Archief - Battlefield 3 vs Crysis 2 graphics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke heeft de beste GFX?


  • Totaal aantal stemmers
    94
  • Opiniepeiling gesloten.

amdr

Legacy Member
No offense tlop, maar gy kunt some vreemde dingen zeggen ze man :p

thelordofpee

Legacy Member
Maar geef toe, BF3 met de graphics van Crysis 1 (Hoogste) dat kan geen enkele PC aan. Toch?

amdr

Legacy Member
Crysis 1 draait hier enorm vlot, zelf met Xsplit op de achtergrond dus ik denk ni dat da nog zo'n probleem is.
Dat spel is ondertussen al wel bijna 5jaar oud e :p

Anoniem04

Legacy Member
Destructie van Frostbite valt niet te vergelijken met Crysis 1. Die huisjes die konden afgebroken worden in Crysis waren uiteindelijk gewoon gebouwd uit een hoop aparte platen.

thelordofpee

Legacy Member
amdr zei:
Crysis 1 draait hier enorm vlot, zelf met Xsplit op de achtergrond dus ik denk ni dat da nog zo'n probleem is.
Dat spel is ondertussen al wel bijna 5jaar oud e :p

Nu je het zegt. Net wat gameplay opgezocht en is inderdaad verouderd :p

u4ea

Legacy Member
Bwa, vindet nogtans betere graphics hebben dan wijd alle shooters da nu nog uitkomen.:p Toch scherpere en betere textures alleszins.
Kdenk dak em zelf ni helemaal open kan draaien terwijlk da bij de rest (behalve BF3 enzo natuurlijk) wel kan.

Xx_PrO_NoOb_xX

Legacy Member
kjk als je op een boom schiet bij crysis 2 valt hij om maar bij bf3 niet bij mij allezins niet

u4ea

Legacy Member
Bij crysis 1 vallen de bomen om, bij de 2 toch niet?
Bij BF3 vallen de bomen om bij grote ontploffingen en kleine boompkes bij dingen als een granaat ook al.

thelordofpee

Legacy Member
[YOUTUBE]EcyOn5P7L0g&feature=related[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]fVxiwe5KITY&feature=related[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]bo3jWMP3A3Q&feature=related[/YOUTUBE]

En dan vooral de laatste :drool: Bekijken in Original!

Bart Religion

Legacy Member
thelordofpee zei:
Maar geef toe, BF3 met de graphics van Crysis 1 (Hoogste) dat kan geen enkele PC aan. Toch?

BF3 ziet er toch beter dan Crysis bij mij. Mag ook wel na al die jaren. 'k Heb mijn huidige pc wel nog niet lang natuurlijk.

Li0n

Legacy Member
Thin Liz zei:
Op één punt moet ik je zeker gelijk geven: de destructie in BC2 was 10 keer vetter. Er komt veel commentaar op en dat is terecht. Niet dat de engine het niet zou aankunnen, ze hebben eerder schrik dat bij een totale destructie de speler geen 'ruimte' meer zal hebben (cover). Dat kan wel kloppen, maar nu zoeken ze eerder het ander extreem op: er is amper destructie. Zoals het in BC2 was, zo vond ik het ideaal. Spijtig...

Wat? Speel jij wel bf3?

Brick Top

Legacy Member
Armed Assault, dat spel heeft pas indrukwekkende graphics als je de grootschaligheid in je achterhoofd houdt. :D

Clarkske

Legacy Member
Far Cry 1 was voor mij echt bijzonder vond ik, Crysis 1 vond ik gelijk minder spectaculair, maar heeft uiteraard betere graphics dan Far Cry 1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan