Mello
Legacy Member
Ik vroeg me af of mensen hier Archlord speler of gespeelt hebben.
Had graag ook eens willen weten wat jullie mening is over Archlord als je (ge)speelt (hebt).
Het spel zelf vind ik zeker nog niet slecht, en voor alle mensen die dachten dat Archlord dood is nadat codemasters hun contract had afgesloten, moeten maar terug eens Archlord opzoeken, het bruist daar zelfs van leven.
Dus speel je nog, of heb je gespeelt? Ga je akkoord met de ontelbare slechte reviews die het spel kreeg? Of ben je er volledig tegen?
Had graag ook eens willen weten wat jullie mening is over Archlord als je (ge)speelt (hebt).
Het spel zelf vind ik zeker nog niet slecht, en voor alle mensen die dachten dat Archlord dood is nadat codemasters hun contract had afgesloten, moeten maar terug eens Archlord opzoeken, het bruist daar zelfs van leven.
Dus speel je nog, of heb je gespeelt? Ga je akkoord met de ontelbare slechte reviews die het spel kreeg? Of ben je er volledig tegen?


