Archief - Battlegroup42 V1.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azmat

Legacy Member
mannekes, echt proberen. Super deluxe mod, GEWELDIGE sounds, mooie models en skins en kick-ass maps met sfeer.

Seraph

Legacy Member
Ben benieuwd naar die towable artillery;

Towable Artillery: Another exciting feature we have is Towable Artillery. Before, towing was accomplished by making the artillery piece a part of the towing vehicle which disappears when “deployed” only to have a real artillery piece spawn within milliseconds. This was a decent system but the problem was that the artillery piece was rigidly attached to the back of the towing vehicle and looked out of place. In BG42 1.0 however, the artillery piece moves independently of the towing vehicle and reacts to bumps, hills and ditches accordingly.

Super mod. :love:

Punker

Legacy Member
Deze mod is idd zeer goed!
maar de telemeter laat 806.8Mb ni toe momenteel :(

oberon_sedai

Legacy Member
jot, zit hier ook op 84d/86u %

op 2/3 dagen Saga of Ryzom, Battlegroup42, Tribes vengeance enz...

djezus. zwier die limiten is weg zeg.


oeps :offtopic:

korosu

Legacy Member
downloading. bittorrent is niet zo snel jammer genoeg.

ik zou een 2de hd moeten kopen denk ik, mijn pc is vol ik heb een spel van mijn pc moeten gooien gewoon opdat ik deze mod zou kunnen downloaden.

Tsjernobyl

Legacy Member
nice, na een half uur zoeken en sukkelen, (je kent dat wel met al die download mirrors) , ben ik toch aan het downen tegen een nette 500KB/s van filefront --> allen daarheen.

ik zie daar tussen de lijst "Gavutu Island" staan.. da is dus een kick aas map. Die man die die maakte had die zomaar op het internet gegooit, en ineens was die zo goed dat battlegroup die maar rap binnen heeft gehaald. te vergelijken met wake

Edit: het was via filefront, maar nu blijkt dat ik toch van ftp.games.skynet.be aan het downen ben... aan te raden!

edit2; tss schandalig, ik had hem binnen tegen 684kb/sec, nu liep het fout bij het copieren naar HD ---> total lost, ik kan terug beginnen.

http://ftp.games.skynet.be/pub/www....ods/Total_Conversions/battlegroup42client.rar

Elfish

Legacy Member
Chapeaux voor de makers.
'k Vind dit een pracht van een mod.
Zeker het geluid en de sfeer :)

Seraph

Legacy Member
Idd, enkel de voertuiggeluiden zijn wat hard. :s
Je hoort niets meer van de omgeving of voicechats.

[MJ]

Legacy Member
Dat ziet er idd goed uit. Ik ben al helemaal verslaafd aan FH en zo te horen is deze minstens even goed.
Nu maar hopen dat er een paar goei pubs zijn, zoals frag.the.net of wolfgaming voor FH - dat zijn gewoon zalige servers om op te spelen.

>P>Rushbunny

Legacy Member
Same here, FH is helemaal men ding :niceone:

:offtopic:
Release FH 0.65 is dichtbij, want ge kunt em al bestellen op DVD, dus tzal voor dees of volgende week zen.

BG42 is gedownd maar nog geen tijd gehad om te teste :doh:

[MJ]

Legacy Member
Ik kom eigenlijk zelden belgen tegen in FH - op welke servers zitte zoal?

Persoonlijk zit ik meestal of Wolfgaming.net (USA server maar retegoeie ping) Frag the net Bravo en/of Lima - Semperfi.se en [Arische Kampfer]

Zijn allemaal servers met goeie ping, minstens 40slot (paar 64 slot) en er wordt altijd in team gewerkt. Er wordt geluisterd naar bevelen, samen oprukken, elkaar dekking geven, tactics...
Mijn vriendin kan meestal al zeggen wanneer er een goed matchke aan de gang is, zonder te komen kijken, gewoon omdat er dan continue shells vallen, machinegeweer enz...

Damn, ik krijg al zin in een battle, dat t hier maar gauw 17u is :D

>P>Rushbunny

Legacy Member
[MJ] zei:
Persoonlijk zit ik meestal of Wolfgaming.net (USA server maar retegoeie ping) Frag the net Bravo en/of Lima - Semperfi.se en [Arische Kampfer]

Damn, ik krijg al zin in een battle, dat t hier maar gauw 17u is :D

Ik zit ook meestal op Wolfgaming, ping rond 100 maar bijna geen lag en idd leuke teamplay, andere servers zittek ook, maar meestal Wolf.

Tzelfden hier, tot 16H30 is nog frikkin' lang :doh: :doh:

Blueke

Legacy Member
[MJ] zei:
Dat ziet er idd goed uit. Ik ben al helemaal verslaafd aan FH en zo te horen is deze minstens even goed.
Nu maar hopen dat er een paar goei pubs zijn, zoals frag.the.net of wolfgaming voor FH - dat zijn gewoon zalige servers om op te spelen.

BG servers
-=senior=- Rootcamp BG42 1.0|42ms|80.237.203.204:13567
Regenbogenkaempfer.de 1 BG42|47ms|212.122.148.65:14567
Elk's Lair - BG42|39ms|195.185.217.10:14567
[MOB] Clan Server - MOD´s #1|41ms|81.169.151.27:14568

rory.b.bellows

Legacy Member
>P>Rushbunny zei:
Ik zit ook meestal op Wolfgaming, ping rond 100 maar bijna geen lag en idd leuke teamplay, andere servers zittek ook, maar meestal Wolf.

Tzelfden hier, tot 16H30 is nog frikkin' lang :doh: :doh:


en manne met ping 20 kunne nie spelen tewijl ze der 10 kilometer naast wonen,gisterenacht was ik op telenetserver en die was vol met +100 ping terwijl ik 18 had...ik kon gene voet verzetten


...de moraal?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan