>P>Rushbunny
Legacy Member
Yow kerels,
Heb al is gesearched en kweet dat er al is nen thread over geweest is maar men geheugen laat me in de steek (op deze leeftijd al
)
Kweet dat TN andere poort gebruikt as usual, dus kgeef alle correcte info in bij new server in ASE, maar op de één of ander manier krijg ek hem altijd als unscanned (zowel BF als BFV server), dus kmoet altij ingame gon zien welke map en wie deroep zit :doh:, terwijl ASE zo een goei gerief is
ad:
Iemand ideeke hoe ik dit kan oplossen ??
Thx
Heb al is gesearched en kweet dat er al is nen thread over geweest is maar men geheugen laat me in de steek (op deze leeftijd al
)Kweet dat TN andere poort gebruikt as usual, dus kgeef alle correcte info in bij new server in ASE, maar op de één of ander manier krijg ek hem altijd als unscanned (zowel BF als BFV server), dus kmoet altij ingame gon zien welke map en wie deroep zit :doh:, terwijl ASE zo een goei gerief is
ad: Iemand ideeke hoe ik dit kan oplossen ??
Thx