Archief - and the winner is...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wie is DE babe


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten.

BerckX

Legacy Member
Rikku is DE babe vindek.
Maar de foto's die ge nu laat zien van Rikku zijn precies alleen maar uit FFX.
In FFX-2 ziet ze der veeeeele beter uit zenne :p :bow: :love:

Vitabis

Legacy Member
Rikku is een kinneke :)
zeker in FFX-2
en Paine is wel een manwijf :)

oya

Legacy Member
tlijk me dus duidelijk :)

zoude ze die personage baseren op echt mensen, of zijn die puur gemaakt op de verbeelding van de tekenaar?
int eerst geval: kwil "rikku" wel es irl zien dan :cool:

°Roelerhond°

Legacy Member
Tifa en Lulu
rode ogen = :love:

rikku kannek nie uitstaan en is nog lelijk ook ^-^

btw alsde op eiko stemt ... sick bastard dies like 6 jaar ofzo :eek:

BraveHeart

Legacy Member
Een HOT thread en nie weten wat kiezen of toch....

Ik kies ongetwijfeld Aeris, het hoe en waarom ik zo al weg ben van Aeris (en dat wordt nog eens bevestigd) wordt nog eens duidelijk toen ik 3 weken koorts kreeg op een Zaterdag namiddag.

Ik had mogelijk een infectie opgelopen, en ik was niet goed die namiddag, ik leg mij op mijn bed maar dat duurde nie lang, begon serieus kou te krijgen.
Ik kreeg een dekentje van ons moeder :woohoo: met allemaal mooie bloemen op.

Ja ik en planten = 1 grote :love:

Ik ging wat vroeger slapen dan gewoonlijk, ik sliep die nacht heel goe, daar nie van, maar ik kreeg een rare droom (of het nu midden in de nacht was of juist voor het ontwaken plaats vond, ik ben geen dokter).
Ik liep rond in een wereldje, ik zag er uit als een manneke met puntachtig geel kapsel, hmm waar hebben we die nog ergens gezien...
Ik was cloud, maar ik was nie alleen, ik had iets vast in mijn pollen.
Raar maar waar was ik met Aeris aan het wandelen.
Ze had ook iets in haar pollen buiten mij, een mandje met bloemen.
Het eerste bankje dat we tegen kwamen, daar neemden we plaats.
Aeris wou haar nieuwe collectie bloemen laten zien (mogelijk meegejat/gekocht ergens :unsure:, ah daar is die deken voor nodig :unsure: )
We bekeken elkaar het was liefde op het eerste gezicht al hoewel het nie lang duurde, ik werd tussen gepakt, of deed ik het nu zelf (omarmen), ik zou het nie weten, maar in no time was ik dus wakker en was onzen blacky mij aan het likken.

En juist op het moment dat ik haar vast had :cry:
Het ging als ne flits voorbij, ook mijne koorts was weg raar genoeg :eek:
Flowerpower noemen we da :D

Ik ben nog meer verzot op Aeris, zij heeft mij van de koorts afgeholpen, als da nie lief is :love:
Anders zat ik als gewoonlijk nog een 2 dagen na te sudderen, nagenieten al laat dat nagenieten maar af, aan koorts is er niet veel genietbaars aan tenzij ge het kunt verwerken in een droom, i have that power of ik kreeg die power.
In ieder geval, Aeris the one and only, nah !!!

Aangezien de rest nogal veel vote op Rikku, ga ik mijn geluk eens zoeken bij Yuna, Rinoa & Lulu.
Maar Aeris blijft de favoriet daar krijgde zelfs gene Rikku tussen.

En neen beste FF addicts, dat dekentje is NIET te koop :o)

Godzilla*Akira

Legacy Member
kem op iedereen gestemt, oe meer oe liever :cool:

ma ik verander altijd de namen, zodat het spel imho wa persoonlijker is, dus kweet eigenlijk nimme wie da wie is.

ma shiva en siren (alsk mij ni vergis), mogen er ook wel zijn :unsure:

Coolguy

Legacy Member
BraveHeart zei:
Een HOT thread en nie weten wat kiezen of toch....

Ik kies ongetwijfeld Aeris, het hoe en waarom ik zo al weg ben van Aeris (en dat wordt nog eens bevestigd) wordt nog eens duidelijk toen ik 3 weken koorts kreeg op een Zaterdag namiddag.

Ik had mogelijk een infectie opgelopen, en ik was niet goed die namiddag, ik leg mij op mijn bed maar dat duurde nie lang, begon serieus kou te krijgen.
Ik kreeg een dekentje van ons moeder :woohoo: met allemaal mooie bloemen op.

Ja ik en planten = 1 grote :love:

Ik ging wat vroeger slapen dan gewoonlijk, ik sliep die nacht heel goe, daar nie van, maar ik kreeg een rare droom (of het nu midden in de nacht was of juist voor het ontwaken plaats vond, ik ben geen dokter).
Ik liep rond in een wereldje, ik zag er uit als een manneke met puntachtig geel kapsel, hmm waar hebben we die nog ergens gezien...
Ik was cloud, maar ik was nie alleen, ik had iets vast in mijn pollen.
Raar maar waar was ik met Aeris aan het wandelen.
Ze had ook iets in haar pollen buiten mij, een mandje met bloemen.
Het eerste bankje dat we tegen kwamen, daar neemden we plaats.
Aeris wou haar nieuwe collectie bloemen laten zien (mogelijk meegejat/gekocht ergens :unsure:, ah daar is die deken voor nodig :unsure: )
We bekeken elkaar het was liefde op het eerste gezicht al hoewel het nie lang duurde, ik werd tussen gepakt, of deed ik het nu zelf, ik zou het nie weten, maar in no time was ik dus wakker en was onzen blacky mij aan het likken.

En juist op het moment dat ik haar vast had :cry:
Het ging als ne flits voorbij, ook mijne koorts was weg raar genoeg :eek:
Flowerpower noemen we da :D

Ik ben nog meer verzot op Aeris, zij heeft mij van de koorts afgeholpen, als da nie lief is :love:
Anders zat ik als gewoonlijk nog een 2 dagen na te sudderen, nagenieten al laat dat nagenieten maar af, aan koorts is er niet veel genietbaars aan tenzij ge het kunt verwerken in een droom, i have that power of ik kreeg die power.
In ieder geval, Aeris the one and only, nah !!!

Aangezien de rest nogal veel vote op Rikku, ga ik mijn geluk eens zoeken bij Yuna, Rinoa & Lulu.
Maar Aeris blijft de favoriet daar krijgde zelfs gene Rikku tussen.

En neen beste FF addicts, dat dekentje is NIET te koop :o)

You need professional help

BraveHeart

Legacy Member
Wie is nu pervert :p

Ik had graag het einde willen weten, maar den hond maakte mij wakker op het moment dat we elkaar vast hielden.

Het leek zo echt, hopelijk krijg ik de kans om het vervolg te weten (met dromen weet ge nooit :p )

Zou cloud gehuwd zijn, een eigen leven hebben in FF 7 ?
We zouden het mischien weten in de toekomstige film rond FF 7.
Zou mooi zijn.

Of was mijn droom een voorproefje op de film, pas op ik ben nogal helder ziende :D

Dat ik helder ziende ben kwam ik teweten toen ik stomweg zij, de bakker is nie open, we gingen brood halen bij die bakker en die was inderdaad dicht.
Mijn broer, hoe weet ge dat nu :wtf:
We zijn er niet geweest en gij weet dat die bakker dicht is.
Ja ik weet dat, dat schoot mij juist te binnen, vraag mij nie hoe of wat.

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan