Archief - Bastila in kotor II?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

downset818

Legacy Member
kan wel, maar ik zou het toch ni direct gaan veronderstellen.

was het trouwens mogelijk dat die nog leefde op het einde? damn. stomme lage persuade skill, ze was zo cool...

NaGa^

Legacy Member
Mwa, ik heb toch een lichtbruin vermoeden dat het zo gaat zijn...

Ja tuurlijk kon het zijn dat ze nog leefde:

- ofwel koos je dark side en dan onderwerpt ze zich aan u :)
- ofwel light side en dan moet je ze ofwel mollen ofwel (met persuade enzo inderdaad) vechten en er terwijl op inpraten totdat ze ineens zegt "Oh naga^, I love you too, I've been waiting all this time for you! You go slaughter Malak and I'll help the republic fleet!"

En duckie, ze is alleszins knapper dan Lara Croft maar nooit beter than the real thing (Angelina Jolie bijv :) )

grievie

Legacy Member
valt er ni uit op te maken
ik zelf zou er nooit een link in gezien hebben, haarkleur enzo is al anders + ze had zo nen 2h lightsabre int geel.
(ok ok ge kunt uw haar verven en een ander sabre nemen, ma niets wijst er echt op da zij het zou zijn)

Ma ja als zij het is zit k met gemengde gevoelens...
Tis goed da er 'bekende' mensen inkomen, da het ni is van blabla is heeel bekend hier en ginderachter , ma eigenlijk weet ge er nix vanaf en moet ge maar aannemen da die persoon idd iets voorstelt.

Anderszijds daalt de geloofwaardig wa voor de darksiders (dan is bastilla redelijke evil) en lightsiders met low persuasion (dan is ze redelijk dood), moest ze leven en op de wallpaper duidelijk aan de lightside strijden :)

Al bij al denk ik niet dat ze het is

NaGa^

Legacy Member
grievie zei:
Anderszijds daalt de geloofwaardig wa voor de darksiders (dan is bastilla redelijke evil) en lightsiders met low persuasion (dan is ze redelijk dood), moest ze leven en op de wallpaper duidelijk aan de lightside strijden

Al bij al denk ik niet dat ze het is

Niet akkoord, het zou kunnen dat de wallpaper het scenario is van de lightsider met goede persuasive skill. Je moet immers aan het begin van KotORII vragen beantwoorden over hoe kotor I bij jou geëindigd is, en de verhaallijn van kotor II wordt daar aan aangepast.....

Jimmy T. Turtle

Legacy Member
En ze is het ook niet...

Ergens op de bioware forums heb ik ergens een naam gelezen (al kan ik het niet direct terugvinden).

Sommige veronderstellen ook niet dat je verder speelt als Revan... Wat ik wel vrij spijtig zou vinden.

Archangelus

Legacy Member
Het uitgangspunt van KotOR 2 is toch dat de Sith gewonnen hebben (op het einde van den 1)? Aangezien ze toch alle Jedi's uitgemoord hebben en gij de enigste overlevende zijt... :unsure:
Dus kan het nogal moeilijk dat da Bastila is of dat ge Revan zijt imo.

grievie

Legacy Member
NaGa^ zei:
Niet akkoord, het zou kunnen dat de wallpaper het scenario is van de lightsider met goede persuasive skill. Je moet immers aan het begin van KotORII vragen beantwoorden over hoe kotor I bij jou geëindigd is, en de verhaallijn van kotor II wordt daar aan aangepast.....
da wist k ni...
wel knap idee...

nu moet ge t wel 4x spelen dan :)
LS->LS
LS->DS
DS->LS
DS->DS

best goe gevonden.
Ma zoals archelus ook al zei, de sith won.

Blijf er bij da ze het volgens mij ni is :p

Jimmy T. Turtle

Legacy Member
Archangelus zei:
Het uitgangspunt van KotOR 2 is toch dat de Sith gewonnen hebben (op het einde van den 1)? Aangezien ze toch alle Jedi's uitgemoord hebben en gij de enigste overlevende zijt... :unsure:
Dus kan het nogal moeilijk dat da Bastila is of dat ge Revan zijt imo.

Niet echt... op die vijf jaar is er het één en ander misgelopen:
De nieuwe badass kun je al vinden op http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/characters.html.

Als Revan zen positie als Sith Lord had ingenomen, zou je veronderstellen dat hij dat zou zijn, niet?

Nu, je speelt in Kotor2 een jedi die ergens op een planeet zich heeft afgezonderd, omdat hij/zij de gevolgen van zijn/haar daden niet kon aanzien (Revan... hoop ik).

trouwens: de faces die men gebruikt in trailer en screenshots... lijken verdacht op die van de originele KOTOR...

NaGa^

Legacy Member
Archangelus zei:
Het uitgangspunt van KotOR 2 is toch dat de Sith gewonnen hebben (op het einde van den 1)? Aangezien ze toch alle Jedi's uitgemoord hebben en gij de enigste overlevende zijt... :unsure:
Dus kan het nogal moeilijk dat da Bastila is of dat ge Revan zijt imo.

Heb gisteren interviews met Obsidian producer (het is niet Bioware dat de tweede gaat maken maar Obsidian) gelezen:

http://rpgvault.ign.com/articles/527/527990p1.html

Je speelt niet als Revan, maar als een jedi die bij Revan was in de Mandalorian wars. KotOR II begint vijf jaar na KotOR I, maar het spel heeft verschillende scenarios (zoals ik al geschreven heb) voor de verschillende eindes van kotor I.

Dus, in kotOR I zijn er drie verschillende outcomes ivm Bastila:

1. Bastila dood (LS met low persuasive skill)
2. Bastila leeft en is DS (DS, Revan is dan ook dark side)
3. Bastila leeft en is LS (gelukkig koppeltje met LS Revan)
4. Dan zijn er waarschijnlijk ook nog opties met een vrouwelijke Revan (ik geloof dat er dan n soort Romance was met zagevent Carth, maar die optie heb ik nooit gespeeld...)

Ik vind, dat als je die wallpapergriet donker haar geeft dat ze best voor Bastila kan doorgaan... Misschien is dat het geval wanneer je Sith Lords speelt van uitgangspunt nr. 3 en is Bastila de überlight-chick geworden ofzo ;)

Dat is natuurlijk allemaal speculatie, en ik veronderstel dat de makers ons nog wel zullen verrassen met de verhaallijn van kotOR II, de surprise dat je Revan bent (voor mij toch) indachtig....

NaGa^

Legacy Member
Jimmy T. Turtle zei:
Nu, je speelt in Kotor2 een jedi die ergens op een planeet zich heeft afgezonderd, omdat hij/zij de gevolgen van zijn/haar daden niet kon aanzien (Revan... hoop ik).

Niet dus :) Hoofdfiguur was bij Revan en Malak bij Mandalorian wars, maar is gevlucht, achtervolgd door sith fighters en daarom op die planeet terechtgekomen, zonder mogelijkheid te vluchten.....

Dat zegt de producer toch in het interview.....

Jimmy T. Turtle

Legacy Member
NaGa^ zei:
Niet dus :) Hoofdfiguur was bij Revan en Malak bij Mandalorian wars, maar is gevlucht, achtervolgd door sith fighters en daarom op die planeet terechtgekomen, zonder mogelijkheid te vluchten.....

Dat zegt de producer toch in het interview.....

Ik weet het... toch hoop ik het stiekem :)

jodabin

Legacy Member
Revan zal wel terugkomen, want we gaan te weten komen wat het "lot" van Revan is geworden. Hij zou verdwenen zijn in een onbekend stuk van de ruimte (voorbij de Outer Rim)

satanic_warnoiz

Legacy Member
grievie zei:
valt er ni uit op te maken
ik zelf zou er nooit een link in gezien hebben, haarkleur enzo is al anders + ze had zo nen 2h lightsabre int geel.
(ok ok ge kunt uw haar verven en een ander sabre nemen, ma niets wijst er echt op da zij het zou zijn)

Volgens de Jedi Code mag je niet van lightsaber veranderen tenzij je hem kwijtraakt natuurlijk...Oh shut up Brecht
(Schizofrene Ik) : Ok

Glor

Legacy Member
jodabin zei:
Revan zal wel terugkomen, want we gaan te weten komen wat het "lot" van Revan is geworden. Hij zou verdwenen zijn in een onbekend stuk van de ruimte (voorbij de Outer Rim)


That seems familiar :angel:

Holy Paladin

Legacy Member
damn ik dacht dat ik toch een hoge persuasion had ma bastila wou nie luisteren

alle ze luisterde en toen stak ze haar saber in mijne rug :/

Archangelus

Legacy Member
jodabin zei:
Revan zal wel terugkomen, want we gaan te weten komen wat het "lot" van Revan is geworden. Hij zou verdwenen zijn in een onbekend stuk van de ruimte (voorbij de Outer Rim)

Waarom doet mij da denken aan het verhaal van die Mandalorian Merc? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan