Archief - and the winner is...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wie is DE babe


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten.

The Moff

Legacy Member
BraveHeart zei:
Dat ik helder ziende ben kwam ik teweten toen ik stomweg zij, de bakker is nie open, we gingen brood halen bij die bakker en die was inderdaad dicht.
Mijn broer, hoe weet ge dat nu :wtf:
We zijn er niet geweest en gij weet dat die bakker dicht is.
Ja ik weet dat, dat schoot mij juist te binnen, vraag mij nie hoe of wat.

:)

Kunt ge mij misschien de lottonummers geven voor woensdag?

BraveHeart

Legacy Member
The Moff zei:
Kunt ge mij misschien de lottonummers geven voor woensdag?

Ik speel genen lotto.

Hoeveel nummers moet ge hebben ?
En van wat tot wat getal gaat dat ?

Ik kick nie echt op kansspellekes :)

Als ge meer info geeft kan ik u een paar nummers geven, of ze goe zijn, is andere zaak, ik speel da nooit.

Als ge op Rikku een bolleke kleurt dan zijde zeker goe bezig ;)

kil911ler

Legacy Member
ik weiger ook op iemand te stemmen.


ik kan gewoonweg niet kiezen en allemaal selecteren is ook een optie, maar.. das tegen mijn principes eh :sad: :unsure:

BraveHeart

Legacy Member
Nee Aeris ;)

Als ge FF 7 ooit gespeeld hebt zulde wel weten wat een ongelofelijke waarde dat carater was in dat spel.

Het is moeilijk te zeggen of andere FF missen dat kunnen nabootsen in het game waar ze inzitten.

Dat kan je weten als je andere delen van FF gespeeld hebt en hoeveel waarde je er aan hecht.

Aeris is een uniek figuur, FF 7 zou die speciale ervaring niet geweet zijn moest zij er niet inzitten, het verhaal was zo meeslepend, je verw8te u niet aan het ondenkbare.
FF 7 heeft mij laten inzien hoe hoog nodig een goede story line is in een RPG om een success spel te worden.
Natuurlijk zijn andere FF games even veel waard anders zou ik ze niet allemaal hebben.
FF 7 heeft mij toch een onverw8te ervaring bezorgd, ik had eerst in de geschiedenis dat ik aan gaming als hobby heb een zakdoek nodig tijdens een spelleke.
Normaal gebeurt dit bij een snotterfilm, maar ik had dit nooit verw8 dat FF 7 dit ging veroorzaken.
Totaal gebonden aan het verhaal, was het juist ne film die ik aan het zien was.
Nie beseffen dat het een console game was liet ik mij meeslepen met de tussenfilmkes en de lange regelkes tekst in FF 7.

Al heb ik 3 PSOne discs versleten, Aeris zal ik nie vergeten (mijn schijfkes zijn nie stuk, maar het is de zegwijze wat hier telt) :love:

Much of :love: , much of talk, much of battle, much of beep soundz, much of cutscenes....... i :love: Final Fantasy.

Voor mij is het niet zo zeer de beste FF babe wat telt, bij mij is het meer de spelervaring en bij welk deel van de reeks bij welk caracter van het spel heb ik die dingen mogen meemaken als RPG freak eerste klas.

Ge kunt dat ook zien als een keuze tussen Fallout & Baldur's gate voor pc wat een hartverscheurende keuze is.

Deze thread is net hetzelfde probleem.
Ze hebben allemaal hun waarde, maar dat is niet perse hoe het personage er uit ziet wat telt, maar hoe alles is in de game zelf.

Waarom bijna iedereen op Rikku klikt, tja ik moet daar geen tekening bij maken zeker ?

Net dezelfde vraag, wie is beter SplinterCell of Metal Gear Solid.
Op wat gaat ge voten, de persoon opzich die het speelt, het uiterlijk of eerder hoe het in zijn werk gaat in het spel zelf, je ervaringen met die games en wat bij u het meeste heeft aangestaan van de 2.

Zo kunde dees ook wel zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan