vince23
Legacy Member
Hey,
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een shooter zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij race & free roaming de games van 2011 van race & free roaming.
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een shooter zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij race & free roaming de games van 2011 van race & free roaming.


