Archief - beste shooter ter vervanging van mw2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

romanphoenix

Legacy Member
wim_gunner zei:
Jup, zit tegen de 350-400 uur (puur ingame).
In begin was het idd een plaag maar nu blijft meer de "hardcore" groep over en is de rest overgestapt naar Black Ops. Net zoals er nu redelijk weinig martyrdom meer overblijft in cod4 tenopzichte van in het begin.

En het is niet omdat er iemand goed is dattem nen hacker is e:p


Mja, voor counterstrike zijt ge juist te laat eigenlijk. Tijdens de summer sale stond em aan een paar euro's denk ik. Heb indertijd ook nog day of defeat source voor 2 euro gekocht enzo:p

Ik speel meestal TDM of Domination (omdat dat de enige gamemode is waarbij de spawns nog min of meer logisch zijn).
En in black ops had ik (bij de release) weinig tot geen lag en geen freezes, nu heb ik om de 2-3 games een fatal error :(
Ik heb dan maar MW2 proberen te spelen, maar daar moet je echt geluk hebben om in een lobby te komen zonder hackers. En ja, ze hacken ze zijn niet zó goed. Ook wordt er (naar mijn ervaring) meer gecamped bij MW2 dan bij black ops. En wordt er meer de noobtube gebruikt en zijn er meer wannabe-quickscopers. MW2 is wel fun als je in een lobby zit met gewone spelers, maar meestal leaven die toch na 1 match door 3 keer harrier+pavelow te krijgen van mij alleen :p

u4ea

Legacy Member
Ik speel precies een totaal ander spel als u :p
De community vind ik wel heel slecht tegenwwordig, vooral bij S&D.

ge mist één shot!: "you noob, you s*ck, Why do I always have a sh*tty team"
terwijl em dan zo helemaal laatste me 0 kills, 2000 deaths.
Het is gewoon zijne lag dan, of het ander team da noob wapens gebruikt.

Het zelfde als ge één iemand neerschiet, maakt ni uit of ge een positieve score hebt of ni: "you f*cking hacker!" of "x noob".

Waarbij x = elk wapen/perk da ge kunt nemen. Behalve het wapen da ze zelf gebruiken natuurlijk.

Grif'k

Legacy Member
Call Of Duty 2 of Call Of Duty4 - Modern Warfare worden beiden meer gespeeld dan bo en mw2 tesamen :)

als ge graag pub speelt zou ik voor modern warfare gaan, waar er veel wars zijn maar ook een hoop servers,dedicated that is.

b1nge

Legacy Member
Grif'k zei:
Call Of Duty 2 of Call Of Duty4 - Modern Warfare worden beiden meer gespeeld dan bo en mw2 tesamen :)
da geloofd ge nu toch zelf nie? :D

hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen

agrash

Legacy Member
Ik zou ook TF2 aanraden, vooral dan ook het feit dat de game gratis is die je direct ook eens kunt proberen of het wel degelijk jouw "cup of tea" is

Cadiuro

Legacy Member
TF2 is zalig, BF:BC2 is zalig.

Heb zelf ook héél veel MW2 gespeeld met vrienden, maar iedereen werd het zo'n beetje beu en toen moest ik terug op pub overschakelen... Heb het spel twee weken later gedeïnstalleerd en niet meer teruggekeken.

BO is een serieuze verbetering tov MW2 - (in mijn ervaring) is de community beter, minder gezaag, stabieler (ik had veel crashes op MW2), dedicated servers,... Toch blijf ik nooit langer dan een paar weken spelen, weet ook niet waarom.

Als CoD4 echt nog gespeeld wordt, ga ik die misschien toch nog eens van onder het stof moeten halen. Was/is een zalig spel, net zoals CoD1 en CoD2. We kunnen eigenlijk stellen dat CoD4 (mogelijk WaW want dat was basically CoD4) de laatste CoD was en dat de MW-reeks gewoon suckt.

Kheb CoD2 een tijdje geleden ook nog eens opnieuw gespeeld, maar ik had toch de indruk dat de meeste servers nogal leeggelopen waren.

greg89

Legacy Member
b1nge zei:
da geloofd ge nu toch zelf nie? :D

hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen

#cod4.wars is er nochtans altijd enorm veel volk, op de gewone unmodded servers is er mss wat minder volk, maar promod tdm/s&d vind je genoeg.

Misschien heeft BO meer spelers, maar die zitten dan ook voor 70% op Nuketown te levelen :naughty:

Cadiuro

Legacy Member
Sprantix zei:
Misschien heeft BO meer spelers, maar die zitten dan ook voor 70% op Nuketown te levelen :naughty:

Een echte pest zijn al die Nuketown-servers.

speardude

Legacy Member
F3ar is ook niet slecht,zelfs enorm goed imo..maar das natuurlijk een heel andere setting.
Arma 2 als je van realisme houdt.(wel veel bugs)
Als je Arma 2 zelf fisiek gaat kopen ga je wel wat shops moeten afwandelen...ze hebben hem nergens en als je hem besteld is het nog niet eens zeker of ze hem binnenkrijgen.
Verder raad ik idd Bad Company 2 aan,en binnenkort BF3!

Redraptorx

Legacy Member
Sprantix zei:
Zalig tbh :) Wel totaal niet op de intresses waarschijnlijk van de OP, interessant none the less. :niceone:

Niet direct het doel van dit topic maar het ziet er best wel een interessant spel uit, zal het zeker wel eens proberen

belggianny zei:

Ziet er goed uit en ben ik nu op steam aan het installeren, is nog wel in beta en heeft nog een aantal bugs maar op youtube zegt men dat ze naar de community luisteren ( <-- :bow: ) en veel patches uitbrengen.

Vincort

Legacy Member
Redraptorx zei:
Ziet er goed uit en ben ik nu op steam aan het installeren, is nog wel in beta en heeft nog een aantal bugs maar op youtube zegt men dat ze naar de community luisteren ( <-- :bow: ) en veel patches uitbrengen.


Heb het geprobeerd, vind het zeer matig...

Bv202

Legacy Member
b1nge zei:
da geloofd ge nu toch zelf nie? :D

hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen

Xfire:
MW1: 121141 uren
CoD2: 58072 uren
MW2: 14346 uren (= 8x minder dan MW1)
BO: 10122 uren (= 12x minder dan MW1)

Ja, ik weet dat Xfire niet representatief is, maar het geeft wel een algemeen beeld over de games.

Jimmeh

Legacy Member
mw1 is dan ook al veel langer uit en zelfs nog 3 jaar voor bfbc2 op de markt kwam en de spelers verdeelden.

Grif'k

Legacy Member
b1nge zei:
da geloofd ge nu toch zelf nie? :D

hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen

op de xfire site staat mw toch hoger, misschien omdat het een steamgame is dat ik verkeer kan zijn, swat het komt er op neer dat cod4 de rest die erna komt hun ass zwaar kicked
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan