Archief - Beste offline shooter.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RobinVdB

Legacy Member
Ik ben op zoek naar de goede offline shooter. (FPS natuurlijk) Kent iemand een goede. Liefst niet gelijk in Call of Duty met missies maar in 1 doorlopend verhaal.

Cypher

Legacy Member
zoals smon al zei hl² + episodes (als ge die nog niet gespeeld hebt... schande! ;) )

nog aanraders mss : far cry, crysis, gun

niet echt shooters maar ook goei verhalen: gta IV, max payne (goeie voorbereiding voor max payne 3), batman, mafia, assassins creed, ...

Foirzie

Legacy Member
Recent heb ik ook nog graag Bulletstorm gespeeld.
Iets ouder: Max Payne 2 Cinema mod <3

DesorteD

Legacy Member
Doom I & II , Quake I & II , Half-Life I & II, Serious Sam, Dead Space I & II, Bioschock

RobinVdB

Legacy Member
Doom en Quake heb ik al kapot gespeeld. Ga is half-life proberen. =)

jm188

Legacy Member
bioshock is al vermeld maar is zeker een aanrader
metro 2033
stalker 1 is al wat ouder maar als het uwe stijl is kunt ge daar ook vele uren in kwijt.

cpt nice

Legacy Member
De andere hebben t al gezegd, maar ik ga het herhalen :p Half Life 2 + episodes!
Fear is ook een goede shooter, de multiplayer is zeer zwakjes.
Max Payne heeft een geweldig verhaal en sfeer maar is wel 3rd person

Rage

Legacy Member
Chronicles of Riddick: escape from butcher bay

Meestal: gebaseerd op film = slecht. Maar dit is een uitzondering.

mega_stihl

Legacy Member
HL2 = aanrader. Crysis 1 is ook niet slecht. Fallout 3 raad ik u af, tenzij ge uw sociaal leven kwijt wilt, en de komende 72u niet meer van uw computer wilt afkomen :p Allez, ik ben dan wel een die-hard fallout fan :p al sinds fallout 1

=Phoenix=

Legacy Member
Kingpin (verlang nog altijd naar een 2e)
Half-Life 1 & 2
F.E.A.R. 1 & 2
Max Payne 1 & 2
Serious Sam 1 & 2

i386dx

Legacy Member
Vooraleer met Half Life 2 te spelen, zou ik beginnen met de eerste Half Life en zijn uitbreidingen Opposing Force en Blue-Shift (mocht je deze games nog niet gespeeld hebben).

Met Max Payne 1 en 2 heb ik mij ook nog wel geamuseerd!

killer2629

Legacy Member
deze heb ik nog niet gezien in de lijst maar ik vind singularity ook wel een aanrader. En is niet zo duur de prijs is zeer rap gedaald omdat het spel niet zoveel werd gekocht maar heb het gespeeld en raad het wel nog aan om het te spelen

EvilTwin

Legacy Member
Metro 2033 is een toppertje. Nu ben ik bezig met syndicate, maar das eerder een goeie tussendoor.

Edit : Syndicate op 5 uurtjes uitgespeeld. Verspil er je geld niet aan :(

NL_Gamer_Renois

Legacy Member
Deus Ex trilogy.
Doom 3
Quake 4
No One Lives Forever
Prey
Crysis 1;2 + Warhead
Halo for Windows? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan