Idd, alleja, misschien wat vroeg om conclusies te trekken, ik heb nog maar 2 maps gespeeld en de teamplay was niet wat het moest zijn op de server... maar ik had meer t gevoel dat ik de "gewone" BF aan t spelen was.
Voor mij blijft FH atm zeker nog t beste. En why the hell hebben de tanks nog altijd crosshairs?

En misschien ligt t aan mij, maar ik vind de vehicles toch nogal snel, daar steken precies TDI moteurkes in

Het valt mij een beetje tegen tot nu toe.