Archief - Beste game 2011!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reddeke125

Legacy Member
Skyrim
The Witcher 2
Batman Arkham City

Geen bepaalde volgorde, kan gewoon niet kiezen...

eurowarriors

Legacy Member
TW: Shogun 2
AC: Revelations
Uncharted 3

Geen bepaalde volgorde.

Marginal0

Legacy Member
Skyrim toch veruit voor mij. Portal 2 was zeker en vast zalig, maar geen GotY materiaal imo. Versta me niet verkeerd: het spel was nog meer dan ik ervan verwacht had (en dat was vrij veel), maar een puzzle spel kan imo gene GotY halen. Veel te saai en repetitief op den duur. Skyrim had zijn bugs, maar de ervaring was oh zo geweldig.

Mind dat ik Witcher 2 nog moet spelen.

Blanco

Legacy Member
kheb er maar weinig gespeeld vorig jaar, maar ik was aangenaam verrast van LA Noire. Geen perfect spel, maar wel eens iets vernieuwend waarmee ik heel wat leuke avondjes beleefd heb.

agrash

Legacy Member
Mijn goty is ook skyrim alhoewel ik ook lichtjes teleurgesteld was in de game tenopzichte van zijn voorhangers :/

Liquigi

Legacy Member
ik ga Battlefield 3 nog heel lang spelen, zeker bij de beste games van het jaar. Zo ook Portal 2 en Uncharted 3(hoewel deze mij teleurstelde qua verhaal, U2 was beter). Skyrim heb ik niet gespeeld en Killzone 3 was ook niet slecht. Verder geen games van dit jaar gespeeld .

Bargo

Legacy Member
Portal 2: dat spel was bijna op elk vlak perfect.
en ik heb enorm veel fun nu met Serious Sam 3. Eindelijk nog eens een old-school FPS die je het eens moeilijk maakt soms en niet constant je handje vasthoudt zoals andere games.

Anopheles

Legacy Member
Ik wil een beetje anders doen als de rest, uiteraard zijn Skyrim en Battlefield 3 absolute toppers geweest, maar als non-conformist zou ik graag Dead Island vermelden, heb daar echt veel fun en voldoening aan gehad.

Shrimpy

Legacy Member
Anopheles zei:
Ik wil een beetje anders doen als de rest, uiteraard zijn Skyrim en Battlefield 3 absolute toppers geweest, maar als non-conformist zou ik graag Dead Island vermelden, heb daar echt veel fun en voldoening aan gehad.

Het ding is, al die games die zo laat zijn uitgekomen in het jaar, zitten allemaal nog vers in het geheugen, en is de amuseerwaarde ook hoger dan iets dat he bv 6 maand geleden gekocht hebt. Deus Ex bijvoorbeeld, was ook een supergame en mag van mij de naam van game of the year opstrijken eig.

Anopheles

Legacy Member
Drakinus zei:
Het ding is, al die games die zo laat zijn uitgekomen in het jaar, zitten allemaal nog vers in het geheugen, en is de amuseerwaarde ook hoger dan iets dat he bv 6 maand geleden gekocht hebt. Deus Ex bijvoorbeeld, was ook een supergame en mag van mij de naam van game of the year opstrijken eig.

vertel het niet voort, maar ik moet Deus EX eigenlijk nog spelen :$

Rider

Legacy Member
imo...

binding of Isaac.
Lang geleden da'k nog zo'n addictive game gespeeld heb.

Speetix

Legacy Member
Call of Duty: Modern Warfare 3
Killzone 3 (Als je van een kort verhaal houdt)
Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City
Assassin's Creed: Revelations
FEAR 3

TeslaDNB

Legacy Member
Spijtig van de bugs in skyrim en dat uncharted 3 minder goed was dan verwacht... ik zou zeggen skyward sword of dark souls voor GOTY! Andere goeie games vond'k mortal kombat, LBP2 en killzone 3, maar echt GOTY materiaal is dat niet... arkham city nog niet gespeeld :).

Maar eerlijk gezegd; als'k de beste titels van 2011 vergelijk met die van 2010 (red dead, heavy rain, SMG2, ME2, 3d dot game heroes, god of war 3), dan was 2011 voor mij persoonlijk precies toch een minder goed jaar kwa top-releases.

Utred

Legacy Member
Ik heb enorm van Bastion genoten. In ieder geval de grootste verrassing van het jaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan