Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roaldvdbz zei:Ik ga een Radeon HD 6970 2gb steken en nog eens extra 4gb hopelijk help het een beetje
![]()
KilloFoxTrot zei:Je Q6600 moet je vervangen, deze gaat een HD 6970 ook niet aankunnen.
Ik kan zelf iemand die een QX6850 heeft met een HD6990 en dat systeem kan die videokaart helemaal niet aan, hij dacht eerst dat het zijn 6970 was daarom die upgrade. Pas toen had hij door dat de CPU de bottleneck was.
Als ik van jouw was zou ik eens een nieuwe setup laten maken, zo puzzelstuk per puzzelstukje is totaal niet goed als je een deftig werkend systeem wilt hebben.
wolfzor zei:Met Vertical sync OFF draait het zelfs tussen de 40-55 fps. Ik ben toch redelijk onder de indruk van die 5770! Ik had dat helemaal niet verwacht dat ik het zo goed kon draaien.
KilloFoxTrot zei:Je Q6600 moet je vervangen, deze gaat een HD 6970 ook niet aankunnen.
Ik kan zelf iemand die een QX6850 heeft met een HD6990 en dat systeem kan die videokaart helemaal niet aan, hij dacht eerst dat het zijn 6970 was daarom die upgrade. Pas toen had hij door dat de CPU de bottleneck was.
Als ik van jouw was zou ik eens een nieuwe setup laten maken, zo puzzelstuk per puzzelstukje is totaal niet goed als je een deftig werkend systeem wilt hebben.
Hij heeft het vooral over Q6600 zonder OC denk ik.Redshark976 zei:Hmm.. ik heb een Q6600 @ 3.65Ghz (let wel op : stabiel)
En ondervind eigelijk niks van lag met mijn 465GTX@470GTX.
Draai alles op Ultra met v-sync. Alleen AA staat uit. Maar AA Soft blend staat aan. En ik heb gemiddeld op 1680*1050 35-60fps in de single player.
En multiplayer hetzelfde ongeveer, draait nog "iets" beter.
roaldvdbz zei:Ik ga een Radeon HD 6970 2gb steken en nog eens extra 4gb hopelijk help het een beetje
![]()

. Als ge de snelheid van uwe cpu kunt opkrikken kunt ge misschien al snelheidswinst boeken op deze kaarten in sli al zal da niet spectalair zijn...