Archief - ASE en telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>P>Rushbunny

Legacy Member
Yow kerels,

Heb al is gesearched en kweet dat er al is nen thread over geweest is maar men geheugen laat me in de steek (op deze leeftijd al :wtf: )

Kweet dat TN andere poort gebruikt as usual, dus kgeef alle correcte info in bij new server in ASE, maar op de één of ander manier krijg ek hem altijd als unscanned (zowel BF als BFV server), dus kmoet altij ingame gon zien welke map en wie deroep zit :doh:, terwijl ASE zo een goei gerief is :sad:

Iemand ideeke hoe ik dit kan oplossen ??

Thx :niceone:

Pure_evil

Legacy Member
Juu

Probeer eens met gewoon ase te laten scannen en dan rangschikken op land, dan kijkte bij belgie (waar der nieveel zijn) en kunde tn normaal zien.
Dan gewoon toevoegen aan uw favo lijst.

Grtz en tis te hopen dat gaat

>P>Rushbunny

Legacy Member
Dju, eerst laat men geheugen me in de steek, en nu wijst Evil der mij op dat Logica idd ni men sterkste vak was vroeger :p

Merci al vur de hulp ;) :niceone:

Lord_Skul

Legacy Member
ik heb da probleem als ik de twee zoek
als ik maar 1 server neem
bf1942 of de vietnam
dan kan ik die altijd refreshe
nu voor da te doen moet ge ase ff reinstalleren

Bl4cksh@dow

Legacy Member
bij mij komt em gewoon ni in ASE,

zelf ni alsk per land zoek ofzo
als ik tn wil joinen alleen die Xfire of door in BF zelf te gaan :help:


dus kan iemand mij ook helpen

oberon_sedai

Legacy Member
ik zoek al langer een oplossing hiervoor. in ASe zie ik die nergens. geen van beide.

zoeken op namen, ip adres enzo. niks helpt. anders was' t simpel. aanduiden en add to favorites.

Bl4cksh@dow

Legacy Member
het rare bij mij is da et vroeger wel ging :crazy:

daarom vraag ik mij af wrm nu ni?

Pure_evil

Legacy Member
Kan liggen aan het feit dat hun scan-server overbelast is.

Mss es proberen op heel varierende tijdstippen, als hun server overbelast geraakt (laatste maanden bijna constant) krijgen enkel geregistreerde users een volledige lijst met servers.
Gevolg voor ons: servers die nog nie in ons lijst stonden worden niet gepingd maar worden ook nie toegevoegd aan onze lijst.

Heb indertijd ook dag of twee moeten wachten tot ik eindelijk hem zag staan.
Sindsdien c/p is men ase folder bij elke format :p


Grtz



PS: kgaan es ander ava moeten zoeken :p

oberon_sedai

Legacy Member
Bl4cksh@dow zei:
het rare bij mij is da et vroeger wel ging :crazy:

daarom vraag ik mij af wrm nu ni?

idem dito.

en ik heb het al op massa's verschillende tijdstippen geprobeerd. no go.

Le Preinz

Legacy Member
ik heb voor telenetserver gewoon rechtstreekse snelkoppeling staan in startbalk (omdat ik toch meestal op die server speel) met volgend doel:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +restart 1 +joinServer 195.130.132.156:14567

Heeft er mss nog iemand id hoe ik ervoor kan zorgen dat altijd mijn profiel opstart op die server. Soms speelt iemand anders hier op de pc, met ander profiel en als ik dan volgende keer op snelkoppeling druk start hij telenet server met dien andere zijn profiel.

Bengie

Legacy Member
Le Preinz zei:
Heeft er mss nog iemand id hoe ik ervoor kan zorgen dat altijd mijn profiel opstart op die server. Soms speelt iemand anders hier op de pc, met ander profiel en als ik dan volgende keer op snelkoppeling druk start hij telenet server met dien andere zijn profiel.

Die vraag is hier al ies gesteld geweest en daar vinne we geen antwoord op....al gegoogled en alle search engines gebruikt, mor nix te vinne :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan