Nee Aeris
Als ge FF 7 ooit gespeeld hebt zulde wel weten wat een ongelofelijke waarde dat carater was in dat spel.
Het is moeilijk te zeggen of andere FF missen dat kunnen nabootsen in het game waar ze inzitten.
Dat kan je weten als je andere delen van FF gespeeld hebt en hoeveel waarde je er aan hecht.
Aeris is een uniek figuur, FF 7 zou die speciale ervaring niet geweet zijn moest zij er niet inzitten, het verhaal was zo meeslepend, je verw8te u niet aan het ondenkbare.
FF 7 heeft mij laten inzien hoe hoog nodig een goede story line is in een RPG om een success spel te worden.
Natuurlijk zijn andere FF games even veel waard anders zou ik ze niet allemaal hebben.
FF 7 heeft mij toch een onverw8te ervaring bezorgd, ik had eerst in de geschiedenis dat ik aan gaming als hobby heb een zakdoek nodig tijdens een spelleke.
Normaal gebeurt dit bij een snotterfilm, maar ik had dit nooit verw8 dat FF 7 dit ging veroorzaken.
Totaal gebonden aan het verhaal, was het juist ne film die ik aan het zien was.
Nie beseffen dat het een console game was liet ik mij meeslepen met de tussenfilmkes en de lange regelkes tekst in FF 7.
Al heb ik 3 PSOne discs versleten, Aeris zal ik nie vergeten (mijn schijfkes zijn nie stuk, maar het is de zegwijze wat hier telt)
Much of

, much of talk, much of battle, much of beep soundz, much of cutscenes....... i

Final Fantasy.
Voor mij is het niet zo zeer de beste FF babe wat telt, bij mij is het meer de spelervaring en bij welk deel van de reeks bij welk caracter van het spel heb ik die dingen mogen meemaken als RPG freak eerste klas.
Ge kunt dat ook zien als een keuze tussen Fallout & Baldur's gate voor pc wat een hartverscheurende keuze is.
Deze thread is net hetzelfde probleem.
Ze hebben allemaal hun waarde, maar dat is niet perse hoe het personage er uit ziet wat telt, maar hoe alles is in de game zelf.
Waarom bijna iedereen op Rikku klikt, tja ik moet daar geen tekening bij maken zeker ?
Net dezelfde vraag, wie is beter SplinterCell of Metal Gear Solid.
Op wat gaat ge voten, de persoon opzich die het speelt, het uiterlijk of eerder hoe het in zijn werk gaat in het spel zelf, je ervaringen met die games en wat bij u het meeste heeft aangestaan van de 2.
Zo kunde dees ook wel zien.