Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wim_gunner zei:Jup, zit tegen de 350-400 uur (puur ingame).
In begin was het idd een plaag maar nu blijft meer de "hardcore" groep over en is de rest overgestapt naar Black Ops. Net zoals er nu redelijk weinig martyrdom meer overblijft in cod4 tenopzichte van in het begin.
En het is niet omdat er iemand goed is dattem nen hacker is e
Mja, voor counterstrike zijt ge juist te laat eigenlijk. Tijdens de summer sale stond em aan een paar euro's denk ik. Heb indertijd ook nog day of defeat source voor 2 euro gekocht enzo![]()



da geloofd ge nu toch zelf nie?Grif'k zei:Call Of Duty 2 of Call Of Duty4 - Modern Warfare worden beiden meer gespeeld dan bo en mw2 tesamen![]()

b1nge zei:da geloofd ge nu toch zelf nie?
hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen
Sprantix zei:Misschien heeft BO meer spelers, maar die zitten dan ook voor 70% op Nuketown te levelen :naughty:

NeverwinterX zei:The Stanley Parable, een uitstekende "shooter"![]()
Wel totaal niet op de intresses waarschijnlijk van de OP, interessant none the less. Sprantix zei:Zalig tbhWel totaal niet op de intresses waarschijnlijk van de OP, interessant none the less.
![]()
belggianny zei:
) en veel patches uitbrengen.Redraptorx zei:Ziet er goed uit en ben ik nu op steam aan het installeren, is nog wel in beta en heeft nog een aantal bugs maar op youtube zegt men dat ze naar de community luisteren ( <--) en veel patches uitbrengen.
b1nge zei:da geloofd ge nu toch zelf nie?
hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen
b1nge zei:da geloofd ge nu toch zelf nie?
hoe erg ik het ook vind, ma cod:bo alleen al wordt meer gespeeld dan cod 1, 2 & 4 samen
het zijn 2 rotspellen (bo & mw2) en veel te 'gehyped' terwijl cod2 & cod4 (zelfs cod1 & cod1:uo) véél beter waren/zijn ,zelfs op competitief vlak waren/zijn het ook enorme sterke, stabiele spellen