Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Kheb nen friendly van een Pool aanvaardt om daarna te willen merken dak al een pools flagje heb :sad:

Rayko

Legacy Member
ik zoek nog DRINGEND een friendly! maakt ni uit waar of hoe, als ik er maar 1 heb...

Defees

Legacy Member
(ff promo :p)

Maak Kans Op Een Recordverbetering van het huidige record van het meeste aantal doelpunten in 1 match! daag mij nu uit voor volgende woensdag (hoog geklasseerde only :p) Uit te dagen zolang ik er één niet accepteer :p

iemand? :unsure:

ps. FC xx Zorro xx (1537526) Reeks: IX.255

Defees

Legacy Member
ik heb zo een 7 tal ploegen uit bahrain, sarajevo, sao paulo, ... uitgedaagd... en niemand aanvaard :'( oe komt da...? en ik zal u uitdagen dionysius

Ether

Legacy Member
*DeFees* zei:
ik heb zo een 7 tal ploegen uit bahrain, sarajevo, sao paulo, ... uitgedaagd... en niemand aanvaard :'( oe komt da...? en ik zal u uitdagen dionysius


Best van de grotere landen (zweden, nederland, zwitserland,...) uitdagen, en ook lagere klasses, een IIe klasser zal niet springen om naar jou te komen he :p
Ik ga naar argentinie btw, nog e vlagje toevoegen aan m'n collectie

Time

Legacy Member
*DeFees* zei:
ik heb zo een 7 tal ploegen uit bahrain, sarajevo, sao paulo, ... uitgedaagd... en niemand aanvaard :'( oe komt da...? en ik zal u uitdagen dionysius
Vergelijk uzelf eens met de andere ploegen waartegen ze friendlies, daar is uw antwoord.:p

Defees

Legacy Member
welke collectie? en ik daagde zelf volk uit in slovenië ... van 6de klas

Ether

Legacy Member
*DeFees* zei:
welke collectie? en ik daagde zelf volk uit in slovenië ... van 6de klas


Als je supporter hebt, kan je op je clubpagina zien in welke landen je al allemaal friendly's hebt gespeeld.. Sommige mensen proberen alle vlaggetjes te verzamelen:p

scipicore

Legacy Member
kzoek ne friendly, tis nog maar es om te teste want ben nog maar paar dage bezig :) dus liefst ni te moeilijk ^^

FC De Scipio Boys (1028389)

jantje65

Legacy Member
Scip zei:
kzoek ne friendly, tis nog maar es om te teste want ben nog maar paar dage bezig :) dus liefst ni te moeilijk ^^

FC De Scipio Boys (1028389)

bwah ge speelt friendlys juist wel beter tegen goede ploegen :) dan komt er meer volk naart stadion en maakt ge meer winst :) en verliezen in friendlys maakt ni veel uit

maar als ge dan toch wint voelt ge u wel goed :p

Time

Legacy Member
Apeiron zei:
Ik zoek ook nog een friendly!
Lol, ook op tijd.:p
Laatste moment om friendly nog te regelen is 13h10 ofzo, dan hebt ge mits wat chance nog tijd om uw B-trainees op te stellen.

Sibi

Legacy Member
Hoi,

Ik ben nieuw op dit subforum.

Mijn ploegje: RC XPOWER (192529) , als jullie eens een friendly willen spelen tegen mij, daag me maar een keer uit hé ! ;)

systech

Legacy Member
Heb ik iemand hier nog niet afgeslagen en die ook nog niet in de jimber zit? :unsure:

daag me dan uit

Piedro

Legacy Member
ik zoek nog ne friendly :unsure:

ik accept alles :)

edit: laat maar
kga in canada tegen team japan spelen :unsure:
en Re@vor: zwijg ! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan