Soeverein
Legacy Member
- Niemand verplicht je om DLC te kopen.
- Alle DLC is in geen enkel spel nodig.
- Als je echt de zelfcontrole niet hebt om zonder DLC te spelen, sure. Stop dan met mainstream gamen.
Tuurlijk wordt er regelmatig overdreven, maar wat dan nog? Staat die verkoper van Steam soms met een geweer tegen je kop naast je bureaustoel of zo?
En wat voor een voorbeeld is die Train Simulator nu? Dat soort semi-pro simulator (treinen, vliegtuigen, whatever) werkt al decennia met een business model van expanding content. Je kiest er een paar vliegtuigen/treinen/tractors/driewielers uit waarin je het meest geobsedeerd bent, en die ******* je in je sim. Ja ok, vroeger ging het dan over een schijf met meerdere voertuigen - maar dan had je pech als je 1 wou van schijf X en nog 1 van schijf Y. Zo'n simulators zijn zeker niet duurder geworden dan in de vroege jaren 90 als je met dezelfde hoeveelheid voertuigen speelt als toen.
Je gaat toch ook niet naar je lokale garage en vragen voor 1 van elk model auto dat ze verkopen? Tenzij je achternaam misschien Hilton of zo is.
- Alle DLC is in geen enkel spel nodig.
- Als je echt de zelfcontrole niet hebt om zonder DLC te spelen, sure. Stop dan met mainstream gamen.
Tuurlijk wordt er regelmatig overdreven, maar wat dan nog? Staat die verkoper van Steam soms met een geweer tegen je kop naast je bureaustoel of zo?
En wat voor een voorbeeld is die Train Simulator nu? Dat soort semi-pro simulator (treinen, vliegtuigen, whatever) werkt al decennia met een business model van expanding content. Je kiest er een paar vliegtuigen/treinen/tractors/driewielers uit waarin je het meest geobsedeerd bent, en die ******* je in je sim. Ja ok, vroeger ging het dan over een schijf met meerdere voertuigen - maar dan had je pech als je 1 wou van schijf X en nog 1 van schijf Y. Zo'n simulators zijn zeker niet duurder geworden dan in de vroege jaren 90 als je met dezelfde hoeveelheid voertuigen speelt als toen.
Je gaat toch ook niet naar je lokale garage en vragen voor 1 van elk model auto dat ze verkopen? Tenzij je achternaam misschien Hilton of zo is.


).