[F6]Ares
Legacy Member
Zijn hier mensen die Amped 2 spelen ?
begin dit jaar heb ik deelgenomen aan de Amped Champ competitie, waar het de bedoeling was om zowel in echt als virtueel snowboarden de beste te zijn. De beste kerel & meiske mochten dan naar MS in Salt Lake om zich te laten "digitaliseren" als een figuurke voor het volgende Amped spel.
Hoewel deze competitie enkel in zwitserland was, heb ik gehoord dat de volgende Amped Champ europees gaat zijn, met selecties in elk land & finale in zwitserland.
Daarom wou ik ff weten wat ongeveer het niveau is van belgische amped spelers in snowboarden
De opdracht was om in het laax 2 level - piste crap sogn gion, zoveel mogelijk score te halen met een figuurke waarvan de stats "ongeveer" gemaxed waren (weet het niet zeker, maar speelde in ieder geval nog vlotter & beter als alle pro's die erin zaten).
Ik haalde 1.6 Miljoen punten en was daarmee 11e van de 76 deelnemers in de finale. Den besten haalde ergens 4.8 miljoen ofzo.
begin dit jaar heb ik deelgenomen aan de Amped Champ competitie, waar het de bedoeling was om zowel in echt als virtueel snowboarden de beste te zijn. De beste kerel & meiske mochten dan naar MS in Salt Lake om zich te laten "digitaliseren" als een figuurke voor het volgende Amped spel.
Hoewel deze competitie enkel in zwitserland was, heb ik gehoord dat de volgende Amped Champ europees gaat zijn, met selecties in elk land & finale in zwitserland.
Daarom wou ik ff weten wat ongeveer het niveau is van belgische amped spelers in snowboarden

De opdracht was om in het laax 2 level - piste crap sogn gion, zoveel mogelijk score te halen met een figuurke waarvan de stats "ongeveer" gemaxed waren (weet het niet zeker, maar speelde in ieder geval nog vlotter & beter als alle pro's die erin zaten).
Ik haalde 1.6 Miljoen punten en was daarmee 11e van de 76 deelnemers in de finale. Den besten haalde ergens 4.8 miljoen ofzo.

Iemand tips?
ad: