Massis
Legacy Member
heb al forum search gedaan en gegoogled enzo , en wat'k gevonden heb om het probleem te verhelpen is:
- audio settings op laagste (2D)
- video settings op laagste (dus ook shadows uit enzo)
-andere pc's op het netwerk uitzetten
allemaal al gedaan, geen last van connection problems meer
TOT ik de lucht in ga met een vliegtuig of heli
vliegen gaat, maar hoger dan 15 meter ofzo moet'k niet gaan, want dan crasht hij wegens connection problems detected...
zijn er nog andere , wel effectieve middelen om da weg te krijgen?
zit met een pc van 2 weken oud, dus daar zit het niet
en draadloos netwerkt geeft "zeer goed" als signaal
ping op server (telenet en nog enkele andere europese servers) lag tussen de 15 en de 45 , dus geen probleem normaal gezien...
- audio settings op laagste (2D)
- video settings op laagste (dus ook shadows uit enzo)
-andere pc's op het netwerk uitzetten
allemaal al gedaan, geen last van connection problems meer
TOT ik de lucht in ga met een vliegtuig of heli
vliegen gaat, maar hoger dan 15 meter ofzo moet'k niet gaan, want dan crasht hij wegens connection problems detected...
zijn er nog andere , wel effectieve middelen om da weg te krijgen?
zit met een pc van 2 weken oud, dus daar zit het niet
en draadloos netwerkt geeft "zeer goed" als signaal
ping op server (telenet en nog enkele andere europese servers) lag tussen de 15 en de 45 , dus geen probleem normaal gezien...


