Archangelus zei:
Het uitgangspunt van KotOR 2 is toch dat de Sith gewonnen hebben (op het einde van den 1)? Aangezien ze toch alle Jedi's uitgemoord hebben en gij de enigste overlevende zijt...
Dus kan het nogal moeilijk dat da Bastila is of dat ge Revan zijt imo.
Heb gisteren interviews met Obsidian producer (het is niet Bioware dat de tweede gaat maken maar Obsidian) gelezen:
http://rpgvault.ign.com/articles/527/527990p1.html
Je speelt niet als Revan, maar als een jedi die bij Revan was in de Mandalorian wars. KotOR II begint vijf jaar na KotOR I, maar het spel heeft verschillende scenarios (zoals ik al geschreven heb) voor de verschillende eindes van kotor I.
Dus, in kotOR I zijn er drie verschillende outcomes ivm Bastila:
1. Bastila dood (LS met low persuasive skill)
2. Bastila leeft en is DS (DS, Revan is dan ook dark side)
3. Bastila leeft en is LS (gelukkig koppeltje met LS Revan)
4. Dan zijn er waarschijnlijk ook nog opties met een vrouwelijke Revan (ik geloof dat er dan n soort Romance was met zagevent Carth, maar die optie heb ik nooit gespeeld...)
Ik vind, dat als je die wallpapergriet donker haar geeft dat ze best voor Bastila kan doorgaan... Misschien is dat het geval wanneer je Sith Lords speelt van uitgangspunt nr. 3 en is Bastila de überlight-chick geworden ofzo
Dat is natuurlijk allemaal speculatie, en ik veronderstel dat de makers ons nog wel zullen verrassen met de verhaallijn van kotOR II, de surprise dat je Revan bent (voor mij toch) indachtig....