Archief - Battlefield 2 Mods

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oberon_sedai

Legacy Member
Omdat er nog geen subfora is voor dit game post ik het hier maar.

er zijn 2 mods in de maak (reeds) voor Battlefield 2.
het spel is nog niet af maar de mod community begint al op speed te komen.

Project Reality

Zero hour



(bron EA games)

warelfs

Legacy Member
??? bf2 is nog nie uut hoe kunnen ze dan da moeten ze dan nie de bf2 engiene voor nodig ?????

Darth-Falcon

Legacy Member
ze kunnen wapen, voertuig en character models enz al doen, inclusief skins

sypro9000

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ze kunnen wapen, voertuig en character models enz al doen, inclusief skins

weten ze dan al in welke formaaten en wat dan ook BF2 zal zijn . alleja zoals maps .rfa en die codering ...

L@TrO

Legacy Member
mja , ma zelfs al zijn de modding tools enzo nog ni uitgekomen , er is zowiso al wa werk ( veel werk ) . Models maken , geluid opnemen , tectures maken , plannen maken voor de maps , etc .... dus . Ik ben echt benieuwd naar die mods op bf2

warelfs

Legacy Member
ja wand da alen is el erg cool en kan bf 1942 en bfv (zeker) nie aan komen !!!

Blueke

Legacy Member
Battlefield 2 Mod Polygon Guidelines Released
In recent weeks we have become aware of the formation of the first two Battlefield 2 Mod teams, Project Reality and Zero Hour. In order to assist these two fledgling teams and any other groups who are planning to begin development on Battlefield 2 Mods, DICE has been gracious enough to provide us with early guidelines for building Battlefield 2 content. Please note that these figures are still preliminary, and it would be advisable for teams to initially target their models to be 75-80% of the stated recommendations. Also of note is the fact that these figures are intended to get the most out of the Battlefield 2 engine, which is designed to support 100+ players in expansive environments with a mix of urban and open settings.

ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bf2modpolycountguidelines.doc

Darth-Falcon

Legacy Member
sypro9000 zei:
weten ze dan al in welke formaaten en wat dan ook BF2 zal zijn . alleja zoals maps .rfa en die codering ...

das nie nodig, der komt nen sdk inclusief exporters voor het juiste formaat

diangeloz

Legacy Member
Osi 140 zei:
Wss gaan ze ook in BF2 ook een vietnam mod maken :p kwe nie, het zit zo :s

BF42 ( Desert combat en nog ene ( jungle ))
Nog ene??? FFS, Eve of Destruction (EOD), de beste mod ooit dan nog wel! :cool:

L@TrO

Legacy Member
ja , eod was super , veel beter als bf:v ; Tis daarom da ik bf:v em gekocht , ma da viel ff tegen :p .
Ah EOD op de bf2 engine ( *dream* :niceone: )

Tsjernobyl

Legacy Member
ik kan niets vinden , maar ik zweer dat ik de FH forums iets had gelezen over Forgotten hope 2 , FH op de bf2 engine. Maar nog niets "ooficieel"....


in die commmunity update stond ook te lezen dat Eric Smith, de maker maker van battlecraft, nu ook degelijk werkt voor ea. Wat vroeger het geval niet was. dat kan alleen de community ten goed komen :applause:

>P>TheBeast

Legacy Member
ja , eod was super , veel beter als bf:v ; Tis daarom da ik bf:v em gekocht , ma da viel ff tegen .
Ah EOD op de bf2 engine ( *dream* )

EOD suckte in mijn ogen. DC was veeel beter. En wat heeft toch iedereen tegen bfv?

Coolio Jr

Legacy Member
>P>TheBeast zei:
EOD suckte in mijn ogen. DC was veeel beter. En wat heeft toch iedereen tegen bfv?

bugs & de balance klopt nie altij, veel te snel dood, in bf1942 waren de battles 1vs1 veel beter/spannender, en in 1942 heb je meer skillz nodig..moest kunne vliege & mikke me bomme, in vietnam kunde 4 bomme achtereen droppe, kdenk da u hit ratio toch groot genoeg is, en vietnam is zo simpel da elk kind me een tank,vlieger,en heli weg kan, en drekt iemand kan afschiete op zéér grote afstand etc...etc..

Punker

Legacy Member
Coolio Jr zei:
bugs & de balance klopt nie altij, veel te snel dood, in bf1942 waren de battles 1vs1 veel beter/spannender, en in 1942 heb je meer skillz nodig..moest kunne vliege & mikke me bomme, in vietnam kunde 4 bomme achtereen droppe, kdenk da u hit ratio toch groot genoeg is, en vietnam is zo simpel da elk kind me een tank,vlieger,en heli weg kan, en drekt iemand kan afschiete op zéér grote afstand etc...etc..

i second that

warelfs

Legacy Member
Coolio Jr zei:
bugs & de balance klopt nie altij, veel te snel dood, in bf1942 waren de battles 1vs1 veel beter/spannender, en in 1942 heb je meer skillz nodig..moest kunne vliege & mikke me bomme, in vietnam kunde 4 bomme achtereen droppe, kdenk da u hit ratio toch groot genoeg is, en vietnam is zo simpel da elk kind me een tank,vlieger,en heli weg kan, en drekt iemand kan afschiete op zéér grote afstand etc...etc..


ik zeg niet dat je geen gelijk hebt maar vietnam is ook een heel andere oorlog
en daar schoten ze nu eenmaal 4 bommen achter een af op grote afstand en ze dropt te 4 bommen met vliegtugen achter een da zijn

da zijn straal jagers (f 4!!) kunt ge echt nie vergelijken met een (zero ) of zo :lol:

Remi

Legacy Member
Coolio Jr zei:
bugs & de balance klopt nie altij, veel te snel dood, in bf1942 waren de battles 1vs1 veel beter/spannender, en in 1942 heb je meer skillz nodig..moest kunne vliege & mikke me bomme, in vietnam kunde 4 bomme achtereen droppe, kdenk da u hit ratio toch groot genoeg is, en vietnam is zo simpel da elk kind me een tank,vlieger,en heli weg kan, en drekt iemand kan afschiete op zéér grote afstand etc...etc..

Komt erop neer da ge ni graag sterft of da ge er ni tegen kunt da ne N00b ook met een helicopterke of vliegtuig kan vliegen.

Lijkt meer een persoonlijk probleem dan een gameplay-probleem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan