Archief - Archlord - Ascent From Hell

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ga je akkoord met de ontelbare slechte reviews die het spel kreeg, en speel je nog?


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten.

Mello

Legacy Member
Ik vroeg me af of mensen hier Archlord speler of gespeelt hebben.

Had graag ook eens willen weten wat jullie mening is over Archlord als je (ge)speelt (hebt).
Het spel zelf vind ik zeker nog niet slecht, en voor alle mensen die dachten dat Archlord dood is nadat codemasters hun contract had afgesloten, moeten maar terug eens Archlord opzoeken, het bruist daar zelfs van leven.

Dus speel je nog, of heb je gespeelt? Ga je akkoord met de ontelbare slechte reviews die het spel kreeg? Of ben je er volledig tegen?

The Eggenator

Legacy Member
Ik heb het een tijdje geleden nog gespeeld, maar ik denk dat dat voor de 'Ascent From Hell'-update was. De servers stonden nogal leeg..

Devastate

Legacy Member
Archlord vroeger nog gespeeld (toen het nog onder Codemasters viel). Was niet veel meer dan your average free MMO. Er zijn betere.

Devastate

Legacy Member
Toevoeging: het ArchLord idee vond ik wel heel leuk, alleen jammer dat de uitwerking ervan vrij matig was. Toen ik het speelde verstopten archlords zich heel vaak in towns om zo lang mogelijk te kunnen overleven...

Mello

Legacy Member
En ja, tot nu toe vind ik het spel niet al te slecht, maar het kon wel beter gedaan worden, soms snap ik het quest systeem niet, en worden je objectives niet duidelijk genoeg weergegeven op de map, het is dus meestal zelf maar uitzoeken waar je moet zijn.

Voor de mensen die trouwens nog niet wisten wat webzen aan het 'zogezegde' vervolg bezig is van archlord, kijk hier dan maar: Official ArchlordX Homepage

Timoca

Legacy Member
Mello zei:
En ja, tot nu toe vind ik het spel niet al te slecht, maar het kon wel beter gedaan worden, soms snap ik het quest systeem niet, en worden je objectives niet duidelijk genoeg weergegeven op de map, het is dus meestal zelf maar uitzoeken waar je moet zijn.

Voor de mensen die trouwens nog niet wisten wat webzen aan het 'zogezegde' vervolg bezig is van archlord, kijk hier dan maar: Official ArchlordX Homepage

oh is da een vervolg? dacht da ze gewoon da spel wa aan het herdoen waren zoals mee die silkroadR.

Mello

Legacy Member
Timoca zei:
oh is da een vervolg? dacht da ze gewoon da spel wa aan het herdoen waren zoals mee die silkroadR.

Dat is een vervolg, dit spel van archlord moet zich afspelen 100 jaar na het idee van archlord nadat dit is misgelopen.

DragonX

Legacy Member
Iemand enig idee wanneer ArchlordX uitkomt? Zou het graag eens proberen, ik heb vroeger een jaar ofzo archlord gespeeld, ben echt wel benieuwd naar het vervolg

Created2Rock

Legacy Member
Op dit moment weet niemand wanneer ArchlordX uitkomt.

Ik was vroeger een frequente speler van Archlord, maar ik vond dat ik eens op zoek moest naar een veel betere mmorpg.
Nu speel ik Vindictus btw, zalig spel.

Mello

Legacy Member
Created2rock, als je vindictus goed vind zal je zeker ook moeten uitkijken naar continenth of the ninth of in het kort (c9), dat is ook een spel zoals vindictus. ;)

Created2Rock

Legacy Member
Mello zei:
Created2rock, als je vindictus goed vind zal je zeker ook moeten uitkijken naar continenth of the ninth of in het kort (c9), dat is ook een spel zoals vindictus. ;)

Ik ben er al van op de hoogte :)
Ik ben zelfs geselecteerd voor een VIP test ervan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan