amdr
Legacy Member
Ik weet het, ik ga veralgemenen en wrs een infraction krijgen, het maakt me niks uit.
Ik wil hierbij gewoon ff een dikke middevinger geven aan de developers van de laatste tijd. Ik open vanmorgen Steam en dit is mijn recent uitgebrachte lijst.
Saints Row, een spel dat uit is sinds de 15de: Een paar belachelijke skins en nieuw wapens. Dat had echt onmogelijk geweest om dat 2 weken geleden klaar te hebben é. Of in een patch aan iedereen te geven. : $$ :
Batman, een spel dat uit is sinds de 25ste. Same story alleen is het nog ergens sinds ge in een Batman game een DLC moet kopen om Robin te kunnen spelen... :doh:
Wat hebben we nog, Europa Universalis 3. Volgens steamgraphs een spel met om en bij de 1000spelers op piektijden wat nu niet ENORM veel is en ipv de redelijk kleine playerbase te bedanken voor hun spel zelfs maar te kopen en te blijven spelen doorheen de jaren, nee hoor, laat ze maar dokken voor een paar skins, die echt kunnen niet gratis zijn? :naughty:
Defense Grid, met die DLC heb ik nog niet veel problemen, dat is als ik de beschrijving bekijk zijn geld waard, +10uur nieuwe gameplay met nieuwe mappen met een nieuwe verhaallijn en dus een pak nieuwe missies.
Hier is echt tijd ingestoken en dit zie ik dan ook meer als een expansion pack.
En dan komen we aan de laatste, Killing Floor. Dit is ook weer dezelfde zever als de games waar ik ben mee begonnen, een spel dat nog amper een deftige playerbase (momenteel klopt dit idd niet sinds het al een week free2play is, kijk die nummers nog maar is na over 2 weken
) en die gaan ze ook weer het geld uit de zakken kloppen voor wa mannekes ipv ze bedanken om bij hun spel te blijven.
Ben ik echt de enige die heel dat DLC gebeuren kotsbeu is aant worden? En ja, ik weet dat het hier soms maar over 2-3€ gaat, het gaat bij mij over het principe dat ze u uitmelken tot ge gelijk ik gewoon zegt, fuck off... En daar zijn ze volgens mij nog minder mee
Ik wil hierbij gewoon ff een dikke middevinger geven aan de developers van de laatste tijd. Ik open vanmorgen Steam en dit is mijn recent uitgebrachte lijst.
Saints Row, een spel dat uit is sinds de 15de: Een paar belachelijke skins en nieuw wapens. Dat had echt onmogelijk geweest om dat 2 weken geleden klaar te hebben é. Of in een patch aan iedereen te geven. : $$ :
Batman, een spel dat uit is sinds de 25ste. Same story alleen is het nog ergens sinds ge in een Batman game een DLC moet kopen om Robin te kunnen spelen... :doh:
Wat hebben we nog, Europa Universalis 3. Volgens steamgraphs een spel met om en bij de 1000spelers op piektijden wat nu niet ENORM veel is en ipv de redelijk kleine playerbase te bedanken voor hun spel zelfs maar te kopen en te blijven spelen doorheen de jaren, nee hoor, laat ze maar dokken voor een paar skins, die echt kunnen niet gratis zijn? :naughty:
Defense Grid, met die DLC heb ik nog niet veel problemen, dat is als ik de beschrijving bekijk zijn geld waard, +10uur nieuwe gameplay met nieuwe mappen met een nieuwe verhaallijn en dus een pak nieuwe missies.
Hier is echt tijd ingestoken en dit zie ik dan ook meer als een expansion pack.
En dan komen we aan de laatste, Killing Floor. Dit is ook weer dezelfde zever als de games waar ik ben mee begonnen, een spel dat nog amper een deftige playerbase (momenteel klopt dit idd niet sinds het al een week free2play is, kijk die nummers nog maar is na over 2 weken
) en die gaan ze ook weer het geld uit de zakken kloppen voor wa mannekes ipv ze bedanken om bij hun spel te blijven.Ben ik echt de enige die heel dat DLC gebeuren kotsbeu is aant worden? En ja, ik weet dat het hier soms maar over 2-3€ gaat, het gaat bij mij over het principe dat ze u uitmelken tot ge gelijk ik gewoon zegt, fuck off... En daar zijn ze volgens mij nog minder mee




