oya
Legacy Member
Gamerke 1988 zei:links werken niet
zet er een ? achter en duw es op enter, alst nog nie gaat, pakt dan nen andere browser (mozilla) want ier werke ze wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamerke 1988 zei:links werken niet

Osi 140 zei:RIKKU FOR EVER !!! , man man !!!, ze bezorgt met natte nachten
ad::applause:Vitabis zei:en Paine is wel een manwijf![]()
met allemaal mooie bloemen op.
, ah daar is die deken voor nodig
)
)wtf, gij pervert!BraveHeart zei:En neen beste FF addicts, dat dekentje is NIET te koop)

BraveHeart zei:Een HOT thread en nie weten wat kiezen of toch....
Ik kies ongetwijfeld Aeris, het hoe en waarom ik zo al weg ben van Aeris (en dat wordt nog eens bevestigd) wordt nog eens duidelijk toen ik 3 weken koorts kreeg op een Zaterdag namiddag.
Ik had mogelijk een infectie opgelopen, en ik was niet goed die namiddag, ik leg mij op mijn bed maar dat duurde nie lang, begon serieus kou te krijgen.
Ik kreeg een dekentje van ons moedermet allemaal mooie bloemen op.
Ja ik en planten = 1 grote
Ik ging wat vroeger slapen dan gewoonlijk, ik sliep die nacht heel goe, daar nie van, maar ik kreeg een rare droom (of het nu midden in de nacht was of juist voor het ontwaken plaats vond, ik ben geen dokter).
Ik liep rond in een wereldje, ik zag er uit als een manneke met puntachtig geel kapsel, hmm waar hebben we die nog ergens gezien...
Ik was cloud, maar ik was nie alleen, ik had iets vast in mijn pollen.
Raar maar waar was ik met Aeris aan het wandelen.
Ze had ook iets in haar pollen buiten mij, een mandje met bloemen.
Het eerste bankje dat we tegen kwamen, daar neemden we plaats.
Aeris wou haar nieuwe collectie bloemen laten zien (mogelijk meegejat/gekocht ergens, ah daar is die deken voor nodig
)
We bekeken elkaar het was liefde op het eerste gezicht al hoewel het nie lang duurde, ik werd tussen gepakt, of deed ik het nu zelf, ik zou het nie weten, maar in no time was ik dus wakker en was onzen blacky mij aan het likken.
En juist op het moment dat ik haar vast had![]()
Het ging als ne flits voorbij, ook mijne koorts was weg raar genoeg![]()
Flowerpower noemen we da![]()
Ik ben nog meer verzot op Aeris, zij heeft mij van de koorts afgeholpen, als da nie lief is![]()
Anders zat ik als gewoonlijk nog een 2 dagen na te sudderen, nagenieten al laat dat nagenieten maar af, aan koorts is er niet veel genietbaars aan tenzij ge het kunt verwerken in een droom, i have that power of ik kreeg die power.
In ieder geval, Aeris the one and only, nah !!!
Aangezien de rest nogal veel vote op Rikku, ga ik mijn geluk eens zoeken bij Yuna, Rinoa & Lulu.
Maar Aeris blijft de favoriet daar krijgde zelfs gene Rikku tussen.
En neen beste FF addicts, dat dekentje is NIET te koop)
hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul°Roelerhond° zei:btw alsde op eiko stemt ... sick bastard dies like 6 jaar ofzo![]()


)
