ik vind mw3 beste shooter van 2011, weinig vernieuwend vergeleken me den mw2.
maar ja weinig andere goej shooters uitgekome voor de rest.
bf3 ma da is echt niet men ding, veel te lang lopen om dan kapot geschoten te worden door een tank of ne sniper.