Archief - beste shooter ter vervanging van mw2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Redraptorx

Legacy Member
Ik stoor mij enorm aan modern warfare 2, leuk spel maar de lag, de wallhackers, de noobtubers. Ik wor er zot van, ik heb het lang niet meer gespeeld en vandaag nog eens geprobeerd. Na twee games wilde ik mijn pc door het raam smijten maar heb uiteindelijk enkel mw2 weggegooid (bij wijze van spreken ofc).

Kent iemand een goede fps shoot em up game ter vervanging, en zeg nu niet black ops want daar ist volgens mij nog erger.

ÆN!M4

Legacy Member
Multiplayer zelf nog niet gespeeld maar Homefront mss? ziet er en beetje dezelfde stijl uit.

The Yeti

Legacy Member
Toch Black Ops :) 100x beter dan mw2 imo.
Anders Bad Company 2

u4ea

Legacy Member
Ik ben van Black Ops terug gegaan naar MW2 juist omdat het veel slechter speelt als MW2. Daar heb ik regelmatig lag, in mw2 amper en als er dan lag is wordt er van host geswitched :s noobtubes zijn er nu ook nog amper en hacker (op hacked lobbies na) kom ik zeeeer zelden tegen.

Zeker da ge mw2 speelde?:p

En ja, zeker TF2 eens proberen, zeker de moeite.
Black Ops is het imo niet echt waard.

Homefront is qua sp +- hetzelfde als mw2 maar dan nog korter en is slecht afgewerkt. Mp is de stijl van Frontlines: Fuel of War moest je dat ooit gespeeld hebben. Maar alleszins geen €50 imo.

En voor de rest, Battlefield: BC2 (+Vietnam?) zijn ook wel de moeite. Staan ook regelmatig in de sales van Steam.
Of misschien zelf Counterstrike? brengt wat variatie met homebrew maps en mods.
Left 4 Dead is ook de moeite.

Redraptorx

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik ben van Black Ops terug gegaan naar MW2 juist omdat het veel slechter speelt als MW2. Daar heb ik regelmatig lag, in mw2 amper en als er dan lag is wordt er van host geswitched :s noobtubes zijn er nu ook nog amper en hacker (op hacked lobbies na) kom ik zeeeer zelden tegen.

Zeker da ge mw2 speelde?:p

En ja, zeker TF2 eens proberen, zeker de moeite.
Black Ops is het imo niet echt waard.

Homefront is qua sp +- hetzelfde als mw2 maar dan nog korter en is slecht afgewerkt. Mp is de stijl van Frontlines: Fuel of War moest je dat ooit gespeeld hebben. Maar alleszins geen €50 imo.

En voor de rest, Battlefield: BC2 (+Vietnam?) zijn ook wel de moeite. Staan ook regelmatig in de sales van Steam.
Of misschien zelf Counterstrike? brengt wat variatie met homebrew maps en mods.
Left 4 Dead is ook de moeite.

Zeker dat gij call of duty op pc speelt?

battlefield bad company 2 heb ik, heel aantal uren gespeeld maar voelt toch niet aan als een echte pc shooter (vooral dan bij het mikken met de muis).

counterstrike zou ik eens moeten proberen maar 20 euro betalen voor een spel van 10 jaar oud vindk nogal afzetterij :p

Ik speel trouwens enkel multiplayer, voor homefront zal ik dan maar wachten op een steam sale fzo.

u4ea

Legacy Member
Redraptorx zei:
Zeker dat gij call of duty op pc speelt?

Jup, zit tegen de 350-400 uur (puur ingame).
In begin was het idd een plaag maar nu blijft meer de "hardcore" groep over en is de rest overgestapt naar Black Ops. Net zoals er nu redelijk weinig martyrdom meer overblijft in cod4 tenopzichte van in het begin.

En het is niet omdat er iemand goed is dattem nen hacker is e:p


Mja, voor counterstrike zijt ge juist te laat eigenlijk. Tijdens de summer sale stond em aan een paar euro's denk ik. Heb indertijd ook nog day of defeat source voor 2 euro gekocht enzo:p

ÆN!M4

Legacy Member
Medal of Honor(2010)? Ben die net terug gaan spelen en amuseer me er toch nog goed mee, speelt veel beter dan int begin. Kost ook niet veel meer.

Redraptorx

Legacy Member
wim_gunner zei:
Jup, zit tegen de 350-400 uur (puur ingame).
In begin was het idd een plaag maar nu blijft meer de "hardcore" groep over en is de rest overgestapt naar Black Ops. Net zoals er nu redelijk weinig martyrdom meer overblijft in cod4 tenopzichte van in het begin.

En het is niet omdat er iemand goed is dattem nen hacker is e:p


Mja, voor counterstrike zijt ge juist te laat eigenlijk. Tijdens de summer sale stond em aan een paar euro's denk ik. Heb indertijd ook nog day of defeat source voor 2 euro gekocht enzo:p

als ge vriendelijk zijt tegen hackers dan geven ze dat soms zelf toe. Verder kunt ge die wallhackers er dankzij killcam snel uithalen dus het is niet dat ik spoken zie of zo ;)

Geen idee welke gamemodes dat gij speelt maar ik kom hackers erg regelmatig tegen op sabotage en ground war.

greg89

Legacy Member
Nieuwer is niet altijd beter! Aangezien de game MW2 noemt, moet er nog eentje voor zijn geweest, niet? CoD4 MW misschien eens proberen, ondertussen de godfather van hedendaagse XP/killstreak based FPS.

u4ea

Legacy Member
Redraptorx zei:
als ge vriendelijk zijt tegen hackers dan geven ze dat soms zelf toe. Verder kunt ge die wallhackers er dankzij killcam snel uithalen dus het is niet dat ik spoken zie of zo ;)

Geen idee welke gamemodes dat gij speelt maar ik kom hackers erg regelmatig tegen op sabotage en ground war.

Ik speel vooral TDM en S&D, hier zijn er dan toch niet veel :p

En idd, Cod4 wordt nog heel veel gespeeld denk ik.

The Yeti

Legacy Member
Redraptorx zei:
counterstrike zou ik eens moeten proberen maar 20 euro betalen voor een spel van 10 jaar oud vindk nogal afzetterij :p

Haha ik heb counterstrike gekocht voor max. 10 €, en das minstens 5 jaar geleden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan