Archief - Beste game 2011!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vince23

Legacy Member
Hey,

vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het mag eender welk genre zijn...

MVG

PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij shooters de games van 2011 van shooters.

Tr1ploid

Legacy Member
Minecraft natuurlijk! (ja Minecraft is gereleased in 2011 :p)

Thin Liz

Legacy Member
Moeilijk, het beste spel is zonder twijfel Skyrim. Maar toch speel ik voor een of andere reden elke avond Battlefield 3. Het is gewoon verslavender zeg maar :)

Rage

Legacy Member
Frozen Synapse - beste multiplay
Desktop Dungeons - meest verslavende game
Amnesia: The Dark Descent - beste sfeer

JorisL

Legacy Member
Het klinkt mss stom, maar voor mij is dat FIFA 12. Als je kijkt hoeveel tijd ik in dat spel steek, hoeveel plezier ik daar uit haal, dan is en blijft FIFA voor mij een topgame.

Wat is er leuker dan met wat maten een matchke fifa te spelen? Dit is wat ik versta onder gamen :D

Irriducibili

Legacy Member
JorisL zei:
Het klinkt mss stom, maar voor mij is dat FIFA 12. Als je kijkt hoeveel tijd ik in dat spel steek, hoeveel plezier ik daar uit haal, dan is en blijft FIFA voor mij een topgame.

Wat is er leuker dan met wat maten een matchke fifa te spelen? Dit is wat ik versta onder gamen :D

2
Meest gespeelde game hier, zowel alleen al met kameraden.

Bart Religion

Legacy Member
  1. The Old Republic
  2. Battlefield 3
  3. Skyrim
  4. Portal 2
  5. Duke Nukem Forever (jawel)

Deus Ex vond ik tegenvallen. Op zich een goed spel, maar 'k had er veel meer van verwacht. Komt niet in de buurt van het eerste deel en zelfs deel 2 was veel beter.

Spel voelde te gedateerd aan. Een spel als Mass Effect heeft de lat natuurlijk een pak hoger gelegd en Deus Ex haalt die standaard jammer genoeg niet. 5 jaar geleden had het wel nog een topper geweest.

Cranberry

Legacy Member
En DNF wel in uw top 5 :p Nuja, iedereen zijn goesting natuurlijk hè! Maar vond het toch een topper, waarschijnlijk ook wel omdat het verhaal/de setting mij enorm aansprak.

Lorim

Legacy Member
Portal 2, maar das ook één van de weinige games die ik heb gespeeld in het jaar dat het ook uitkwam :p.

beste game dit ik zelf dit jaar heb gespeeld was Batman: AA, maar die is al van 2009 zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan