Coolio Jr
Legacy Member
Remi zei:Komt erop neer da ge ni graag sterft of da ge er ni tegen kunt da ne N00b ook met een helicopterke of vliegtuig kan vliegen.
Lijkt meer een persoonlijk probleem dan een gameplay-probleem
nix persoonlijk probleem... staat er ergens bij dat het MIJ ten zeerste stoort ? ik zeg gewoon wat ik vind. en ik geef warelfs ook deels gelijk, andere oorlog, betere wapens,... dit is eigenlijk als ik het zo bezie idd een persoonlijk probleem... maar het stoort me niet zo, ik moet mij maar aanpassen in tactiek en voorzichtiger te werk gaan, des te uitdagender het spel word eh, en dat ik het erg vind da elke pipo me heli & vlieger kan vliege, ja idd, dit stoort me vaak, wnt dan hebt ge zon heli nodig, roept ge die voor hulp , en die negeert u straal en hangt wa te teamkille, erges rondjes te draaien, of weetikveel wat, en neen idd, niet IEDEREEN doet dit. er zijn noobs die echt aan hun skillz willen werken, en dit begrijp ik ten zeerste. 1st time voor alles eh
. aja, de BALANCE is ook niet goed gedaan vind ik, te onstabiel zo, aleja kanek ni echt uitlegge... en tis te rap voorbij, in 1942 moeste echt georganiseerd strijden om te winnen, nu ist gewoon wa fraggen en suicide attacks, en soms ook RPG lamers...
ik ga nu wel stoppe me zagen.
, en kzou graag ne server ofzo weten waar goede teamplay is, en je met andere clanspelers zit, dus geen newbies die nog moeten leren waar je op moet wachten ofzo, maar gewoon lekker kunt DOORSPELEN snapte ? geef IP ofzo dan maar is eh plz