Archief - Battlefield 3 cheaters!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Das voor noobs zo'n scores, echte pro's halen toch minstens een K/D ratio van 30 met een accuracy van minstens 50% :unsure:

Ohm

Legacy Member
Ik heb meer dan 350u bc2 gespeeld en kan de cheaters nog altijd op 1 hand tellen.
Bf3 heb ik rond de 30u en heb er al 7 gezien. Misschien omdat ik nog niet een vaste server heb, maar vind het ook maar verontrustend. Gewoon goede servers zoeken met goede admins en dan heb je er geen last meer van. Vermijd ook servers met een rare naam.

ATI

Legacy Member
Ohm zei:
Ik heb meer dan 350u bc2 gespeeld en kan de cheaters nog altijd op 1 hand tellen.
Bf3 heb ik rond de 30u en heb er al 7 gezien. Misschien omdat ik nog niet een vaste server heb, maar vind het ook maar verontrustend. Gewoon goede servers zoeken met goede admins en dan heb je er geen last meer van. Vermijd ook servers met een rare naam.


Das waar,daarom ik nu terug bc2 speel.

Neoken

Legacy Member
Heb er nog geen last van gehad. Zoek u gewoon enkele goeie vaste servers.

Bloob

Legacy Member
175h gespeeld en tot nu toe maar 1 persoon tegen gekomen waarvan ik 100% zeker was dat hij aant cheaten was, ik vind het nog zeer goed meevallen op BF3, ik word zelf daarentegen wel redelijk veel uitgemaakt voor cheater ^^

#care

Thin Liz

Legacy Member
Bloob zei:
175h gespeeld en tot nu toe maar 1 persoon tegen gekomen waarvan ik 100% zeker was dat hij aant cheaten was, ik vind het nog zeer goed meevallen op BF3, ik word zelf daarentegen wel redelijk veel uitgemaakt voor cheater ^^

#care

Klopt, ik ben ook een serverswapper zeg maar en het aantal cheaters tov BC2 is echt wel nihil.

ATI

Legacy Member
Thin Liz zei:
Klopt, ik ben ook een serverswapper zeg maar en het aantal cheaters tov BC2 is echt wel nihil.

jij bedoelt dat er meer cheaters in BC2 zitten dan in BF3?

jee

Legacy Member
Och gasten ik probeer ze ook te reporten en ze doen er niets mee.

Ook mensen helpen bij origin/dice doen ze niet.

ik was namelijk level 44 met 66uur gespeeld te hebben, 2uur later zo ineens boef al mijn stats kwijt!!! Support kan mij niet helpen en sturen mij naar de forum's en daar helpen ze u juist ook nul de botten. En de reacties van andere zijn: cheater stats padder.

Tis ongeloofelijk aan de cheaters doen ze niks en aan diegeene die het spel echt nog normaal spelen helpen ze niet. Echt een spijtig zaak soms

Equen

Legacy Member
als ge nu cheat in singleplayer daar kan ik mee leven, da doe ik zelf soms ook als het echt te moeilijk is (niet het geval bij BF3). Maar cheaten in multiplayer is echt zwak ben het zelf in BF3 nog niet tegen gekomen denk ik. maar kom door te cheaten in MP verpest je het spel voor anderen. Ik ben zelf niet bepaald goed in MP (mijn k/d ligt zo rond de 0.40 xD) maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor te cheaten en andermans plezier te verpesten.

jee

Legacy Member
Ma ik begijp echt niet waar ze daar leuk aan vinden. ale daarstraks eene gezien had nogtans normale stats, maar die maakt op 1.5min 20kills. Maar wa hedde daar nu zelf aan toch niks? of gewoon het kwaad maken van tegenstander is dat dan hun bedoeling ik snap het echt niet. En in den tijd deden ze nog de moeite om het te verbergen, das nu wat anders

AssassiN

Legacy Member
Als je chance hebt, is het mogelijk.
Ooit eens meegemaakt op Metro als Defender(voorlaatste paar objectives) waarbij ik als support eens ging kijken achter een blok muur en stonden daar 10 man naar dezelfde kant te kijken. Allemaal met hun rug naar mij gekeerd, op dat moment was het gewoon unloaden en roepen :p. Had ze allemaal mee :D. Op zo'n momenten ben je gewoon blij da je een machine gun in uw handen hebt :p.

Mss de volgende keer meer over nadenken en een grenade smijten, eventueel C4 :p.

Neoken

Legacy Member
Mensen zijn ook veel te vlug om anderen van cheaten te beschuldigen. Als gunner met een goeie heli pilot kunt ge vaak op korte tijd massa's kills maken. Hetzelfde geldt voor grondvoertuigen. Iets zoals 15-0 in de openingsminuten van een match is dan geen uitzondering, maar dan heb je er altijd wel een paar die het niet kunnen laten om me voor cheater uit te maken in de chat.

Soms heb je gewoon van die goeie runs hé. Er zijn echter veel te veel mensen die zich zo hard focussen op de eventuele aanwezigheid van een cheater dat ze overal cheaters beginnen zien. :)

Thin Liz

Legacy Member
Mijn beste streak is 44, zonder te cheaten. Het kan, al moet je soms wel weten hoe. Die 44 was van een matchke Metro en een granaat of honderd. Zegt al genoeg zeker ;)

shevchenko

Legacy Member
Neoken zei:
Mensen zijn ook veel te vlug om anderen van cheaten te beschuldigen. Als gunner met een goeie heli pilot kunt ge vaak op korte tijd massa's kills maken. Hetzelfde geldt voor grondvoertuigen. Iets zoals 15-0 in de openingsminuten van een match is dan geen uitzondering, maar dan heb je er altijd wel een paar die het niet kunnen laten om me voor cheater uit te maken in de chat.

Soms heb je gewoon van die goeie runs hé. Er zijn echter veel te veel mensen die zich zo hard focussen op de eventuele aanwezigheid van een cheater dat ze overal cheaters beginnen zien. :)

Idd nagel op kop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan