Archief - BF3 draait niet vlot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkAngelll

Legacy Member
Ik ga een Radeon HD 6970 2gb steken en nog eens extra 4gb hopelijk help het een beetje
:)

KilloFoxTrot

Legacy Member
roaldvdbz zei:
Ik ga een Radeon HD 6970 2gb steken en nog eens extra 4gb hopelijk help het een beetje
:)

Je Q6600 moet je vervangen, deze gaat een HD 6970 ook niet aankunnen.
Ik kan zelf iemand die een QX6850 heeft met een HD6990 en dat systeem kan die videokaart helemaal niet aan, hij dacht eerst dat het zijn 6970 was daarom die upgrade. Pas toen had hij door dat de CPU de bottleneck was.

Als ik van jouw was zou ik eens een nieuwe setup laten maken, zo puzzelstuk per puzzelstukje is totaal niet goed als je een deftig werkend systeem wilt hebben.

ATI

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Je Q6600 moet je vervangen, deze gaat een HD 6970 ook niet aankunnen.
Ik kan zelf iemand die een QX6850 heeft met een HD6990 en dat systeem kan die videokaart helemaal niet aan, hij dacht eerst dat het zijn 6970 was daarom die upgrade. Pas toen had hij door dat de CPU de bottleneck was.

Als ik van jouw was zou ik eens een nieuwe setup laten maken, zo puzzelstuk per puzzelstukje is totaal niet goed als je een deftig werkend systeem wilt hebben.

Das waar.

maartendq

Legacy Member
wolfzor zei:
Met Vertical sync OFF draait het zelfs tussen de 40-55 fps. Ik ben toch redelijk onder de indruk van die 5770! Ik had dat helemaal niet verwacht dat ik het zo goed kon draaien.

Ati 5xxx serie zijn beesten van kaarten.

blind_ripper

Legacy Member
En ik me maar afvragen hoe het zal bollen op een reso van 5760*1080 :p.
Zit nu op een gemiddeld van 90fps op 1920*1080 met alle toeters en bellen aan.

D!NKSK3N

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Je Q6600 moet je vervangen, deze gaat een HD 6970 ook niet aankunnen.
Ik kan zelf iemand die een QX6850 heeft met een HD6990 en dat systeem kan die videokaart helemaal niet aan, hij dacht eerst dat het zijn 6970 was daarom die upgrade. Pas toen had hij door dat de CPU de bottleneck was.

Als ik van jouw was zou ik eens een nieuwe setup laten maken, zo puzzelstuk per puzzelstukje is totaal niet goed als je een deftig werkend systeem wilt hebben.

Hmm.. ik heb een Q6600 @ 3.65Ghz (let wel op : stabiel)
En ondervind eigelijk niks van lag met mijn 465GTX@470GTX.
Draai alles op Ultra met v-sync. Alleen AA staat uit. Maar AA Soft blend staat aan. En ik heb gemiddeld op 1680*1050 35-60fps in de single player.
En multiplayer hetzelfde ongeveer, draait nog "iets" beter.

BubbaKush

Legacy Member
I7 870 2.93, 6G ram, Ati HD 5870, 1980x1020, Ultra settings, 16x msaa en 4x AF, geen enkel probleem.

crazyman2

Legacy Member
Redshark976 zei:
Hmm.. ik heb een Q6600 @ 3.65Ghz (let wel op : stabiel)
En ondervind eigelijk niks van lag met mijn 465GTX@470GTX.
Draai alles op Ultra met v-sync. Alleen AA staat uit. Maar AA Soft blend staat aan. En ik heb gemiddeld op 1680*1050 35-60fps in de single player.
En multiplayer hetzelfde ongeveer, draait nog "iets" beter.
Hij heeft het vooral over Q6600 zonder OC denk ik.

dawnzolino

Legacy Member
roaldvdbz zei:
Ik ga een Radeon HD 6970 2gb steken en nog eens extra 4gb hopelijk help het een beetje
:)

Die kaart op je systeem gaan nog slechter zijn als ervoor .. zonder cpu overclock is dat een waste of money :)

sixstripes

Legacy Member
Idd als ge in systeem een nieuwe videokaart steekt helpt dat u geen meter vooruit om meer fps te krijgen. Wat ik niet snap aan uwen uitleg is dat uw mobo bios gelockt is... :ironic: komaan ge hebt een Fatality mobo, dat is gemaakt om te overclocken :p. Als ge de snelheid van uwe cpu kunt opkrikken kunt ge misschien al snelheidswinst boeken op deze kaarten in sli al zal da niet spectalair zijn...

Ik had dat probleem al met BFBC2, mijne AMD athlon 6000+ (3 Ghz) in combinatie met een 9800gtx + kreeg amper 35 fps (gemiddeld). Na wat overklokken kreeg ik 'm stabiel op (3.4 Ghz) en de frames schoten met 15 fps omhoog. Nu heb ik onlangs een nieuw mobo gekocht en een Amd Phenom 465 plus 4Gb ddr 1600 geheugen, en met dezelfde 9800gtx + haal ik nu losjes 45 fps in multiplayer op BF3 medium settings en AA af. Dus het hangt zeker niet altijd van de videokaart af. Mijne AMD radeon 6970 2Gb is besteld, ik wil ook in ultra spelen :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan