Archief - Amped 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[F6]Ares

Legacy Member
Zijn hier mensen die Amped 2 spelen ?

begin dit jaar heb ik deelgenomen aan de Amped Champ competitie, waar het de bedoeling was om zowel in echt als virtueel snowboarden de beste te zijn. De beste kerel & meiske mochten dan naar MS in Salt Lake om zich te laten "digitaliseren" als een figuurke voor het volgende Amped spel.

Hoewel deze competitie enkel in zwitserland was, heb ik gehoord dat de volgende Amped Champ europees gaat zijn, met selecties in elk land & finale in zwitserland.

Daarom wou ik ff weten wat ongeveer het niveau is van belgische amped spelers in snowboarden ;)
De opdracht was om in het laax 2 level - piste crap sogn gion, zoveel mogelijk score te halen met een figuurke waarvan de stats "ongeveer" gemaxed waren (weet het niet zeker, maar speelde in ieder geval nog vlotter & beter als alle pro's die erin zaten).

Ik haalde 1.6 Miljoen punten en was daarmee 11e van de 76 deelnemers in de finale. Den besten haalde ergens 4.8 miljoen ofzo.

casualties

Legacy Member
[F6]Ares zei:
Zijn hier mensen die Amped 2 spelen ?

begin dit jaar heb ik deelgenomen aan de Amped Champ competitie, waar het de bedoeling was om zowel in echt als virtueel snowboarden de beste te zijn. De beste kerel & meiske mochten dan naar MS in Salt Lake om zich te laten "digitaliseren" als een figuurke voor het volgende Amped spel.

Hoewel deze competitie enkel in zwitserland was, heb ik gehoord dat de volgende Amped Champ europees gaat zijn, met selecties in elk land & finale in zwitserland.

Daarom wou ik ff weten wat ongeveer het niveau is van belgische amped spelers in snowboarden ;)
De opdracht was om in het laax 2 level - piste crap sogn gion, zoveel mogelijk score te halen met een figuurke waarvan de stats "ongeveer" gemaxed waren (weet het niet zeker, maar speelde in ieder geval nog vlotter & beter als alle pro's die erin zaten).

Ik haalde 1.6 Miljoen punten en was daarmee 11e van de 76 deelnemers in de finale. Den besten haalde ergens 4.8 miljoen ofzo.

zal volgende week nog eens proberen

heb lange tijd toen ik dagelijks speelde 67 van de wereldranking geweest


amped is fun!!

SouLr@v3N^

Legacy Member
Amped 2 is idd vette ownage :bow:
Speel het nog vaak, nu juist terug mee bezig ;)

Maar vraagske: kzit bij ne sponsor en die wilt Stylish arials, nu ik weet echt niet wat te doen, hij is met nix tevreden wat ik doe :p Iemand tips?

Patman

Legacy Member
stylisch aereals doen !!
dus trigger een beke inhouden en thumbstick ook mor een beke scheef houden


is imo de makkelijkste die der inzit

casualties

Legacy Member
kga nu spelen en zal morgen eens postje zetten hoeveel ik kon halen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan