ps: je kan ook Video capturen met MSI AFTERBURNER, helemaal gratis en heeft zelfde functies..
Aankoop van fraps terug intrekken dus :)

^MystiQ

Legacy Member
Woodster zei:
Mooi filmpje, maar dit bewijst nogmaals dat snipers echt overpowered zijn. Ze 1-hitten alles... Zelfs op close range.

Eerlijk gezegd, ik vind het eerder frappant dat hij zolang rechtstaand kan rondlopen. Dat zegt meer over de kwaliteiten van het andere team dan over zijn sniperkwaliteiten want imo zou zoiets nooit mogen gebeuren.

Edit: Wie koopt er nu in hemelsnaam FRAPS :sop:

Victoro Loco

Legacy Member
Video die ik heb gemaakt met footage van de BF3 beta op Xbox360. (Kill montage). Meer videos coming soon (met meer killstreaks)!

[youtube]MI6J1CnngvY[/youtube]

If you like it you can always subscribe ;)

Woodster

Legacy Member
Ik momenteel een volledige ronde van me aan het omzetten in een uploadbnaar filmpje. Complete leek in movie making, dus dit kan nog wel even duren ^^''

ILIQUID

Legacy Member
Victoro Loco zei:
Video die ik heb gemaakt met footage van de BF3 beta op Xbox360. (Kill montage). Meer videos coming soon (met meer killstreaks)!

[youtube]MI6J1CnngvY[/youtube]

If you like it you can always subscribe ;)

Niet beter om het Spray n pray Montage te noemen? Of full auto all the way?

Damn, nooit in bursts leren schieten?

Trolle

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
Niet beter om het Spray n pray Montage te noemen? Of full auto all the way?

Damn, nooit in bursts leren schieten?

tis console wa had ge gedacht?

azertyalex

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
Niet beter om het Spray n pray Montage te noemen? Of full auto all the way?

Damn, nooit in bursts leren schieten?

It's COD-stylez man! ;p

Sapermun

Legacy Member
ik kan echt niet overweg met windows live movie maker.

om bijvoorbeeld stukjes uit verschillende filmpjes achtereen te zetten doe ik het volgende:

ik voeg dus de ganse film toe, kies dan van waar tot waar ik toevoegen, en de rest knip ik er eigelijk van rond. voor het volgende stukje uit dat filmpje moet ik dan weer het ganse filmpje toevoegen etc etc..

volgens mij ben ik erg omslachtig bezig.. iemand die me hier mee kan helpen? t duurt enorm lang op zo een manier.

Binnenkort ga ik nog eens proberen met sony vegas omdat daar toch mooiere dingen mee te maken zijn, maar denk datk dan eerst wat youtube tutorials ga raadplegen..dus voorlopig moet WLMM maar volstaan.

Scifo

Legacy Member
Je moet gewoon uw volledige video "splitsen" in stukjes en de deeltjes die je niet nodig hebt verwijdert ge. Simple as that!

Sapermun

Legacy Member
Scifo zei:
Je moet gewoon uw volledige video "splitsen" in stukjes en de deeltjes die je niet nodig hebt verwijdert ge. Simple as that!

Dat dacht ik al, maar als ik bij movie maker dus op mn filmpje klik, kan ik gewoon startpunt en eindpunt instellen via het 'tool voor knippen', en dan verdwijnt de rest gewoon en kan ik niet verder in het filmpje dus.

En zeggen datk vroeger direct met alles weg was -_-
edit: als ik rechts klik kan ik blijkbaar splitsen, en dan nadien per gesplitst stukje beginnen selecteren. vind ik nog steeds omslachtig tbh. kan ik niet gewoon een het filmpje afspelen en elke keer gewoon "begin" en "einde" klikken :s? Dat hij automatisch splitst als het ware.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan