Archief - Battlefield 3 cheaters!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hans Gruber

Legacy Member
Thin Liz zei:
Mijn beste streak is 44, zonder te cheaten. Het kan, al moet je soms wel weten hoe. Die 44 was van een matchke Metro en een granaat of honderd. Zegt al genoeg zeker ;)


47 op grandbazaar. :unsure:

Scr1fle

Legacy Member
Je kan streak halen van zekers 60 als je al in een chopper zit. :p

Dracones

Legacy Member
ik heb nu ongeveer al 5 cheaters gezien.
Alle 5 support en ergens hoog gaan staan en den 1ne headshot achter den andere. Die zijn dan ook overduidelijk.

Fr33z

Legacy Member
Dracones zei:
ik heb nu ongeveer al 5 cheaters gezien.
Alle 5 support en ergens hoog gaan staan en den 1ne headshot achter den andere. Die zijn dan ook overduidelijk.

maar alleen op rush ofzo dan want op conquest kunen ze van dichtbij toch nie veel man afknalle...

jeroen299

Legacy Member
pff kwas mij zo aant amuzeren op ne server met de map METRO wa gebeurd er ??
cheaterke komt binnen met aimbot en nen m60 en daar gingen we allemaal tspel was om zeep :( kben da kotsbeu eh sinds diene karkland is alles om zeep bah

REDNAViGATOR

Legacy Member
Precies of jullie die cheaters gaan zoeken, zelden last van gehad.

Bart Religion

Legacy Member
Op youtube staan filmpjes te vinden van gehackte BF3. Schandalig en 't ergste is dat er enkele smeerlappen er nog geld aan verdienen ook. Zouden ze effectieve celstraffen moeten geven. Doen ze in de sportwereld met doping ook.

maxime_vhw

Legacy Member
niet iedereen is een cheater omdat hij goed is.
Hij kan ook gewoon goed zijn.

tekn0w!z

Legacy Member
Op servers met Punkbuster kan er niet gecheated worden, van zodra er een hack uitkomt die niet wordt gedetecteerd door PB, wordt deze opgenomen in de database en is deze in een mum van tijd detectable.
Er zijn inderdaad nog steeds een heleboel servers zonder PB, deze gewoon niet joinen...

devil

Legacy Member
ik weet niet maar die cheats van artificial aiming zijn volgens mij niet detecteerbaar.
die werken met dat helios framework, en het schoonste vanal is die cheats blijven niet werken je moet daar dus permaand voor betalen zo kost 6 maand die cheat gebruiken 45 euro en 20 euro voor 1 maand.
ze zouden die makers van die dingen gvd tegen de muur moete zetten.

After the payment you will get access to the Private Forum Section and you will be able to download the ArtificialAiming.Net Client to use your requested cheats.


Features•Aimbot :◦No Spread
◦No Recoil
◦No Breathing
◦Visibility Checks
◦Soldier Aimbot
◦Vehicle Aimbot
◦Aim Styles (Off, When firing, Full auto)
◦Targeting Styles (Closest Target, Closest to crosshair, Highest Threat, Lowest Health, etc.)
◦SlowAim (Off, On) (+ Configurable slow aim speed)
◦AimAngle (Off, On) (+ Configurable autoaim rotation angle)
◦AutoFire (Off, On)
◦FriendlyFire (Off, On)

•Radar :◦3D Radar (Off, On) (+ Configurable for Players, Vehicles, Grenades, Flags, etc.)
◦2DRadar (Off, On) (+ Configurable radar scale)
◦Cross (Off, Cross, Dot, Box, Bounding Box)
◦Info Styles (Distance, Playername, Weaponname, Health, Armour)
◦Healthbars (Off, On)

•TriggerBot :◦TriggerBot (Off, On)
◦TriggerStyle (Instanthit, BulletSpeed and Bulletdrop)

•Corrections :◦Fps Correction (Off, On)
◦Ping Correction (Off, On)
◦Bulletspeed Correction (Off, On)
◦Bulletdrop Correction (Off, On)

•Protection :◦Threat Warning (Off, On)

•KeyBinder :◦KeyBinds (OnPress, OnRelease)
◦HotKey Support

•Profile System :◦Profiles can be saved/loaded

•Graphical User Interface (GUI) :◦Configuration Window with tab menus

•Help :◦Help files (FAQs, Explanations, Examples)

•Compatible with DX11

•PB secure

•PB clean sshots

Thin Liz

Legacy Member
Dacht het ook wel, zelfs PB-servers hebben cheaters en als er geen admin op aanwezig is, dan 'spelen' die rustig elke match uit. Die aimbot is gewoon extreem debiel: gisteren op een Nederlandse server op Karkand dus énen tegengekomen. We waren goed aan het winnen, dan kwam die mongool erbij en in nog geen 10 minuten waren we al teruggedrongen als Amerikaan tot aan ons spawnpunt. Elk punt waren we kwijt. Die idioot liep daar gewoon open en bloot aan het 'hotel' met z'n PDW en je kon je kop niet boven een steen steken of je had een headshot. Denk dus niet dat je die kan snipen, je bent altijd te laat. Enkel als je met 10 man tegelijk een charge doet heb je misschien een kans.

En ja, wat deed de rest van dat team: rustig mee rapen. Ik wou teamswitchen om die halve gare het leven zuur te maken, maar dat ging spijtig genoeg niet :sop: Op hardcore servers zit ik dan niet in met een teamkill :)

Unnamed

Legacy Member
Ik ben net een cheater genoemd omdat ik 5 soldaten in één keer had afgeknald. Mja, ze zaten dan ook dicht bij elkaar, weg van mij te kijken. Ik schoot zelfs niet zo goed. Ik had 2 magazijnen leeggepompt om ze allemaal op de grond te krijgen. Wel tof om heel zo een squad af te maken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan