Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Netrem

Legacy Member
Benoît Litovsky (45868670)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 527 €/week
Eigenaar: Rising
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos


kdenk ni dak ier iets voor ga krijge? :sad:

killblok

Legacy Member
Sjaak van Elp (45870894)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 514 €/week
Eigenaar: de sjarels
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

valt wel mee vind ik, mijn beste pull in vele weken

Ether

Legacy Member
stvw zei:
Dubbel gevoel ... :unsure:

Faran Nuyts (45807906)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 533 €/week
Eigenaar: R.S.C.V. Vremde
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos


krijgt ge daar eig iets voor :crazy: is toch 17 eig :p



2 weken trainen maximum en dien is goed verdedigen...

enj0i^

Legacy Member
Verbechio zei:
Hugo Leclercq
TSI=240 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig



0,0 zeker :(

mss iemand die dat naar redelijke vleugelspel wil brengen en zo nog redelijke winger heeft?

*Springkonijn*

Legacy Member
Herben De Kee (45877110)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 571 €/week
Eigenaar: Tn-De Goalgetters
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Wat mee doen?

enj0i^

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
Herben De Kee (45877110)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 571 €/week
Eigenaar: Tn-De Goalgetters
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Wat mee doen?

is nog goeie speler, ge traint die op winger tot solid en dan hebt ge verdedigende en aanvallande redelijke winger!

Wizzard

Legacy Member
Eindelijk eens iets deftig :)
Ergül Dierickx (45869611)
17 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 530 €/week
Eigenaar: WizzTeam
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Hoeveel kan ik hiervoor krijgen ongeveer?

sfinx

Legacy Member
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ?

*Brommerken*

Legacy Member
sfinx zei:
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ?
een 30-40k denk ik
veel meer zal dat niet zijn.

*Brommerken*

Legacy Member
Ether zei:
De helft denkek, 30k voor een redelijke verdediger van 19 is toch wa veel dachtek?
hmmm 15k lijkt mij toch wel zeer weinig
nuja, ik zou zo'n speler toch nooit kopen :p

Pandarve

Legacy Member
morris zei:
Nu pull ik toch wel weer iets goed he :p

Baptiste Dhaese (45860074)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 658 €/week
Eigenaar: KWS Morris
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Hoeveel zouek der voor kunne vange ?


Goed dat ik dit lees, als ht werkt en ik verkoop mijn eigen speler vanavond ben ik wel in deze geinteresseerd!

Edit: die van Archeoloogke is mooier, maar ver boven mijn budget.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan